Bunnys Romjulskalender Dag 4

Dag fire i romjulskalenderen er nå kommet og vi rykker stadig nærere det nye året 2022. Jeg personlig er meget klar for et bedre år enn de to forgående, men setter uansett umåtelig pris på de gode ting jeg har i livet mitt. Min lille familie, et fint hjem, sentralfyring og et knippe gode venner. Ikke minst alle dere der ute som via bloggverdenen bidrar til hyggelige bekjentskaper og et fint felleskap 🥰

Vi er over halvveis nå med Bunnys Romjulskalender hvor jeg denne uka da altså tar for meg tilbakemeldinger jeg har fått på bakvendtkalenderen BloggFlax Julekalender, og trekker så ut en tilfeldig vinner fra Topplisten.

De som har vunnet på hittil i Bunnys Romjulskalender kan dere lese om her:

Link: Dag 1 (25. desember) 😊

Link: Dag 2 (26. desember) 😊

Link: Dag 3 (27. desember) 😊

Mandag 20. desember (luke 5) var det «Utifriluft» som startet vinnerrekken, dette er dama som vant Gryxen Awards som Årets fotograf, detaljfoto. Vel fortjent! Og en liten takk postet hun i sitt innlegg: «BloggFlax til meg også», hvilket var veldig hyggelig!

Tirsdag 21. desember (luke 4) var det «Monairens» som var den heldige vinner, det var superkult, og hun fulgte også opp med koselig et innlegg hvor hun forteller om hvordan våre veier på en måte har krysset hverandre tidligere. Det kan dere lese om her: «Jeg har vunnet i flax-kalenderen til Bunny Trash».

Onsdag 22. desember (luke 3) vant «Vibbedille», og som jeg har skrevet flere gang så har jeg virkelig sansen for personen bak denne bloggen. Hun og «Solliv» er bloggere som virkelig overrasket meg med noe i postkassen før jul. Oh yes, helt uvventet fra det blå kom det god gammeldags post faktisk, ja i den fysiske postkassen, levert av en postmann – utrolig moro, og veldig oppløftende!

Hjemmelagede julepynthjerter og grytekluter fra «Solliv» og et stort julekort fra «Vibbedille».

Denne kaninen ble helt rørt faktisk!

Tusen takk dere alle ovennevnte (og tidligere nevnte i romjulskalenderen) for flotte innlegg og gaver, strengt tatt ikke nødvendig, men jeg er ubeskrivelig takknemlig må sies, tusen takk!!

Sistnevnte vinner og de som vant lille julaften og selveste julaften har nok sikkert ikke fått loddene og julekortene sine enda, men reaksjoner har det vært, og det må jeg si at julaften og første juledag kom det tilbakemeldinger fra bloggere som nesten slo «knockout» på meg altså. Mer om det de 3 kommende dagene av Bunnys Romjulskalender 😜🥰

En ny vinner er blitt trukket fra Topplisten i dag, og vedkommende har den respektive plass nummer 27 og der befinner «Vestfrøken» seg.

Dette er en blogg som tar opp seriøse temaer og er engasjert i samfunnet vårt. «Vestfrøken» er ærlig, prøver seg ikke på glansbildeinnlegg, men sier rett ut at livet kan være tøft. «Vestfrøkens» blogg er variert og viser flere sider av henne, hvem hennes forbilder er, hvilken musikk, serier og filmer hun liker. Hva som opptar henne. Kunst og hobby. Her er veldig mye på underholdningssiden. For meg er det beste og mest interessante de innleggene som tar opp samfunn og aktualitet. «Vestfrøken» er en blogg jeg følger når hun er aktiv, tidvis er hun ikke det, men for tiden er hun her, og hurra for det, for dette er en blogg jeg anbefaler.

Gratulerer med BloggFlax «Vestfrøken»!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vestfrøken #utifriluft #monairens #vibbedille #gryxen #gryxenawards #vibbedille #solliv #romjulskalender #bloggflax #flaxlodd #julestemning #jul #magi #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg