Christines vinhøner og andre flotte gaver!

Julaften vi hadde sist feiret snuppen min og jeg sammen med et vennepar som bor noen bakker over oss her i Drammen. De er kjempehyggelige og hadde disket opp så mye deilig og god mat og ikke minst drikke for anledningen. Og så byttet vi julegaver. Snuppen min og jeg fikk hver vår asjett med hvert vårt krus på. Et krus med mops som motiv, og et med pingviner. Krusene og fatene var fylt med mye godt som sjokoladehjerter, kjærligheter, shots, roser med mer. Kjempefine gaver. Kompisen vår fikk et Rocketroll fra oss, og hun fikk ei Vinhøne.

Rocketrollet fant snuppen min og jeg på butikken Rusta tilfeldig en gang vi var ute og shoppet ting som vi trengte til leiligheten. Plutselig stod det bare fremfor oss, og vi var helt enige og bare måtte kjøpe det til kompisen vår. Vinhønen derimot ble bestilt hos ei hyggelig dame i Svelvik.

Jeg var innstilt på å få tak i en slik til venninnen vår siden hun er veldig glad i vin. Men det skulle ikke være en vin-nisse (jul) eller en gul høne (påske), for jeg ville at hun skulle få kose seg med hønen sin hele året. Damen i Svelvik tok bestillingen og laget en mørk grå vin-høne. Jeg synes den var kjempefestlig og ble mer enn fornøyd. Og venninna vår som fikk den så ut til å være veldig fornøyd hun også.

Damen i Svelvik som laget hønen lager både vinhøner, vinugler, vin-nisser og vin-pudler. De tre førstnevnte er til vinkartonger, mens pudlene er til vinflasker (nødvendigvis ikke kun vin) 😉

Dette er kjempefine gaver, originale og mer personlige enn å kjøpe gaver på butikker. Og det trenger ikke være bare til jul. Dette er alle tiders gaver til enhver anledning. Bursdager, morsdager, jul, påske, forlovelse. Det trenger ikke engang være en spesiell anledning, noen ganger ser man noe som man bare får lyst til å kjøpe til en venn bare fordi. Og det kan jo hende man har lyst å kjøpe en vinhøne, ugle eller puddel til seg selv.

Damen heter Christine Munkelien Aasen, hun er dyktig, og hun lager mye forskjellig og bra. Jeg har spurt henne, og hun har gitt meg tillatelse til å bruke hennes bilder for å vise fram. Sist i går så jeg hun la ut bilder av pulsvarmere hun har laget. Bildet over. Jeg har også sett vanter, skjerf, figurer, duker, sengetepper, tøfler, pledd, luer og myyye mer. Altså alt mulig. Hun strikker, tover og hekler hva du måtte ønske.

Selv har jeg scrollet og scrollet nedover siden hennes på Facebook som heter «Christines håndarbeid» og funnet mye morsomt, og jeg vet at jeg i løpet av året kommer til å kontakte Christine for å lage noen gaver til venner av meg, og så har jeg noen ideer om gaver til mamma. Hun kommer til å elske å få ei vin-ugle, hahaha..

Det er første gang jeg har sett eller hørt om noen som strikker blekkspruter, så her er ingen mangel på kreativitet eller mangfold. Christine driver også med decoupage. Og her er linker til sidene hennes på Facebook, der kan dere se myyye mer enn jeg har lagt ut i dette innlegget.

Christines håndarbeid: https://www.facebook.com/Christine-s-h%C3%A5ndarbeid-320617384788133/

Christines decoupage: https://www.facebook.com/Christine-s-decoupage-525270574566832/

Som sagt så er jeg veldig fornøyd med vinhøna jeg kjøpte hos Christine. Veldig bra arbeid. Snuppen min likte den. Venninnen min som fikk den i gave likte den, og kjæresten hennes likte den. Alle som har sett høna syntes den var flott, og de jeg har vist håndarbeidsidene hennes har alle sagt som meg at dette er veldig bra, morsomme og flotte gaveideer.

Christine er veldig imøtekommende, så det er veldig enkelt å bestille arbeide fra henne etter egne ønsker. Vil dere ha en rosa vinhøne eller lilla blekksprut så er jeg veldig sikker på at hun gjør sitt beste og fikser det.

Hvis dere har lyst at Christine skal lage noe til dere så blir dere enige om pris med henne. Hun tar halve prisen på forskudd. Jeg Vippset henne, veldig enkelt. Christine bor i Svelvik i Vestfold, to mil fra Drammen for dere som bor nært og eventuelt kan hente selv. For dere som ønsker tilsendt så lar det seg gjøre også. Hun har faste priser på mange av produktene sine, men som sagt, dere blir enige om pris inkludert frakt.

Er det mer dere lurer på, er det bare å kontakte Christine. Jeg legger ved link til hennes Facbookprofil så kan dere ta det derfra.

https://www.facebook.com/profile.php?id=750322057

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#håndarbeid #vinhøne #vinugle #vinpuddel #vinnisse #nisse #ugler #vanter #skjerf #figurer #duker #tøfler #pokemon #sengetepper #pledd #luer #blekkspruter #julenisser #pulsvarmere #decoupage #oppdrag #bestilling #christine #vipps #drammen #svelvik

 

4 kommentarer
    1. Fantastisk morsomme ting Christine lager <3 <3 <3 Sååååå takknemlig for gaven (og det er Rocketrollet også 😉 )

      Hilsen Vinhøna 😀

    2. Jeg er avholds og falt pladask for vinpudlene..haha. Helt fantastisk idé! 🙂 Skikkelig kreativ dame, må jeg si.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg