Ekstrem fanatiker!


For litt siden la bloggerinnen Monica Vederhus ut et innlegg der hun har fått innsprøytet noe blekk i armen sin, altså hun har fått seg tatovering. Jeg likte den, og jeg likte at hun hadde en historie bak den.Jeg selv har noen tatoveringer, jeg elsker slike greier, og er det noe jeg liker enda mer så er det mitt store idol Madonna. Jeg elsker henne fra innerst i hjerterota, hun har gjort så mye for meg og så utrolig mange mennesker, folk ser ut til å glemme det noen ganger.


Dere vet, hun der dama som herjet hitlistene på hele 80 og 90-tallet og til og med på 00-tallet og etter det. Hun som går sine egne veier hele tiden og bare nekter å forsvinne. Hun som har brukt enorme summer for å bygge skoler, barnehjem og sykehus i Malawi for å hjelpe alle de hiv-syke foreldreløse barna der. Ganske ufattelig at det faktisk finnes land med over en million hiv-syke foreldreløse barn.

Gi bidrag til: https://www.raisingmalawi.org/


Så derfor ville jeg vise dere bilder og tatoveringen min fra RebelHeart-eraen. Altså, Madonna ga ut første singel til albumet i desember 2014, og deretter hele albumet «RebelHeart» i mars 2015. Et sterkt undervurdert album, men på tross av at hun ble hacket og albumet lekket så havnet det på topp 5 plasseringer verden over. På de største markedene som England og USA havnet albumet som nr 2 på listene. I land som Tyskland, Italia, Japan og Australia inntok hun førsteplassen. I Norge ble det en respektiv andreplass. Jeg elsker dette albumet og har ved flere anledninger postet her i bloggen sangen/musikkvideoen «Ghosttown».


Konsertbildene dere ser her har jeg knipsa selv med en eldre iPhone som jeg hadde på daværende tidspunkt. Madonna reiste på turne for å promotere «RebelHeart» i perioden september 2015 til mars 2016. Jeg benyttet selvsagt anledningen til å oppleve dette showet flere ganger og var blant publikum på to konserter i Praha, én i Stockholm og to i Amsterdam. Hver og én av dem var fantastiske show. Bildet av meg er sånn greie Madonna-fansen gjorde da albumet ble utgitt. Snålt å se nå, jeg er 30 kg tyngre der, hahaha..


Yupp, jeg har hele mitt liv vært fanatisk Madonna-fan. Husker jeg fikk profil på Facebook og skulle fylle inn personalia. Der det skulle fylles inn religion skrev jeg uten å tenke meg om: Madonna.


Jeg er veldig glad i de fleste tatoveringene mine, og jeg elsker «RebelHeart»-tatoveringen min som dere ser på bildet under.

Hva tenker dere?

Takk for titten, ha en riktig fin kveld, og velkommen igjen 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #rebelheart #rebelhearttour #raisingmalawi #ghosttown #tattoo #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Madonna er og var mitt store idol, ordet modig kommer til kort når det gjelder henne💖Stilig tatovering, har alltid hatt lyst på en selv men klarte aldri bestemme meg for hva jeg ville ha😅

      1. Så kult!!! Jeg har flere Madonnatatoveringer, det er bare logoer. Alltid hatt lyst på portrett, men det skal så lite til for at det blir helt feil. Kanskje en dag i framtiden, hørt om en tatovør i Notodden som er psyyykt flink på portretter 😜

    2. Digger tatoveringer, og Madonna er litt av en dame 👏❤️
      Jeg har en hyllest tatovering til Metallica, skrift der det står «No life ‘til leather». Det er deres første demo album og den gir samtidig dobbel mening for meg ettersom lærarbeid ble en stor del av livet mitt og jeg fant min første mestringsfølelse. Den er borte nå, men en tatovør jeg går til vil gjerne selge produktene mine på hennes studio så kanskje jeg begynner med produksjon igjen.

      1. Når vi snakker om artister og band, jeg får så lyst å dra på konsert, og tatovere meg igjen, det henger liksom sammen. Metallica-konserter er minnerike på fler måter enn bra musikk og show, alle disse menneskene som blir bært ut på båre, jeg dævver 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg