En tur på byen for å se folk og nyte livet 🥰


Hittil en fantastisk dag! Jeg stod opp til en lys morgen og en vakker knallblå himmel. Spiste en deilig frokost med snuppen min, fikk koset med jentene, og sittet i sola på balkongen og nyte mocha-kaffen min og en røyk.

Etterhvert fikk vi ordnet og stelt oss og så gikk jeg sammen med snuppen min til byen før han skulle på jobb. Vi stoppet på Taki og fikk kjøpt oss deilig kebab og iskald brus på boks. Så satte vi oss på torget og nøt en deilig «lunsj» sammen.


Etter at snuppen min hadde gått videre til jobben tok jeg meg en tur til Starbucks. Der kjøpte jeg meg den største mocha-kaffen på kartet og tok med meg ned til elvekanten hvor jeg satt å koste meg i sol og deilig luft. Det glitret så vakkert på vannet i elva, og endene og et par svaner kom og hilste på. En deilig avkobling.


Etterhvert tok jeg en svipptur innom Kiwi og kjøpte to 4pk med Solo Super som er på tilbud til 48,90. Må benytte anledningen når det er så billig som dét. Vanligvis koster de nesten det dobbelte, og da er det uforskammet dyrt!


Nå er jeg hjemme igjen hos jentene mine og koser med dem. De er så vakre og gode. Har fått skatteoppgjøret og nettopp sjekket det. Det var et gledelig oppgjør, så da ble humøret enda bedre. Yuhuuu.. når det gjelder penger er pluss alltid bedre enn minus. Nå skal jeg kose litt til med jentene før jeg går bort til en venninne med noe verktøy jeg har lånt, så kan hun og jeg ta en røyk og en prat sammen før jeg tar turen hjem igjen for å ta kveldsturen med jentene!


Ja til livet og de små gleder i hverdagen, håper dere som leser også har hatt en fin og deilig dag. Beste ønsker til dere alle 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#taki #starbucks #kaffe #mokka #elvebyen #kiwi #solosuper #drammen #sol #glede #skatt #skatteoppgjør #jatillivet ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg