Bilder fra fest i går 😆

Hahaha.. trodde dere at her skulle ligge masse festlige bilder av folk og fest i går. Nope, jeg har aldri vært noe særlig for å dele bilder av folk jeg omgås i bloggen her. Det har skjedd en og annen gang under omtrentlig hver sjette eller åttende fullmåne, og slik kommer det til å forbli. Bunny Trash er meg, så da er det meg dere får se her. Innimellom snuppen min og jentene våre, men ellers not so much.


Men jeg kan fortelle litt. Vi ble invitert til et vennepar. De er av våre «oldies» som vi har vært venner med nesten helt fra vi flyttet til Drammen. Mange har kommet og gått inn og ut av livene våre, men disse to er her ennå. Det er ikke noe tull med dem når man gjør avtaler, ikke baksnakking, man er komfortabel med å snakke åpent, ikke sutring og klaging, ikke baksnakking. Så da koser vi oss i deres selskap!


Vi ble da til sammen 7 stykker, for vi tok med oss et annet vennepar som vi også har kjent i mange år. Eller vi har kjent han i mange år, men kommet nærmere som venner etter han fikk seg kjæreste. Og det er hun dere ser på bildet under sammen med meg og snuppen min. De hadde også med seg en kamerat. Dette holdt i massevis, man trenger ikke være ti bare fordi det er lov liksom.

Vil jo ikke ha Bent Høie på døra med tommestokken sin. Bare å se trynet hans ødelegger enhver fest og glede i livet, men det greide han ikke i går. Måtte den mannen og hans kompanjonger forsvinne mellom fjærsteinene, så smålige som dem er.


Men så jada, joda, for så det så, det ble full musikk og mye drikke og rør. Litt magedans ble det også. Ikke damene. Mye søl på bordet, tenker det er veldig klissete der i dag. Jeg ble underholdt for å si det slik. Fikk SnapChat fra hun ene venninna fra i går, for litt siden, «jeg er død» sa hun liggende under et pledd eller noe. Da vet man at man har hatt det moro 😜😂

Dere da? Hatt ei bra helg? 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#venner #sommer #sol #alkohol #drinker #musikk #festligheter #dans #magedans #moro
6 kommentarer
    1. Veldig bra helg. Ute i sola på dagtid, sløvet mye hjemme på ettermiddagen, sånn som jeg liker det 😀 Har en hektisk uke på jobb foran meg, så godt å ha ladet opp litt. 🙂 Synes det er deilig å være levende på søndagene jeg da 😀 ha-ha

    2. Jo takk 😊. Me har hatt vitjing av han kompisen eg nevnte i ein tidlegare kommentar, og dei helgene er ALLTID vellykka.
      Kjekt å sjå at de kosa dykk 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg