Fjols!


Jeg skriver mye i bloggen om alvorlige temaer og er veldig klar over selv at med mange av disse temaene så går jeg motstrøms.

Jeg har mang en gang fått beskyldninger for å være rasist fordi jeg er for strengere innvandringspolitikk i Norge og fordi jeg jeg kritiserer religioner, kirken, sekter, kulter og farlige ideologier som islam – som burde vært forbudt i Norge!

Jeg er åpen for legalisering av cannabis, og støtter det nye rusreform-forslaget slik at mennesker som har rusproblemer skal kunne få hjelp i stedet for straff.

Jeg er kritisk til regjeringen og håndteringen av pandemien, jeg synes det meste i den saken er mer enn absurd!

Så ja, på mange måter så forventer jeg at noen kritiserer meg for mine meninger og holdninger i disse sakene. Jeg har ikke noe problem med å ha meningsmotstandere. Om noen er ufin hadde heller ikke vært uventet, det har faktisk talt skjedd flere ganger. Jeg har fått høre at jeg er egoistisk og dum pga de meninger jeg har om koronatiltakene, jeg er rasist pga innvandring- og religionspolitikken jeg ønsker, og jeg er fullstendig idiot pga at jeg støtter rusreformen.

Ja noen mener det, og det er greit, for jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og jeg hadde ikke stått for noe jeg ikke mener er det beste og meg, mine og oss alle sammen!

Men når jeg innimellom poster innlegg for å fortelle litt om meg selv, fra livet mitt, hva min lille familie og jeg har gjort, hva vi finner på om dagene, gir litt fra mitt personlige meg, og da får tilsendt kvalme kommentarer.. fra noen som rett og slett bare er kvalm, for at vedkommende liker å være kvalm mot andre. Da må jeg bare påpeke at det er noe galt med mennesket. Konstruktiv kritikk er én ting, men å være kvalm bare for å være det, det er noe helt annet!

Her om dagen postet jeg et innlegg hvor jeg fortalte at snuppen min og jeg hadde reist på biltur sammen med to venner til Tønsberg hvor vi var innom NY på Farmanstredet og shoppet klær, etterfulgt av middag på restaurant før vi dro hjem igjen.

Da greier altså et ufysent kvinnemenneske å skrive til meg: «Adjø solidaritet. Man kan vel ikke vente bedre av dere bortskjemte oljebarn. Så kos dere på pub og sånn, og pass på å samtidig slikke på alle forbipasserende. Hva F.. er det du driver med???».

Noe så ekkelt.. slikke på alle forbipasserende.. Her oset det av bitterhet og sjalusi.

Normalt gleder man seg over at andre klarer å ha fine dager i slike tunge tider som vi lever under. Men her har vi visst et menneske som har tydelige problemer med seg selv. Normalt bruker jeg føle empati med slike, men denne gangen tenkte jeg, når denne personen skriver noe slikt, har tid til å tenke over hva hun skriver før hun poster det, tid til å ombestemme seg, men velger likevel å poste. Da er hun bare et dumt fjols slik jeg ser det.

Og jeg føler meg nå sååå mye bedre som menneske når dumme fjols påminner meg om hvor dumme fjols kan være!! 😜

God Natt 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dumme #fjols #sjalu #bitter #stakkar

4 kommentarer
    1. Koser meg med bloggen din.Du er den eneste bloggeren jeg følger.Enig med deg i det meste.Syntes det er fint at du koste deg på turen til Tønsberg.Den var deg vel unt. Smitter ingen med å kose seg.

      1. Takk for det. Vi har vært konsekvente på avstand gjennom hele dette året som har vært, det er dermed vanskelig å smitte noen når en ikke engang er smittet selv. Folk har så mye rart for seg.. hyggelig at du følger bloggen 😊

    2. Det vil alltid være noen mennesker.. Som Einstein en gang så treffende uttalte; “Det er kun to områder der man kan snakke om ‘uendelig; Universet og den menneskelige dumhet. Hva universet angår, vet jeg imidlertid ikke..”

      – Og sånn kort innpå; Hvor faen kommer den greia med slikkingen fra, liksom!? 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg