Bloggers day off – men jeg er her!

Skulle gjerne hatt den t-skjorten, hehe.. gjerne med Bunny Trash på ryggen!

I dag blir det ikke noe særlig innholdsrikt innlegg. Ligger på sofan, føler meg som en kokt et eller annet. Jeg kan ikke si at jeg føler meg som ‘en kokt hummer’, for det vet jeg ingenting om hvordan føles. En kokt homo derimot..

Dagen startet tidlig, og da var det litt husarbeid som måtte gjøres. Så har jeg gått til sentrum og kjøpt en stor el-vifte. Den kostet en del, men jeg ville ha noe ordentlig. Den er mest en investering til jentene mine (to mops) som trenger luftsirkulasjon i leiligheten her når det nå er så varmt. Funker som bare juling den tårnvifta, så den er herved døpt til ‘Monsteret’.

Etterhvert ble det en runde nummer to til sentrum. Har kjøpt en kulegrill som jeg selv måtte skru sammen. Masse grillmat er også kjøpt, så i morgen blir det grilling og bakte poteter. Videre har snuppen min barbert hodet mitt i kveld, og jeg hans. Dette mens det buldret, braket og lynte rundt her. Steike varmt i dag. Bedre temperatur nå, 19 grader. Tidligere i dag var det 31 grader. Jeg personlig klager ikke, men jeg synes synd på jentene mine.

I morgen blir det sol og bading på Sota sammen med ei venninne. Nødvendigvis ikke slik at jeg bader, men er veldig sikker på at snuppen min og venninna vår kommer til å bade. Så blir det grilling etterpå. Gleder meg.

Nyt sommeren folkens!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sommer #sommerferie #drammen

2 kommentarer
    1. Hvis det ikke er copyright på den t-skjorta, så skulle det ikke være så vanskelig å få laget en sånn.
      Laget trykk til treningst-skjorta mi i går der det står: Medium size BITCH, og med bilde av ei heks. 😛

      Kos dere i finværet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg