Diskreditert og forkastet!

Det er noe med at bekjente plutselig sender meg linker og ting og tang angående C19, pandemien, vaksinene, koronasertifikatet og i det hele tatt.

Jeg føler at jeg får med meg nok egentlig, så takk folkens, men spesielt det som står i norske media (som er minst interessant), det kan jeg ikke unngå å ikke få med meg, selv om ingen sender meg dette.

I dag fikk jeg SMS om å registrere meg for vaksine nøyaktig på sekundet samtidig som noen sendte meg et avisoppslag på messenger fra ABC/Nyheter. Oh the irony! Det var vel et tegn, så dumt det enn høres ut, men selv uten det avisoppslaget så ville jeg svart det samme i forhold til å registrere meg for vaksine. Det samme som jeg gjorde forrige gang jeg fikk forespørsel om registrering. Jeg gjorde ingenting, jeg ignorerer.

Jeg venter og ser ting an. Jeg er av samme oppfatning som jeg har vært lenge, og jeg melder meg ikke frivillig til dette prosjektet. Vi får se når mange nok har vaksinert seg og vi får vite litt mer om langtidsvirkninger, eller langtidsettervirkninger eller hva man skal kalle det. Så ingen poeng å sende meg flere slike meldinger heller, for alt innenfor 2021 er ikke tid nok til å innhente kunnskaper om dette. Ikke 2022 heller, men vi får se hva vi vet når vi kommer dit.

For det vi vet så kan jo alle de vaksinene som vi blir tilbudt nå, de kan da ha blitt både diskreditert og forkastet.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksine #pfizer #moderna #vaksiner #covid #abcnyheter korona #helsevirksomheter #abc #vaksinering #corona #registrering

10 kommentarer
    1. Så ut i fra ordlyden så mener de folk som ikke ønsker å la seg vaksineres skal legge igjen ‘a bit, fat no’ og sende dette rett inn i statens registre!??
      Ja, det kan de tro jeg gjør! 🤣😅

    2. Er sååååå enig, her skal det ikke prøves ut noen injeksjon det er helt klart.
      Lurer på om folk ikke kan lese??
      Står jo svart på hvitt at denne dritten er farlig 😡nei, her får vi lene oss tilbake og se, vet at snuppen din har tatt den etter påtrykk på jobb, utrolig at sånt hender her i Norge men… follow the money så ser vi hvorfor😡det er greit å tenke sjæl !

      1. Ja, han har innrømmet at han ikke ville tatt vaksinen hadde det ikke vært for jobben, ordet ‘frivillig’ har fått helt ny mening for meg i 2021, men jeg skal lene meg tilbake og følge med i det lengste.. Takk for titten Anne Elisabeth, setter pris på noen ord i innimellom 😜👍🏾

    3. Her i Ørsta, fekk eg automatisk time til giftsprøyta, med beskjed om å bekrefte at timen passa. Eg takka pent neitakk, då legen min har fråråda meg på det sterkeste, for å seia det fint. Eigentleg sa han, med din historie, skal du halda deg så longt borte frå den som mogleg.
      Vart eg møtt med respekt? Å neida, der kom øyeblikkeleg opp nye valg, og det som lyste mot meg var, eg vil ta vaksina allikevel. Eg vart så forbanna at eg “synte dei fingen”, og ga blaffen i å svara på meir, og logga ut. Case closed!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg