Er alt håp ute? Blir vi offer for en selvmordspakt??!

Siste tiden har veldig mange rundt om i verden vært opptatt av FNs migrasjonsavtale som skal inngås i Marokko denne måned. 

Også her i Norge er mange opptatt av dette, dessverre ikke mange nok. Jeg møter daglig mennesker som ikke engang har hørt om denne saken, denne avtalen, som blant annet jeg ser på som en selvmordspakt.

Det handler om en avtale om en verdensregjering der Norge mister sin suverenitet til å bestemme selv i eget land. En selvmordspakt som vår statsminister Erna Solberg har valgt holde tilbake for folket, en selvmordspakt hvor hun svikter det norske folk, tar livet av den den norske kultur, våre holdninger, vår ytringsfrihet og vårt Norge – og dette gjør hun mest sannsynlig for egen personlig gevinst. En stilling i FNs sikkerhetsråd.

USA, Australia, Østerrike, Bulgaria, Kroatia, Tsjekkia, Estland, Polen, Israel, Ungarn og Italia er blant landene som har sagt nei til selvmordspakten. I andre land er det store opprør og demonstrasjoner for å forhindre signering for dette selvmordet av egne lands ytringsfrihet og suverenitet.

I Tsjekkia er de så konsekvente at de har sagt blankt nei til migrasjonsavtalen. Selvmordspakten. I tillegg er de i gang med å forby Islam. I Norge derimot, her forvandles kirker, bedehus og skoler til moskeer. Erna Solberg ser ikke ut til å ville snu i saken, Sylvi Listhaug har gått ut offentlig med eget blogginnlegg og sagt hun er imot denne avtalen. Siv Jensen holder seg i bakgrunnen og virker være mer opptatt av at hun er i regjering nå, og den lille makten hun har vil hun klamre seg til en stund til. Folket i Norge som har skjønt at dette faktisk er en selvmordspakt fortviler. Underskriftskampanjer imot migrasjonsavtalen pågår og flere demonstrasjoner har blitt gjennomført. Jeg var nylig på en av disse demonstrasjonene.

Jeg ankom Oslo S nå sist fredag 6/12 klokken 17:31. Gikk av toget og mot Karl Johan. Nederst i Karl Johan satt en fyldig eldre herre med små runde briller, masse hvitt skjegg, en rød topplue og rød heldekkende drakt. Ved siden av seg hadde han et lite bord med en stor kopp på. Han satt og ranglet med en bjelle, og på et skilt sto det at han ønsket penger. Velkommen til Oslo, her sitter julenissen og tigger!

Jeg gikk videre opp Karl Johan forbi små gjenger med kriminelle narkomane. Hovedsakelig migranter som allerede har kommet seg over grensene. Jeg passerte enda flere migranter, tiggere, ofte omtalt som romfolket. Kriminelle de også.

Jeg tok meg tid til å gå innom den nye H&M butikken som er åpnet på Karl Johan. Jeg hadde enda litt tid før demonstrasjonen mot FN og statsminister Erna Solbergs migrasjonsavtale og selvmordspakt på Eidsvolls plass utenfor stortinget klokken 18:00.

Etter H&M gikk jeg direkte til demonstrasjonen og var utenfor inngjerdingen 17:57. Der møtte jeg på et lite gjeng etnisk norske på fire fem stykker som egentlig hadde tenkt seg inn på demonstrasjonen, men de turte ikke. Rett bortenfor, utenfor inngjerdingen sto flere hundre personer og skrek «nazister, facister og rasister» til oss. De opptrådte som gale, det var tydelig at noen av dem faktisk var det. De skremte nok fler enn de jeg møtte, skremte folk fra å kjempe for landet sitt. Helt tragisk!

Jeg valgte å gå inn på området til demonstrasjonen. Klumpen i magen fikk jeg, og inne på området vokste den og ble mye større. Via internett var man på forhånd informert og advart om at venstreekstreme skulle kuppe demonstrasjonen. Det greide de fint. De som ønsket å delta og de som deltok i demonstrasjonen ønsker et ikke-voldelig samfunn, et trygt Norge. Det var tydelig at det ønsket ikke mot-demonstrantene på yttersiden av gjerdet. De hadde blod på tann!!

Jeg møtte Lena Andreassen som var på en måte «konferansier» på demonstrasjonen. Jeg sa det til henne at folk ikke turte komme. Det hadde jeg nok ikke trengt å si. Hun var mer enn klar over situasjonen. Jeg synes hun og alle de som holdt apell var tøffe som stod fram der, presenterte seg med fullt navn og fullførte alt dem ville si.

Veldig synd at motdemonstranter og venstreekstremister aldri lytter, men bare skriker og er hysteriske. Hadde de lyttet og tatt til seg det som ble sagt så hadde de kunne blitt mer opplyste. Tydelig at ganske mange av dem ikke hadde noe peiling på hva demonstrasjonen gikk ut på. Vi kjempet for ytringsfriheten, den samme ytringsfriheten dem brukte der dem sto. Veldig ironisk. Men så utrolig ignorante mennesker er det mange av. Der stod de i en flokk på flere hundre, villig til å gi fra seg Norge, ødelegge Norge. Villige til selvmord! Enten de skjønner det eller ei!!

Vi ikke-voldelige var tydelig i mindretall. Veldig i mindretall. Skremt til mindretall! Likevel valgte de ekstreme utenfor gjerdene å gå verbalt og fysisk til angrep. Flere ble lagt i handjern og arresterte. Det var skummelt å være der alene, å gå derfra alene i mørket, men jeg kom meg trygt hjem. Jeg tenker at når man synes det er skumle tilstander nå, hvordan blir det hvis/når Erna Solberg får viljen sin?!

Det Norge vi kjenner blir i hvertfall historie.

Denne avtalen skulle signeres i går 10. desember, men ble for Norge utsatt til 19. desember. Jeg har blitt forklart at FrP ikke ville inngå denne avtalen og tok dissens, de har innvendinger og betingelser som må endres for at de skal kunne gå med på dette.

Jeg har mange tanker om dette. Burde Siv Jensen ha tatt med seg ditt parti og gått ut av regjering allerede? Da det ser ut som at Erna Solberg vil inngå avtalen uansett?! Eller er det et håp om at FrP får til endringer i avtalen på stortinget denne uken? Eller kanskje får stoppet den? Eller er alt håp ute? Er løpet kjørt for det norske folk og Norge?

Følg Bunny Trash på Facebook: https://m.facebook.com/groups/338375326358445

#erna #solberg #siv #jensen #sylvi #listhaug #fn #migrasjonsavtale #plattform #selvmordspakt #underskriftskampanjer #høyre #venstre #arbeiderpartiet #sosialistiskvenstreparti #senterpartiet #kristeligfolkeparti #fremskrittspartiet #nasjonalisme #folkebevegelsen #politiskkrig #politisk #krig #politikk #opprør #tragedie #islam #migranter #ytringsfrihet #regjeringen #stortinget #ekstremister #forræderi #dissens #verdensregjering #selvmord #marrakesh #marokko #oslo #norge

1 kommentar
    1. Tilbaketråkk: My Homepage

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg