En helg som kicket!


God morgen alle sammen! Joda jeg vet, det er jo praktisk talt formiddag og snart midt på dagen, men de fleste morgener starter litt senere for meg enn for flertallet. Med litt Osas og fatique så blir det slik, og så har det vært en innholdsrik og heftig helg også.

Fredag kveld og natt til lørdag utspant det seg et drama her med meldinger og oppringinger fra fulle kvinnfolk som ikke hadde det helt bra psykisk, og med en høy del alkohol innabords så rant det visstnok litt over for dem. Dette er mennesker som ikke er i min, eller vår omgangskrets, men likevel ble jeg involvert i et drama som jeg ikke har skjønt helt enda hvorfor de(t) ble så ute av kontroll. Jeg har enda ikke skjønt hva som er blitt sagt eller skjedd for at jeg skulle bli involvert i dette dramaet, en spydig kommentar på Facebook? Neppe, det ligger nok mer under som jeg aldri sikkert får en fullstendig og oppriktig forklaring på. Men som sagt, jeg kjenner ikke eller omgås ikke disse. Men jeg ble oppskjørtet og våken, derav ble det en dårlig natt.

Lørdags kveld, og natt til søndag derimot hadde snuppen min og jeg det kjempemoro med å ha blitt invitert til mat og god drikke, med sjåfør og egen bartender. Lenge siden jeg har ledd så mye, men vertinnen i dette selskapet hadde mye å by på, så jeg lever lenge på den kvelden. Ikke noe drama, bare moro. Og det får meg til å tenke på hvor lite moro folk har det når de samles for å drikke og feste litt, så bruker de kvelden og natta på å være uhyggelige og lage dårlig stemning. Hva er vitsen med det da? Dropp å drikke, spar pengene, se heller en film på Netflix eller HBO i stedet for å bli troll. Haha.. idiotisk!

Søndag, altså i går inntok jeg igjen rollen som pyntepute på sofaen her. Som dere skjønner så ble dette en energikrevende helg. Drama på fredag, fest og moro med venner på lørdag, oppå et par diagnoser som kicker litt ekstra innimellom. Så det kjennes i dag også, men det er sol, blå himmel, varmt og nydelig vær. Livet er en berg- og dalbane. Det er mandag, og vi starter en ny runde i «vognen» vår.

Legger ved en helt ny singel av LP som heter «Fighter». Enjoy!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #lørdag #søndag #fest #venner #drinker #drams #musikk #moro #sol #sommer #mat #video #youtube #lp #fighter #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Off så trist å høre om dramaet…🥺 men godt å høre at dere kosa dere masse på lørdag ❤ vi får blåse i dramaer og kose oss så best vi kan..hæppy uke ❤

      1. Når det blir drama så trekker jeg meg tilbake, eller trekker meg unna. Jeg har nok med egne drama om jeg ikke skal bli involvert og trukket inn i andres. Men en lærer om folk, og disse damene her skal ikke inn i min sirkel, jeg har ingen behov for å bli bedre kjent med dem. De er faktisk på min og din alder og enda litt eldre enn vårs. Da tenker jeg at dette er hvordan dem faktisk er, og det kommer ikke til å endre seg. Overstått nå. Hadde en fantastisk lørdag og avslappende søndag. Og i dag tror jeg at jeg skal gå til Brakerøya. Så da blir det sol og masse d-vitaminer. Det trengs nå, fortsatt fin dag til deg, og nok en bursdagsklem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg