BloggFlax Julekalender Luke 15

Heisann og god morgen. I dag  er det blitt 10 desember og inkludert dagen i dag så er det 15 dager igjen til julaften. Derfor er det så enkelt som at det er den som innehar plassering på 15. plass på Topplisten som er den første vinneren av flaxlodd her på BloggFlax Julekalender.

Det jeg først må si er at det burde vært en greie at når en blogger har annonsert «dette er mitt siste blogginnlegg» så burde den bloggen ganske enkelt bli satt på «inaktiv» modus og ikke vært med på topplisten. Det mener jeg, haha..

Men samtidig så er det jo slik at dagens første blogg som har ligget høyt på listen i en årrekke er en blogg full av reklame og sådan, som den aktuelle bloggeren enda garantert tjener noen kroner på, da folk fremdeles klikker seg inn. Det som også er med denne bloggen er at selv om bloggeren allerede i februar, for snart et år siden, meldte sin avgang, så postet hun et lite innlegg i går plutselig, for å anbefale sine lesere å følge henne på Instagram, vedlagt såkalte «sneakpeaks» for å gi innblikk i hva hun poster der.

Dette er altså «Stinablogg» aka Stina Marie Bakken som er i midten av tjueårene, bor i Sandefjord med sin forlovede. De har en liten hund, en Papillon som heter Chloe. Stina har nå «droppet» blogg etter 8 år aktiv på fulltid. Dette er en blogg full av hverdagsinnlegg, mote, trening, kosthold, sminke og jentetips. Hun har, evt er med i TV-serien «Bloggerne»

Hvis dere klikker på «Stinablogg» her så havner dere i bloggen hennes og finner der linker videre til de plattformene hun er mer aktiv i dag. Etter det kan dere bare droppe å klikke på bloggen hennes, for hun er ikke her, haha.. så da er det vel passende å gi «Stinablogg» et flaxlodd i avskjedsgave og gratulere med så god plassering på Topplisten uten å måtte anstrenge seg noe whatsoever.

Med det sagt så får vi videre her en extratrekning av en random blogger fra topplisten, og etter å ha spurt snuppen min om hvilket tall, så er det klart at den som innehar plassering som nummer 42 er vinneren av dagens andre flaxlodd.

Det er med stor glede og veldig overraskende å presentere en mann, en mann, hurra hurra, en mann faktisk som vinner i dag. Det er faktisk første mannen som er blitt trukket som vinner fra den gang julekalenderen åpnet 1. første desember.

Gratulerer «Tenaaringspappa»!!

Dette er en blogg som jeg bruker stikke innom dann og vann. Der jeg er sådan person som buser ut med meninger og ytringer og er veldig tydelig og hard på dem, så er «Tenaaringspappa» mer forsiktig med den slags, og da uteblir diskusjonen og (ihvertfall jeg) får ikke noen nye perspektiver i den enkelte sak. Føler meg litt snakka etter munnen da denne mannens fremste egenskaper går, eller gir inntrykk av det å være utelukkende «inne med» alle.

Som sådan er vi såpass forskjellige at dette pappagreiene er ikke noe for meg. Men bevares, mannen fører en bra blogg og tar gjerne opp samfunnsaktuelle temaer, og det er da jeg svinger innom hans blogg.

Bloggen driftes av Remi André Berg på 42 år. Han bor i Fredrikstad sammen med hund, kone og barn. Han har tre barn hvorav et av barna hans har forvillet seg til skolegang i Harstad stakkar, hehe.. Jeg skriver stakkar, da Harstad er hvor jeg ble født og vokste opp. Så jeg vet litt om hvordan det er der, selv om jeg for mange år siden flyttet derfra, og kommer aldri til å flytte dit igjen. Harstad forandrer seg ikke, Fredrikstad er en mye bedre by.

For de som liker å lese blogg så anbefaler jeg veldig gjerne «Tenåringspappa» da vel særlig til dere der ute som er foreldre, for jeg har bitt merke til at her fremkommer holdninger jeg selv ville satt pris på hos en forelder. Jeg liker Remi, samtidig skriver han om mye annet forskjellig, det gjør bloggen interessant.

Dagens tema er ‘resirkulering av dårlig ånde’, det er ikke ofte noen snakker om.

Ikke minst er denne tenåringspappaen en meget hyggelig og trivelig mann, det skinner gjennom som sola gjør gjennom balkongvinduene mine her på midtsommeren.

Gratulerer med BloggFlax Remi, lodd underveis straks jeg innehar din adresse. Ha en riktig fin adventstid og god jul ønskes deg og dine fra juleBunnyen 😜👍🏾

—> Prat mellom to blondiner:
– I år er julaften på en fredag.
– åh, gid, håper ikke det er på den 13 <—

Lytt til denne 👇🏾 og ha en riktig fin dag!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#stinablogg #tenaaringspappa #julekalender #moro #julegøy #adventskalender #bloggflax #jul #flax #blogg #billyidol #christmasday #blogger #bloggere #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Gratulerer til vinnerne (2).
      Stina har en vakker blogg og jeg elsket den. Ble lei meg da hun ikke blogget mer! <3 Den andre bloggen aner jeg ikke noe om. Lest den en gang da Gry anbefalte den.

      1. Den stinabloggen var altså veldig jentete, så der falt jeg desverre utenfor. Remi sin blogg er mer voksen, liker den, men synes han kunne spart seg for det munnbindet på bilder. Munnbind er hverken trendy, mote eller kult. Mister litt humøret av munnbindselfier, det er bare trist og minner om sykdom all the way.

        1. Jeg ramlet jaggu av den Stina-greia ved første korsvei jeg også, tross min kjønnstilhørighet! – Ikke sånn å forstå at det er Stina og hennes utgivelse det er noe galt med! For årsaken er snarere at Stina fronter en så alt for ryddig, smakfull og generelt oppegående persona enn hva denne brautende ‘harrytassen’ fra Østlandet som er like kultivert og dannet som en gjennomsnitts glassmanet evner å forholde seg til *hehe*

      1. Jeg er innom TPappa, jeg er helt feil målgruppe hos Stina, egentlig er jeg utenfor målgruppen hos begge, men TPappa har den medmenneskeligheten jeg liker, og noen innlegg som er for alle.

          1. Nei og det er helt greit, greit å benytte advent til å snoke litt ekstra.. kan jo være noen som passer meg veldig som jeg ikke har oppdaget enda… at jeg ikke hadde lest Torjus Dølo før inntil nylig er jo en stor skam faktisk 😂

      1. Haha.. bra du sa fra, Insta er jeg en dårlig bruker av, men nå har jeg funnet fram, selv takk, noe og skrape på sendes mandag, så krysser jeg fingrene. Inntil da, ha en fortsatt fin helg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg