Dét er sååå fantastisk!!


Ligger hjemme på sofaen og slapper av. Har vasket kopper, støvsugd og vasket gulvene her nå. Tar en pause før jeg skal vaske Kampfisk-bollen, frityrstekeren og andre småting. Senere skal jeg lage mat og dekke bord. Vi skal nemlig ha gjester her i kveld, og jeg gleder meg 🥰

Når jeg har ligget her på sofaen nå har jeg lest gamle blogginnlegg fra tre år tilbake. Det er ganske vilt å lese hvor tungt jeg hadde det. Det var inn og ut av NAV sine kontorer, det var møter hos terapeuten min flere ganger i uka, det var politiavhør, møter med advokat, privat psykiater, DPS, spesialister for ører, UNI-labs, smerter, kul i brystet, tannsmerter, operasjoner, rettsakforberedelser, utsatt for vold, pasientreiser, avisskriverier og mareritt. Attpåtil hadde jeg en «stalker» over tid, og ble utsatt for mobbing av visse personer som vanket på puber jeg har sluttet å besøke.

Jeg hadde det egentlig dritkjipt, helt rævva. Mildt sagt. Men jeg bet tenna sammen og sto på. Og jeg har kommet veldig styrket ut av det.

I dag har jeg det helt fantastisk. Helt utrolig i disse koronatider, men både fysisk og psykisk har jeg det bedre enn jeg har hatt på over 10-12 år. Jeg har en herlig liten familie. Vi har kjøpt nesten helt nyoppusset leilighet. Jeg elsker hvert et rom i leiligheten – og den innglassede balkongen. Jeg har bare personer som jeg ønsker i livet mitt rundt meg, ingen som skal lage kvalme og dra meg ned. Alt er bare så deilig!!

Med det sagt så må jeg snart lette på meg, en time på sofaen bør holde for nå. Nå skal jeg gjøre det som trengs før gode venner kommer på besøk tidlig i kveld. Det er deilig å gjøre ting i behagelig tempo. Null stress!!

Takk for at dere leser. Ha en riktig fin kveld og fortsatt god helg. Nyt livet, såvidt vi vet så lever vi bare én gang, og da må man leve mens en ennå har muligheten. Virituell klem til alle, og velkommen innom bloggen anytime ❤️


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jatillivet #mylittlefamily #party #fest

4 kommentarer
    1. Jeg er så glad for at livet ditt er bedre nå, og jeg er takknemlig for vennskapet med deg og snuppen din <3 Love u guys <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg