«Berikelsen» inntar bygdenorge, masseslagsmål i min lille hjemby!

De fleste som er faste lesere av bloggen min vet at jeg er født og oppvokst i Harstad, en liten by på Norges største øy, Hinnøya i Troms.

Der bodde jeg i første omgang til jeg var ferdig med ungdomskolen, bortsett fra et veldig kort mellomstopp i Svelvik utenfor Drammen. På høsten etter ungdomsskolen flyttet jeg til Ibestad kommune på Rolløya, en mye mindre øy utenfor Harstad. Den gang en times fergetur ut i havet. Der bodde jeg på internatskole og flyttet tilbake til Harstad året etter.

Etter det gjorde jeg flere korte flytteturer til blant annet Trondheim, Christiania, Oslo, Lysaker og Tromsø. Men ingen steder «slo jeg rot», og endte alltid i Harstad igjen. Så en kan trygt si at jeg kjenner Harstad, vet hvordan ting fungerer der og så videre. Det var ikke før jeg var 29 år og jeg flyttet til Verket på Klokkarstua i Hurum og ble sammen med snuppen min at jeg tok ordentlig farvel med Harstad. Etter få måneder på Verket flyttet snuppen min og jeg til Drammen som siden har vært vårt hjem og vår by. Det er nå tilnærmet 12 år siden.

Det er vel fem ganger jeg har vært i Harstad siden den gang. Kun korte besøk ved spesielle anledninger, som min mormors 80 årsdag, og siste gangen i fjor i hennes begravelse.

Jeg ble stor i øynene da jeg i dag gjennom alternative media leste på internett om massevold som nylig hendte i Harstad. Når man hører nyheter derfra bruker det ikke å være slike ekstreme hendelser. Ihvertfall ikke før 2018.

På et utested midt i Harstad sentrum brøt det ut masseslagsmål på utestedet Karma nyttårsaften.

Under forskjellige navn har det i noen tiår vært utested på dette hjørnet. Og ved våre korte besøk til nordnorge har snuppen min og jeg besøkt stedet som har økt i popularitet gjennom årene. Aldri skjedde det noe tull der.

I følge Troms politidistrikts uttalelser til lokalavisen Harstad Tidende så fikk de ansatte på Karma problemer med å holde kontroll på enkelte i lokalet.  Det ble til et masseslagsmål, og flere ble skadet med behov for helsehjelp. Politiet ankom stedet. Brannvesenet rykket også ut for å bistå politiet med å gjenvinne ro og orden.

Senere oppdaterte politiet til Harstad Tidende at to personer hadde blitt fraktet til legevakten. En med et stygt bitemerke i magen og en med skade på flere tenner. Flere andre ble påført kloremerker og lignende. Først over et halvt døgn senere innrømte politiet at det dreide seg om at det «brøt ut slåsskamp med et 20-talls afrikanere som gikk løs på ansatte ved Karma, og da politiet kom til stedet ble også de angrepet».

Det er forøvrig interessant at den første artikkelen lå åpent hos Harstad Tidende, men den andre, hvor politiet bekrefter at afrikanere var involvert i bråket, er lagt bak betalingsmur. Jeg tenker det sier seg selv at det er fordi vi, folket, skal vite minst mulig om «berikelsen» vi får spredt utover landet vårt, og konsekvensene av det.

Harstad er en liten by, ofte også omtalt som et tettsted. Ligger som sagt på Hinnøya og er eneste by på øyen i Troms. Det er cirka to timer å kjøre til de nærmeste byer som er Narvik og Sortland i nabofylket Nordland. Lange avstander. Med andre ord så er dette ute ved kysten oppe i «huttiheiti», og det var på mange måter utenkelig at ting som dette skulle skje der. Det er faktisk vannvittig, «storbytilstander» i «bygdenorge».

Men det var bare spørsmål om tid. Særlig etter masseinnvandringen i 2015. Asylmottak i Harstad faktisk, en kommune som knapt greier å ta vare på egne.

På tross av hvor vanvittig og hårreisende dette er så har norsk media, msm, valgt å tie om dette. Lokalavisen gjemte sannheten bak en betalingsmur. På Facebook er det helt stille. Det som kjennetegner folk i Harstad er at skjer det noe negativt i byen der så skal det ties ihjel. Alt for at Harstad ikke skal få dårlig rykte. Og dette holder de ved, selv om det i dette tilfellet ikke er folk fra Harstad eller byen som har feil. I dette tilfellet er det innvandring- og integreringspolitikken i landet her som har feil. Forrige og nåværende regjering har skylden. Og media som hjelper til med rød venstrevridd agenda med å tåkelegge hva som skjer i dette landet. Det er veldig illevarslende og alvorlig at små steder som Harstad har fått så mange innvandrere fra ukulturer som slår seg sammen og og lager gjenger og bander som overmanøverer både politi og brannvesen.

For den store sannhet er at denne «banden» på 20-30 afrikanere ble hverken identifisert eller arrestert. Jeg vet om folk som føler seg utrygge, er redde og sier at de ikke vil bevege seg ute på kveldstid mer når de ikke må. «Berikelsen» overtar gatene. Og dette er bare begynnelsen!!

Jeg håper venner og familie som jeg har i Harstad låser dørene sine, passer på barna, går til innkjøp av selvforsvarsspray og så videre, for jeg gjentar, dette er bare begynnelsen!!

Dagen toppolitikere i Norge, med slike som Erna Solberg, Jonas Gahr-Støre, Trine Skei-Grande, Knut Arild Hareide og deres like ønsker ikke at Norge skal være Norge lengre. Og da skjer slikt som dette. Oftere, oftere og oftere. Verre og verre og verre for hver dag som går.

I dag ble forresten pepperspray lovlig i Danmark!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#etnisitet #afrikanere #asyl #vold #massevold #berikelse #innvandrere #sylvi #listhaug #sylvilisthaug  #fremskrittspartiet #frp #is #isis  #utested #troms #hinnøya #islam #islamister #islamisme #muslimer #raselære #ukultur #islamisering #politi #kriminalitet #politikk #politikere #massemedia #msn #ernasolberg #erna #solberg #brannvesen #lokalavis #harstadtidende #migrasjonsavtale #svensketilstander #pepperspray #religion #ideologi #danmark #innvandring #integrering #fakenews #mainstream #jonasgahrstøre #gahrstøre #støre #arbeiderpartiet #politikere #høyre #regjering #stortinget #frykt #redsel #angt #utrygghet #bygdenorge #harstad #norge

6 kommentarer
    1. *deler av innlegget er sensurert pga personangrep, diskriminering og hets*

      Få deg et liv sier bare jeg, kom deg ut og møt mennesker i den virkelige verden, så vil du fatte at nyheten din ikke er den sensasjonen du fremstiller det som og kanskje du vil forstå at du da ikke har noen stort poeng her.

      1. Jeg tenker det er du som burde få deg et liv. Jeg er faktisk ganske bereist og opplyst. Du skriver som om du kjenner meg. Du vet ikke en dritt, det er tydelig. Jeg leste FØRST om dette som skjedde i Harstad i alternative medier. Men i innlegget er begge linkene til Harstad Tidende, lokalavisen i Harstad, med direkte uttalelser fra politiet. At du har havnet i bråk flere ganger i ditt liv skjønner jeg godt, slenger drit til mennesker du ikke kjenner bare for moro skyld. Manerer som et hjernetomt jungeldyr. Alt her tyder på at du er en feig anonym drittsekk som er så dum at du tror på venstre propagandamedier og at det er normalt at politi i småbyer må tilkalle brannvesen for forsterkninger og hjelp for utelivsbråk. Hjelpes, du lever i en boble fjernt fra virkeligheten!

      2. Er det ikke godt å være anonym?? Da slipper du å stå til ansvar for dine meninger… feiginger kaller vi sånner!

    2. Kan ikke uttrykke sterkt nok hvor feig du er som sensurerer mine poenger totalt, viser bare hvor manipulerende du og din tankegang er. Våger du å publisere mitt innlegg i sin helhet eller er denne sensureringen det som viser hvor feig du er?

      1. Snakker om feig, rævva mi ler av deg, anonym, tør ikke stå for sine egne ord engang 😂😂😂 Kommentaren din hadde ingen poenger, bare personangrep og hets, og det finner jeg meg faktisk ikke i. Dette er min blogg, skriv en egen blogg hvis du ønsker å publisere søppelet ditt!!

        I denne bloggen er du ikke ønsket mer, og videre kommentarer går rett i søppelkassa 😜😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg