Erna ønskes lynsjet og fjernet!

  1. I går la jeg ut et innlegg med spørsmål om hva folk i Norge mener, tenker og føler etter at vår statsminister Erna Solberg nå har fått viljen sin og tilknyttet landet vårt til FNs migrasjonsavtale.

Les mer om migrasjonsavtalen her: https://bunny.blogg.no/1543509423_migrasjonsavtalen_plattformen_til_et_helvete.html

Folk føler seg sveket og er rasende, såret, frustrerte og ikke minst fryktelig skremte og redde.

Jeg postet innlegget rett før klokken 16 i går ettermiddag. Etter det har innlegget blir delt og delt på Facebook og jeg kan ikke huske at noen innlegg jeg har lagt ut har skapt slik engasjement. I dag når jeg våknet var bloggen min blant de 40 mest leste i landet og lå på nr 36 på blogglisten. Det er veldig uvanlig for en blogg hvor bloggeren ikke reklamerer eller annonserer for noen eller ikke har sponsorer.

Her er innlegget: https://bunny.blogg.no/hva-foler-folket-na-nar-migrasjonspakten-blir-virkelighet.html

Folk har kommentert hvor sveket de føler seg av vår statsminister. Erna blir omtalt som landsforræder og jeg ønsker ikke å gjengi de grove hatefulle kommentarene som har haglet på Facebook. Det er ikke fem eller ti uttalelser. Ikke femti eller hundre. Vi snakker hundrevis og tusenvis. Tusenvis av mennesker som ønsker Erna vondt, skriver at hun bør lynsjes, pryles og fjernes.

I disse dager har to unge jenter fra Danmark og Norge blitt voldtatt, slaktet og drept i Marokko, landet hvor migrasjonsavtalen ble signert. Et av landene som forventes økt migrasjon fra, til Norge. Videoen av slaktingen blir sendt rundt på internett. En klan av islamister har begått disse umenneskelige drapene. Ren ondskap begått i islams navn. Det er umennesker som dette vi ikke ønsker til Norge, men som vi nå risikerer å få veldig mange tilflyttende av, takket være Erna. Jeg ble nettopp opplyst om at det er nå 13 arresterte.

Disse postes rundt om på internett og Facebook:

Her er link til en side der videoen som er blitt bekreftet ekte av danske myndigheter kan lastes ned. Er den ikke der er den tatt ned av Kripos som forsøker fjerne videoen fra nettet. Jeg har sett to sekunder av videoen og kastet opp. En venninne så ved et uhell to sekunder av videoen i går kveld, hun har ikke sovet i natt, og får enda ikke sove.

Link: http://www.uriasposten.net/archives/97296

Det finnes også en annen video av fire av gjerningsmennene der de sverger hevn foran IS-flagget: https://www.tv2.no/a/10297220/

 

Jeg føler meg også sveket av Erna, jeg er sint på henne. Rasende. Jeg frykter for Norge, og jeg gruer meg for å se hva framtiden nå vil bringe oss. Men det er ikke bare Erna som burde skamme seg, alle som er FOR denne «pakten» burde skamme seg!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#migrasjonsavtale #migrasjonspakt #plattform #selvmordspakt #selvmordsavtale #forræderi #svik #marokko #marrakesh #fn #sylvi #listhaug #sylvilisthaug #verdensregjering #statsminister #erna #solberg #høyre #h #fremskrittspartiet #frp #venstre #v #marokko #is #dobbeltdrap #marrakesh #halalslakting #voldtekt #menneskeslakting #slakting #mord #islam #islamister #islamisme #video #marinelepen #marine #lepen #le #pen #forræderi #dobbeltspill #kristeligfolkeparti #krf #arbeiderpartiet #ap #senterpartiet #sp #sosialistiskvenstreparti #sv #landesorg #pest #kolera #inemarieeriksensøreide #inemarie #eriksensøreide #ine #marie #eriksen #søreide #jonengenhelgheim #jon #engenhelgheim #engen #helgheim #annikenhuitfeldt #anniken #huitfeldt #storting #islam #islamisering #regjering #norge

17 kommentarer
    1. Dette er tragisk, drapene og alt rundt det er desverre bare en forsmak på hva vi kan vente oss når Erna får ferdigstilt salget av Norge. Et land hun er valgt inn for å beskytte. Når Siv prøver å refse folk og si at det ikke er greit og kalle noen landsviker. Da stiller jeg spørsmålet, var det greit og betegne Quisling som landsviker? Selvfølgelig var det det, han blei jo også henrettet som det. Erna har nå solgt Norge gjennom Marrakesch avtalen. Gro Harlem Brundtland gjorde grunnarbeidet med å smuginnføre EØS bak det Norske folk rygg. SIV hold deg unna, eller synes du virkelig det er greit? Ser akkurat nå på nyheter der det blir sagt at dette ikke har noe med islam eller islamister og gjøre. Hvor dypt går det an å stikke hodet i sanden for å slippe å se sannheten.

    2. Jeg mener så absolutt at Erna som hovedansvarlig for avtalen bør stilles for Riksrett, men støttespillerne bør få annen straff, eller at de ikke få lov å stille som folkevalgte etter sviket.
      Quisling jobbet tross alt sammen med Nansen i øst, noe sistnevnte fikk Nobel for. Jeg kan ikke se at Erna har gjort noe tilsvarende. Så at en stor del av det norske folk virkelig nevner Quisling sammen med Erna, finner jeg helt på si plass.Etter hva jeg forstod så var det kun FRP som ikke stemte for i Stortinget, så jeg mener som tidligere sagt, at Erna må fjernes eller trekke seg. Så bør frp, som eneste parti som står på folkets side i dette spørsmålet, bli bedt om å danne ny regjering.
      At denne videoen fremdeles er tilgjengelig på f.b må noe sørge for blir fjernet. En kan ikke usette folk for slikt. DET ER GALT, OG BURDE VÆRE STRAFFBART.

    3. En regjering kan ikke sitte lenger en folket ønsker.
      Og det Norske Folk Erna har fått nok.
      Dessverre hører du ikke .og eg håper at Dere havner for retten og blir fengslet for landssvik .

    4. Alle parti har stemt for dette utenom Frp då må alle dei som har stemt for straffes og utestenges på livstid og stanse all utbetaling av lønn til disse landssvikerne 😀

    5. Etter de bestialske drapene i Maroko, stiger hatet mot islam noe voldsomt. Hvilken kontroll har styresmaktene på at ikke slike rovdyr kommer inn i Norge. Migrasjonsavtalen åpner jo slusene for fullt. Politikkerne må ta det fulle og hele ansvar hvis så skulle skje, og få ta straffen for det.

    6. Erna driter en lang marsj ka du, eg og det norske folk mener.. Hun sviker Norge og norges befolkning på det groveste KUN for å hedre glitter og stas hos globalistene rund om i Europa.

      Blod på hendene gir hun seg blanke f.. i.

      Hun og Gro Harlem håper jeg karmaen innhenter snarest, og sammen med resten av politikerne som er hennes likesinnede.

      Judaser er det de er. Håper folk våkner snart og viser raseriet mot det som foregår før det er forsent

    7. Dere er klar over at FN-plattformen er en uforpliktende plattform, ikke sant? Ikke noen avtale, pakt, traktat eller noe.

      Alt i alt oppsummerer plattformen egentlig bare menneskerettighetene. Og de er dere vel for? Ganske sjukt å lese nivået på kommentarene og selve innlegget. Er det mulig å være så lite opplyst? Har dere i det hele tatt lest plattformen eller sluker dere all propagandaen fra ytre-høyre rått? (Det var et retorisk spørsmål.)

      1. Har du fått med deg hvor mange ganger i avtalen det står «vi forplikter oss til»? Har du fått med deg hvor mange statsledere som reagerer på ord-lyden i den såkalte ikke-avtalen? Og hvorfor skal man signere på noe som ikke er en forpliktende avtale? Og hvorfor bruke over to år på å utarbeide noe som bare er… ingenting? Godtroende naivitet er søtt, men fremdeles meget naivt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg