Bunnys Romjulskalender Dag 6

Nå har vi kommet til dag seks av Bunnys Romjulskalender, hvilket vil si at dette er nest siste dag, både av romjulskalenderen og dette året. I morgen vil siste blogger bli trukket fra Topplisten for å få tilsendt en liten oppmerksomhet fra juleBunnyen, så vil det smelle og dundre utenfor dørene, noe jeg personlig ønsker det skulle nå vært lagt inn forbud mot, men men.. så blir det Nyttårstale og vips så er vi inne i et nytt år.

Farvel 2021. Velkommen 2022.

Så med det vil jeg takke alle som har fulgt BloggFlax Julekalender og Bunnys Romjulskalender, og jeg vil takke alle som har verdsatt konseptet, alle som tok seg tid til å svare meg når jeg har kontaktet hver enkelt som har vunnet. For det skal en jaggu ikke ta for gitt. At folk er så høflige og svarer. Blant masse hyggelige bloggere har man de som er så overlegne at det er ei skam. Og selv om det enda på en måte er jul så må dette sies, jeg er enda Bunny Trash for faen.

Å sende noen det som er ment som en hyggelig greie fra min side, for å se at man blir totalt ignorert og oversett, bevisst.. Vedkommende bloggere godkjenner kommentarer fra enhver, men ikke fra denne Bunnyen, beklager, men slike har jeg ikke noe til overs for. Og det må sies at dette er gjengående innenfor «en viss type» bloggere, som det heldigvis ikke er så veldig mange av, «message noted», hahaha.. men uansett: takk til alle som har fulgt med, takk til alle som har satt pris på dette, takk til alle som følger bloggen min uansett, og en spesiell takk til alle dere som faktisk har laget alle disse innleggene som jeg har referert og linket til i romjulskalenderen her. Det var høyst uventet, gledelig og rørende faktisk at så mange faktisk viet denne Bunnyen så mye hyggelig oppmerksomhet 🥰

Som sagt tilbakemeldingene har vært mange og høyst verdsatt, og gjennom romjulen har jeg prøvd å ta dere med gjennom alle opplevelsene jeg fikk gjennom å ha julekalender her på bloggen. Fantastisk moro, magisk må sies.

Dere kan enkelt klikke dere innom historien dag for dag her og også se hvem som har vunnet hittil i Bunnys Romjulskalender her:

Link: Dag 1 (25. desember) 😊

Link: Dag 2 (26. desember) 😊

Link: Dag 3 (27. desember) 😊

Link: Dag 4 (28. desember) 😊

Link: Dag 5 (29. desember) 😊

I morgen er som nevnt siste dag med Bunnys Romjulskalender, så noen overraskelser vil det bli, så vet dere det.

Men først dagens vinner som herved er blitt trukket fra Topplisten, vedkommende har den respektive plass nummer 33 og der befinner «Psykopati» seg.

Det som er utrolig festlig her nå er at dette er en blogg som driftes av en mann, en mann faktisk, hahaha.. så med det er det nå tre menn som har vunnet i BloggFlax Julekalender/Bunnys Romjulskalender. Tidligere har «Tenaaringspappa» og «Kokkejævel» vunnet og sendt en hyggelig takk i min innboks. Nå er det altså Daniel som er gift og bor i Oslo som har vunnet.

Bloggen «Psykopati» handler om kjærlighet og psykopati, jeg har vært innom noen ganger og har kjennskap til bloggen da den har eksistert i noen år. En tid var det forskjellige sjangre på blogglistene, det var litt kult, og da var det «Psykopati» og meg som herjet på toppen av listen for «alternative blogger» 😜

Gratulerer med BloggFlax «Psykopati»!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!

#psykopati #tenaaringspappa #kokkejævel #romjulskalender #bloggflax #flaxlodd #julestemning #jul #magi #bunnytrash

11 kommentarer
      1. Jeg kunne skjønt det hvis de ikke hadde vært innom bloggen, men her snakker vi at dem godkjenner kommentarer fra andre, men ikke fra meg, Bunnyen ble litt skuffa over akkurat dét, men dems tap tenker jeg 😜

      1. Tusen takk, nei jeg ville aldri oversett en bunny. Om denne Bunnyen ikke alltid oppfattes som en kosebunny eller sådan, så er det likevel god norsk folkeskikk vi snakker om her. Jeg ignorerer aldri noen, såfremt de ikke opptrer i ondskapens ærender, de kan man tie ihjel, det er greit 😜🥰

    1. Helt sløvt! Ikke svare. Dårlig folkeskikk :-/ Og det når folk vil være snille og greie liksom. Hrmf!! Men veldig kos for oss andre, og de kan bare angre seg!

    2. Hallo Bunny, det var en hyggelig kommentar å få (som du la inn på min blogg), koselig å høre fra deg 🙂
      Er litt forvirret da jeg ikke visste du har romjulskalender, men det er da et gøy konsept. Kreativ er du. Sender deg gjerne min adresse, men det må bli på e-post 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg