Det er hva du velger å beholde i ditt hjerte som betyr noe.


Poesi, dikt, rabling eller fabling.. kall det hva du vil. Disse ordene skrev jeg for fire år siden (25.03.17) her i bloggen, under tittelen «Min Tro».

Jeg følte bare for å dele dette på nytt da jeg mistet en god venn i dag.

👼🏻👼🏻👼🏻

Det er mye sorg og mye glede i livet.

Gode og vonde dager.

Det er hva du velger beholde i ditt hjerte som betyr noe.

Alle disse følelser vi mennesker har.

På godt og vondt.

Det er de du velger å beholde i ditt hjerte som er de viktigste.

Svik gjør vondt, lojalitet gjør godt.

Vennskap. Partnerskap.

Jeg velger å tro at kjærligheten fyller hjertet mest.

Jeg tror på kjærligheten.

Til døden.

.

.

.

.

.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Takk for titten ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg