Drunken Bunny og dagen derpå 😴


Hellige Madonna for en dag… jeg har praktisk talt bare ligget her på sofaen fra jeg våknet og sto opp, og til nå.

Jeg har vært to ganger på balkongen og tatt meg noen trekk røyk og litt kaffe, én gang på badet uten å komme med flere detaljer, og fire ganger på kjøkkenet. Første gang på kjøkkenet hadde snuppen min laget frokost, eggerøre med pølsebiter og ristede små rundstykker, to ganger hentet jeg kaffe, og nå sist kom snuppen min hjem med sushi. Det var himmelsk. Den som ikke spiser sushi fordi det er rå fisk, den har min sympati.

Alt som er godt trykker jeg inn i hølet, og sushi er blant det som står øverst på listen. Helt klart!

Ikke vært utenfor husdøren i det hele tatt, ikke for å lufte jentene engang. Han derre dåsa jeg bor sammen med er jo så herlig rastløs at han har tatt jentene med på et par turer og gått halvannen mil utenom i dag. Enda sitter han ikke, nå er han utenfor synsvidde. Hva han holder på meg tror jeg ikke han vet helt selv, bare svimer rundt, men han bruker energi for to, så da kan jeg bare ligge her med god samvittighet.

I går spratt vi flaska som vanlig rundt 19-tiden. For min del ble det et par Irish Coffe, en St. Halvard, to-tre Råstoff, og et antall røde drinker som jeg ikke har tall på. Det har seg slik at vi fikk besøk av tre naboer, og en av dem som tilhører innerste sirkel av venner satt på balkongen her og røret med meg til i femtiden i morges. Time flies when having fun. Snuppen min sovnet på sofaen noen timer tidligere. Det er forskjell på en tromsværing og en svelviking det er helt klart.

Bildet øverst viser bordet på balkongen da jeg sto opp i dag, slik ser det bordet ut enda, og det blir å se slik ut til en gang i morgen, hahaha… enn dere der ute da? Har dere hatt en bra helg? Legg gjerne igjen noen ord ❤️

Om dere liker denne bloggen og har lyst å følge med videre så har jeg en gruppe for følgere både på MeWe og på Facebook! Meld dere inn via linkene her og vær med meg videre i livet av berg- og dalbaner!

Takk på forhånd, veldig hyggelig 💜👇🏾

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #helg #trash #crazyforyou #madonna #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Føler meg omtrent sånn som kaninen her etter to nattevakter og snart klar for tredje og siste denne helgen 😳😴

      Hilsen synskepeggy.

    2. Å akkurat nå er jeg så glad for at jeg bestemte meg for å skru igjen korka en stund. 😂 Snart 2 år siden min siste skallebank grunnet litt for mye «rare blændings» innabords 🤢 Har en svakhet for Morgan, å da har jeg null kontroll.. Siste gang jeg drakk meg full var på Metallica konsert, gledet meg som en liten unge til de skulle ha konsert i min hjemby og husker omtrent ikke en dritt 🙄 Da bestemte jeg meg for at nå er det fader meg nok. Tatt meg noen øl nå i påsken, men det har holdt, utrolig nok.

      1. Har aldri skallebank eller er syk på noen måter, blir veldig slapp og lat, og det passer meg veldig bra 😜 Metallica-konserten var helt rå, så synd at du drakk og husker så lite, selv tar jeg ikke en øl engang når jeg skal eller er på konserter. Gode konserter er en helt digg rus i seg selv 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg