Etter dagens tur anbefaler jeg..!


Yupp, hjemme igjen etter en dagstur i Tønsberg. Er jo så kjekt å ta toget fra Drammen. Da jeg flytta hit så tok det 1 time og 1 minutt med tog, nå tar det altså 37 minutter.


Fikk shoppa litt også. Ny bukse, svart super skinny, to svarte overdeler med motiver, et par sporty sko og en grå frakk. Orker ikke legge ut noe bilder. Toppene har slike «obskøne» ord som «fuck off» og den slags. Jeg kan derimot legge ut bilde av shampoo og balsam fra Rituals som jeg har kjøpt.


Jeg anbefaler virkelig produkter fra Rituals. Nydelige lukter og gode produkter. Til alrighte priser. Denne røde serien er en av favorittene. Jeg bruker ofte håndkremen i denne serien. De har kampanje nå så da får man shampoo+balsam til 135 kroner. Løp og kjøp, veldig verdt pengene!


Nei, dette er ikke reklame som jeg tjener på. Jeg bedriver ikke sådanne greier. Dette har jeg kjøpt, og jeg legger ut her fordi jeg faktisk anbefaler produktene, og som sagt så er det kampanje. Dere sparer 75 kroner hvis dere kjøper begge produktene samtidig.


Etterpå ble det et besøk på den eldste indiske restauranten i Vestfold, Bombay Tandoori. Det merkes at restauranten er gammel. Orange vegger faktisk, litt sånn vemodig lokale. Men god service og veldig god mat. Vi bestilte begge Chefs Mixed Grill. Spiste rubbel. Liker veldig godt indisk mat, så da passer det meg veldig godt at denne maten er ikke så dyr som mange restauranter kan være. Mye for pengene og veldig smakfullt.


Sånn, det er hva jeg har gjort i dag. Kosa meg på tur sammen med snuppen min på fridagen hans. Nå er vi hjemme igjen og jentene er overlykkelige, knør oppå oss og skal kose mage, kløes bak ørene og i det hele tatt. Det er så fantastisk å bli tatt slik imot hver gang man har vært utenfor døren, enten det er fem timer eller fem minutter. Der er det ekte kjærlighet. De som ikke tror på ekte kjærlighet burde besøke en mops.


Nå skal vi bare slappe av resten av kvelden, mellomvakt på snuppen min i morgen. På kvelden blir det musikk, snacks og drinker. Kanskje noen shot også, hehe..

Dere da, hva har dere gjort i dag? Og hva er planene i helga? 😜


Alt jeg skriver om i denne bloggen er ut fra engasjement og interesse. Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#tønsberg #farmanstredet #newyorker #rituals #hm #bombaytandoori #indisk #restaurant #mat #glede #fornøyd #snarthelg #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Så utrolig koselig dere har hatt det da, koselig å se. ELSKER rituals jeg også, lukter bare fantastisk. I helgen har jeg ikke store planene annet enn å gjøre hyggelige ting med familien, kjenner at jeg gleder meg til helg nå. Er jo ikke fan av vekkeklokka, så det skal bli godt å slå den av.😊

      1. Vi har kost oss masse 🥰 jeg hadde Rituals-kalender sist jul, veldig verdt det, for jeg synes alle produktene er bra, men som skrevet denne røde her er en av favorittene. Den som er fan av vekkerklokke er noe for seg selv. Husker jeg fikk sånn radioklokke da jeg flyttet på internat 1.året videregående. Den overlevde ikke første morran.. kos dere masse 🥰

    2. Herlig med en sånn skikkelig kosedag ♥ Og Rituals er jeg også glad i. Er veldig glad i den oransje serien, det er min favoritt. Nå sist kjøpte jeg romduft. Den er virkelig helt nydelig.
      I dag har jeg vært hos veterinæren med minstepusen. Hun har fått vaksine. Og ellers har jeg bare tatt det med ro.
      Nå i helgen blir det nok også rolig her. Jeg har hatt en tur på sykehuset denne uken…dagstur altså, og er ganske gåen etter det, så det blir nok bare godt å chille hjemme 🙂
      Nyt kvelden og helgen når den begynner ♥

      1. Orange serien er vel den eneste jeg ikke har testet ut. Jeg vurderte faktisk å slå til på den da jeg var på Rituals, men endte med den røde. Men da prøver jeg å se etter den orange når jeg skal på tax-free neste måned 😜 skjønner, skjønner.. er vel greit for deg og pusen at det blir rolig helg da, dere får kose dere i ritual-duft 😜🥰🌹

    3. Utrolig flott å lese om den koselige dagen din, og nå lærte jeg mye nytt om deg, Bunny Trash! 🙂 🙂 🙂 Takk for tips om Rituals. Skal teste den når de fem flaskene fra Forever Living er brukt opp. 😀

      Min plan for helga er å fortsette restitusjonen etter forrige artige helg, og å få litt frisk luft ved sjøen. 🙂

      1. Jeg elsker også å spise ute, definitivt noe av det beste jeg vet, med unntak av å betale for mye når en opplever prisen ikke passer til kvaliteten på maten og service. Send meg gjerne noen anbefalinger på gode spisesteder i Oslo Frodith, for jeg har ikke helt funnet ut av Oslo. Jeg liker Nodee, fantastisk mat, men utenom det så vet jeg bare ikke. Elsker all mat, men på toppen er indisk, japansk og thai… ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg