Demonstrasjon mot ødeleggende tiltak og lockdown!


306 mennesker i Norge har omkommet i Norge, visstnok av Covid19, koronaviruset. Det er statistikkene vi blir opplyste om. Flere av disse har omkommet med Covid19, men vi blir fortalt av, for det har bedre effekt som en del av propagandaen. Vi har hele tiden blitt fortalt at langt flere kommer til å dø av dette viruset, skremmende tall, også propaganda.

Snittalder av de som har omkommet av/med dette viruset er tilnærmet 85 år, hvor 90% hadde kronisk sykdom, det vi kaller alvorlige underliggende sykdommer. Dette er cirka 20% av normalt antall døde under hver eneste «influensasesong».


Det er for meg og titusenvis av andre, og enda fler (her slengte jeg bare ut et tall) åpenbart at virusets dødelighet og fare ikke står i forhold til regjeringens tiltak, restriksjoner, lovendringer, fryktskaping og påbud. Mange jurister har påpekt at regjeringen bryter med grunnloven og menneskerettighetene på masse punkter. Det regjeringen har gjort er kraftig invaderende og et overtramp på folks rett til et privatliv, prosessen rundt demokratisk
behandling av lovendringer og lovmessig rettferd.

Mange titusenvis og enda flere av leger og fagfolk med all kompetanse er imot tiltakene til regjeringen som ingen kompetanse om dette har:

Link: Great Barrington Declaration

Globalt har viruset, Covid19, tatt livet av (kremt) like mange som vanlig influensa gjør hvert år. I løpet av 8 måneder døde 650 000 mennesker. Sverige behandler dette som influensa og har omtrent samme tall, litt høyere, men samtidig har de hatt stor økning innbyggere også. I Sverige døde i 1988 10500 av influensa. I 2020 har 5900 omkommet av Covid19.


WHO har nå fordømt nedstengningen og bedt alle verdens ledere oppheve tiltakene. Beskjeden er: hold de eldre og syke hjemme, skjerm om risikogruppene og la resten av Norge fungere som normalt!

Nedstengingen kaster folk ut i arbeidsledighet og fattigdom, ensomhet, frykt, rusproblemer og isolasjon. Som nevnt er i Norge 306 mennesker omkommet av/med Covid19. Til sammenligning dør cirka 900 mennesker av sesonginfluensa og om lag 600 mennesker dør av selvmord. I år er krisetelefonene «sprengte» og selvmordstallene vil nok desverre øke betraktelig – en direkte konsekvens av regjeringens tiltak og lockdown.


«Stop Lockdown» er en gruppe som er politisk nøytral. De var arrangørene som stod bak demonstrasjonen jeg deltok på i dag på Rådhusplassen og videre til Løvebakken ved
Stortinget.

Jeg kunne skrevet et langt og omfattende innlegg her nå, men jeg vil bruke helga til å nyte livet og være med venner. Så nå skal jeg gjøre meg klar til å dra på besøk, spise Scampi og nyte noe godt i glasset. Vi lever bare én gang såvidt jeg vet, så da skal jeg jommen nyte det så godt jeg kan.


Oppmøtet på demonstrasjonen var veldig bra, stadig flere kom til underveis. Åpne Norge og steng grensene! Ja til livet!!

Og helt til slutt, en link til en sang av Miley Cyrus og Dua Lipa som heter «Prisoner» som er på Cyrus’ album «Plastic Hearts» som jeg kjøpte på turen min innom Oslo og demonstrasjonen i dag. Jeg synes titlene var så treffende for hva som skjer i samfunnet vårt i dag!

Takk for at dere leser, ha en alle tiders flott lørdagskveld, nyt livet så godt dere kan, vi skal ikke bare overleve, vi skal LEVE også! Ja til livet!!! ❤️


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#demonstrasjon #stoplockdown #nrk #regjeringen #korona #covid19 #mileycyrus #prisoner #espennakstad #koronavirus #oslo #rådhusplassen #fakenews #stortinget #globalisme #thegreatreset #benthøie #ernasolberg #plastichearts #fakenewsmedia #greatbarringtondeclaration #dualipa #thenewworldorder #corona #fakta #sannhet #agenda #løvebakken #tavarepåhverandre

4 kommentarer
    1. At WHO kommer med dette NÅ, – etter å ha igangsatt en global panikksituasjon ut av den annen verden, må vel sies å være bort i mot like forbannet sprengt som all annen corona-håndtering, spør du meg (hehe).
      Hva Norge angår, er jeg faktisk rimelig sikker på at den samme galskapen ville vært gjort uansett hvilken regjering. – En rød-grønn regjering, og da spesielt med et relativt sterkt SV, kunne vel brått ha fått den pågående galskapen til å fortone seg som en ‘walk in the park’..
      Det er jo ingen som tør skille seg nevneverdig ut lenger! Litt ulike skattesatser og nyanseforskjeller innen miljøpolitikken er vel strengt tatt det eneste som skiller snart.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg