En grusom natt, helt grusom!

Takk for tilbakemeldingene på mitt lille dikt som jeg la ut her lørdag. «Håp for en rose». Dikt er som oftest veldig personlige, så det er ikke alltid alle ser budskapet. Men noen gjorde det, og jeg tenker det er fordi dem kunne relatere til de følelsene jeg hadde da jeg skrev diktet.

I går var jeg helt stille av meg her på bloggen, i ren utmattelse. Og i dag startet dagen enda verre. I natt våknet jeg 5-6 ganger hvor jeg holdt på å kveles, trodde som jeg alltid tror når det skjer, at mine siste minutter er kommet, at jeg skal dø. Men jeg lever enda. Det er ganske psykt å få slike påminnelser om å leve, verdsette livet. Det er smertefullt og skremmende, og selv om jeg prøver innbille meg det så blir jeg aldri vant til å ha det slik. Jeg skulle heller ønske jeg fikk påminnelser som en god venninne på besøk, vinne en reise, overrasket med en bra konsert. Altså noe som gjør meg glad. Ikke jævlige ting som dette, og så må jeg gjøre ting bedre selv, for det er faen ikke lett.

Det at jeg kveles skjer jo innimellom, og det er sant at en kan se sitt eget liv i revy når en kikker døden i hvitøyet. I natt var disse kvelningene annerledes, for det var som om luftveiene var åpne, men jeg fikk ikke puste likevel. Som panikkangst. Kan man få slike anfall mens en sover? Nå har jo ikke jeg R(EM) søvn så..

Og så var det de helvetes øynene mine. Håper øyespesialisten finner ut av dette. Er rimelig føkka å våkne av «anfall» enten det er av Osas eller panikkangst, så blir det ikke bedre av at en ikke får opp øynene. Hva faen?!!

Ser jo at dette ble et klageinnlegg, men det er hva jeg har å by på i dag. Masse frustrasjon. Hadde egentlig forskjellig jeg skulle gjøre i dag. Jeg skulle til hudlegen, og jeg hadde delvis planer til å besøke venninnen min som ligger på Rikshospitalet. Alternativt hadde jeg tenkt å dra på rådhuset i møte med FrP. Men klokken er straks 18:00 på ettermiddagen og jeg ligger enda. Til snuppen min sa jeg bare at jeg har vondt i hodet. Orker ikke plage noen med disse greiene mine. Skriver heller i bloggen, så kan de som vil få med seg hva som skjer.

Nå fikk jeg nettopp ja fra Tulla om å passe jentene i helga, så nå skal jeg prøve å bestille en reise ut av landet i helga – det kan gjøre veldig godt ❤️

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#syk #psyk #osas #cfs #angst #panikkangst #frykt #redsel #dødsangst #utmattet #utslitt #smerter #søvnapne #søvn #rem #reise #jatillivet

4 kommentarer
    1. Kjipt med slike ting og netter da alt er bare dritt. En reise til en annen by eller sted kan virke som en fin medisin.

    2. Å fortelle om plager er ikke å klage. Det er for deg, høyst en reell del av hverdagen din, og det må du få skrive om. De som ikke tåler den får bare drite i å lese videre. 🙂

      Gla jeg fant igjen bloggen din. Min ble ikke flytta videre og jeg skjønte ikke en dritt da alle de jeg fulgte bare ble borte. 😛

      1. Så hyggelig at du følger bloggen min, virkelig, du har ofte gitt meg et lite løft med dine kommentarer. Kjedelig at bloggen din ikke ble flytta, håper alt er i orden igjen nå! Mvh

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg