Bunnys Romjulskalender Dag 7 – siste dag og tusen takk!

Da er siste dag 2021 ankommet, og i år som i fjor gleder vi oss til å gå inn i et nytt år i håp om et bedre et. Hele landet fikk seg en kraftig nedtur av dimensjoner bare kort tid inn i det dette året som har vært, og bedre ble det liksom ikke. Men vi står i det, og mange har kanskje blitt flinkere til å lage seg gode dager tross alt. Det får vel bli mitt «nyttårsforsett», å bli flinkere til å lage meg gode dager. Det ønsker jeg for dere også.

For min del i dag blir det å skrive dette innlegget, så er det en rask tur inn til sentrum å kjøpe rødvin på polet pluss noen småting fra butikken, så bærer det rett hjem. I år ser det ut til at det blir første nyttårsfeiring i historien at snuppen min og jeg tar feiringen alene (med jentene våre da). Når jeg kommer hjem etter byturen så setter jeg på pinnekjøtt som blir årets siste måltid. Deretter blir det gløgg til å starte med, så blir det gode drinker, spekemat, musikk, snacks og dipp utover kvelden på balkongen. Vi skal kose oss!

Med dette sagt så er det tid for siste oppsummering av årets BloggFlax Julekalender, og som jeg har gjort hver dag i romjulen så har jeg delt med dere alle hyggelige opplevelser og tilbakemeldinger jeg har fått etter å ha postet julekalender hver dag denne måneden, med all jobb og annet dét har medført.

Veldig givende, og veldig hyggelig. Dere kan lese om dette dag for dag her:

Link: Dag 1 (25. desember) 😊

Link: Dag 2 (26. desember) 😊

Link: Dag 3 (27. desember) 😊

Link: Dag 4 (28. desember) 😊

Link: Dag 5 (29. desember) 😊

Link: Dag 6 (30. desember) 😊

Som dere ser så har det vært veldig mye positivt, overveldende faktisk, magisk rett og slett. På julaften toppet det seg på et vis jeg aldri kunne forutsett da det ble tre vinnere av BloggFlax Julekalender, og jeg opplevde de fineste, flotteste og beste tilbakemeldingene.

Selv om jeg ble veldig beveget og rørt av innleggene fra «Solliv takker Bunny» og «BforB – førjulsglede» med flere, så føltes det ekstra spesielt på julaften.

Tusen takk!!

Julaften la «Frodith» ut dette innlegget: «Jeg vant på selveste julaften», som var veldig hyggelig. Men så skjedde det noe da jeg stakk innom oppdateringssiden for blogger, da fikk jeg øye på et innlegg fra «Lene Elisabeth», og jeg vet ikke om hun ville at jeg skulle grine på selveste julaften, men om noen skulle klart det så var det henne med det innlegget akkurat der og da, for det gikk langt inn i hjerterota å lese sådan innlegg om seg selv. Dere kan lese selv her: «Du er unik». Ingen kan nekte på at det er veldig godt å bli sett!

Så dukket det opp enda et innlegg på blogg på julaften, dette postet av «Gryende» som også hadde vunnet i julekalenderen. Men av tidligere erfaring med å sende noe fra Drammen til Askim, så kan det ta mange uker før posten kommer frem, så jeg vet ikke om hun nå har fått sitt flaxlodd og julekort. Men følgende innlegg hadde hun postet på julaften: «Gryxen Awards 2021- Årets Ærespris». For dere som ikke blogger selv, la meg si det slik, det finnes ikke noe større som blogger enn å bli gitt denne prisen, etter noen og tyve Awards som ble delt ut var den siste og største til meg, det er helt rått, og tusen takk!!

Så over til dagens vinnere, og siden dette er siste dagen dette året, og siste episode av BloggFlax Julekalender/Bunnys Romjulskalender så ble det trukket 3 vinnere i dag, og de befinner seg på de respektive plasser 82, 56 og 80 på Topplisten.

– «Strikkekjerring» (82)

Bloggen deles mye på sosiale medier av en mann som heter Trygve, men vedkommende som drifter bloggen er visstnok en kvinne som heter Elin og hun brenner for strikking. Strikking fyller store deler av livet hennes, hun deler masse mønstre, tips og hverdagsliv gjennom bloggen sin. Så titt innom!

– «Christine Emilie» (56)

Denne unge damen bor i Alta sammen med sin ektemann «Kokkejævel». Hun er mamma til en liten gutt og bonusmamma til fire. Visstnok har hun bolle i ovnen også.

«Christine Emilie» er over gjennomsnittlig interessert i håndarbeid og fortalte oss en gang at med bloggen hennes vil hun ta oss med inn i sitt kreative univers. Ikke det at jeg personlig er spesielt interessert i håndarbeid, men jeg liker dama, væremåten og humoren. Desverre tar hun oss ikke så mye med lengre i sitt univers, virker ikke som hun har tid til å underholde Bunny og småfolket rundtomkring, men en gang innimellom under hver fullmåne dukker hun opp, og i «Christine Emilies» blogg er man velkommen!

– «Annebe» (80)

Her har vi ei som beskriver seg selv som en «godt voksen dame», hun er gift og har to voksne sønner. Og så bor hun i Drammen! Altså mange bekjente bloggere omtaler «Annebe» som ei godt likt dame på blogg, så jeg har over en tid visst om henne, men ikke fått det til å passe å lese meg opp på bloggen hennes. Nå først ser jeg at hun bor i Drammen, og hun skriver også at hun har jobbet i barnehage, hvilket jeg selv gjorde her i byen noen år, for å si det sånn. Jeg jobbet i 5 barnehager SAMTIDIG, jeg møtte da og ble kjent med mange i fra barnehager rundtom i hele byen, Lier og distriktene. Har jeg møtt «Annebe»?

«Annebe» forteller også at hun har jobbet en del som reklame og motemodell, også der har vi noe til felles da jeg har vært i reklamer, og har jobbet som statist- og smårolleaktør. Nå blogger vi begge, hun om mote med personlig vinkling og hverdagsliv. Jeg om samfunn og aktualitetstemaer, med en dæsj Bunny og Trash 😜 Om våre veier ikke har krysset hverandre til nå, så ser jeg virkelig ikke bort fra at det plutselig skjer 😜

Tusen takk alle som har bidratt til en fantastisk opplevelse gjennom adventstiden og julen. Tusen takk for alle disse tilbakemeldingene både for julekalenderen og romjulskalenderen. Tusen takk fir flotte innlegg dere har postet. Tusen takk alle som har vært med og bidratt.

Tusen takk alle mine lesere!!

Gratulerer til alle tre dagens vinnere, og Riktig Godt Nytt År til dere ALLE der ute, ha en kjempefin Nyttårsfeiring, og kos dere masse!!

Ja til livet og kjærligheten 🥰💥
Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!

#strikkekjerring #christineemilie #annebe #frodith #leneelisabeth #gryende #bforb #solliv #flaxlodd #julekalender #romjulskalender #julestemning #jul #magi #nyttårsfeiring #nyttår #bunnytrash

13 kommentarer
    1. Gratulerer til alle vinnere gjennom hele kalenderen din!
      Og jeg vil også rette en ekstra gratulasjon til Annebe. Herlig dame rett og slett <3 Kul og utrolig flink med bilder! Jeg har også møtte henne og den utstrålingen hennes ble jeg slått i bakken av! Så skjønner at hennes ansikt blir brukt til annonser og reklame..
      ….
      Godt nytt år til deg og snuppen og jentene….

          1. Det burde faktisk lages sak om det, er ille når det tar lengre tid med et brev fra Drammen til Askim, enn det tar med en pakke fra Drammen til Etiopia.

    2. Åååå, så hyggelig!
      Tusen, tusen takk!
      Riktig godt nyttår til deg og håper 2022 blir et flott år for deg.

      Navn og adresse til meg:
      Elin Danielsen
      Ågveien 45
      8184 Ågskardet

    3. Tusen takk så gøy å vinne ! Hyggelige ord om meg også… Ikke umulig at vi har vært i samme setting en gang..artig at vi har så mye til felles da.. Godt nytt år til deg !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg