Bunnys Giveaway!!!


Det er lenge siden jeg har hatt en Giveaway her på bloggen. Det har liksom aldri vært særlig til suksess, men nå prøver jeg igjen. Til de av dere som ikke vet hva en Giveaway er, så kan jeg fortelle at det er på en måte en konkurranse. De som deltar med å fylle vilkårene er da med i trekningen om å få en gave fra meg.

I dag er det en underbukse som en kan få, pluss en liten overraskelse.

Det en må gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen kommentar i kommentarfeltet her i bloggen. Fyll ut fullt navn, og mailadresse slik at jeg kan kontakte deg om det er du som blir trukket.

Mailadresser blir ikke offentliggjort!

Jeg trenger også å vite om hvilken underbukse du ønsker, altså for herre eller kvinne, størrelse og om du vil ha en ny underbukse eller brukt!

Trekningen skjer torsdag 6/5-21 kl. 18:00.

Om dere liker denne bloggen og har lyst å følge med videre så har jeg en gruppe for følgere både på MeWe og på Facebook! Meld dere inn via linkene her og vær med meg videre i livet av berg- og dalbaner!

Takk på forhånd, veldig hyggelig 💜👇🏾Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#giveaway #trekning #underbukse #overraskelse #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg