Dumme kjerring, jeg døøøøør 😂


Jeg var litt sår i halsen da jeg våknet i dag, men bare sånn bittelitt. Etter en frokost bestående av to ristede brødskiver med baconost, skinke, hvitost og kokte egg med et glass melk til så var halsen flott og fin igjen. Da var det digg med en tassimo kaffebaileys og en sigarett på balkongen. Nok en dag med nydelig vær, blå himmel og knallsol. Denne sommeren har virkelig vært fantastisk værmessig 🥰

At jeg var litt sår i halsen i morges var virkelig selvforskyldt, haha, men veldig verdt det. Det har seg slik at snuppen min og jeg var invitert i går til mat og drikke hos en kollega av snuppen min. Ei skikkelig kul dame som jeg ikke har møtt før, men som jeg virkelig fant tonen med. Hun fikk i løpet av kvelden et nytt navn av meg, nemlig «My Twisted Sistah». Hun var så kul at ord blir fattige.

Anyways, jeg skulle tatt bilder av alt vi fikk servert, men det hele var så overveldende at det ble bare helt glemt. Jeg tok bilde av forretten da. Der var det mye chilli, og jeg slukte rubbel. Det er liksom skjebnens ironi, for jeg har bare fått mer og mer sansen for chilli. Chillidilla rett og slett, og det var som om hun visste det. Jeg så tarot-kortene hennes under bordet. Og hun hadde en del andre greier, så hun er nok litt klarvojant og har noen sanser for ting.


Det til side, der var så mye mat, hjemmelagde salater, sauser, dressinger, eggerøre, spekemat, oster, honningmelon, hvitløksbrød, kyllingvinger og mer til. Egen bartender som hadde oppskrifter fra utestedet han jobbet. Så her ble det mojitos, strawberry daiquiris, shots, en lilla drink og varme drinker og ja, det tok helt av. Og masse rocka musikk!!

Jeg hadde egentlig ikke lyst å dra hjem jeg, men slik er det.. tiden går fort når en har det gøy, desverre. Haha.. jeg elsker lørdager og kule folk, det er beste komboen, med musikk attåt!!

Og siden jeg var inne på dette med chilli, så bare MÅÅÅ dere se den videoen jeg har vedlagt under 👇🏾 Dumme kjerringa, hahaha.. jeg døde nesten 😂😂😂

Ha en fortsatt fin dag!

 


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#chilli #lørdag #fest #venner #drinker #musikk #moro #sol #sommer #mat #habanero #søndag #video #youtube #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg