Er morgenblogging påbudt??!

God morgen alle sammen! Jeg ser at veldig mange poster blogginnlegg på morgenen. Er det sånn vanlig greie? Er det da flest leser blogger? Skulle gjerne gjordt det, men jeg er veldig variabel når det gjelder morgener. Jeg har alltid vært et «nattedyr», og i tillegg har jeg søvnapné og diverse greier, så..

Har spist frokost, snuppen ordnet med eggerøre, røyket laks, beluga-kaviar, nøkkelost, laksepaté og ristede minirundstykker. Frokost er vel egentlig det koseligste måltidet man kan ha sammen, så jeg er litt tidligere oppe når snuppen min er hjemme. Jeg er det.

Anyways, nå er det tid for morgenrøyk og deilig Toffee Kaffe fra min Tassimo. Denne seansen utføres som vanlig på balkongen her. Så da kan dere heller ta en titt på disse gamle bildene jeg har hatt lagret, så sees vi kanskje senere 😜😘

Forresten, det nederste bildet er helt nytt. Ja man forandrer seg…. 🤣

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ja til livet ❤️
14 kommentarer

Siste innlegg