Forskernes opprop om klimakrise. Mikke Mus er med på listen!


11000 forskere med opprop om klimakrise til FN. Blant «forskerne» på den listen finner man Mikke Mus. Nei det er ikke tull. Jeg vil kalle det patetisk latterlig at våre politikere og media ikke reagerer. Her har de ikke bare tatt med Mikke Mus, men også 2500 studenter og en haug med folk som ikke er forskere, og aldri kommer til å bli det.

Min kokkeutdannelse er nærmere godkjent forskning.

Virker som en type mennesker gjør alt for å opprettholde klimahysteriet. De sier deres agenda er å beskytte miljøet, naturen, samfunnet og kloden vår. Jeg ser ikke at det er det de gjør i det hele tatt..

Mikke Mus faktisk! 😂

Se videoen:

Jeg tenker at folk burde bli mer oppmerksomme på hva som er realitet og ikke realitet.

Skolestreikende ungdommer som kjemper for miljøet og klimaet, som i disse dager forsøpler Kollen etter advarsler mot å reise dit pga korona-viruset. Fyll, masse søppel og avføring var hva de lot ligge igjen.

Joda, jeg har vært ungdom selv. Men jeg trodde at i 2020 så er ungdommen mer miljøbevisste og klimarealister i sin Greta Thunberg «trend». Men tydeligvis ikke. Selv prøver jeg være litt miljøbevisst, jeg tror på klimaendringer, for klimaendringer har alltid vært, men hysteriet er jeg ikke med på, det blir for dumt! Jeg er klimarealist!!

Se videoen med Naomi Seibt en tysk YouTuber som er kjent for sin klimaaktivisme. I 2013 oppnådde hun førsteplassen i fysikk under Jugend forscht, og den andre i matematikk. Nylig begynte hun å jobbe for den amerikanske lobbygruppen Heartland Institute.

 

Video ‘Greta Thunberg never talks science’:

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#klimahysteri #klimaendringer #klimarealisme #forskere #fn #un #deforentenasjoner #unitednations #mikkemus #gretathunberg #naomiseibt #miljø #klima #søppel #avføring #skolestreik #natur #jorda #kloden #verden #realisme #corona #virus #ungdom #miljøbevisst #klimarealist #trend #hysteri #klimaaktivisme #aktivist #aktivisme #youtube #heartland #heartlandinstitute #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Er det noe denne debatten trengte, så er det et gjevnaldrende motstykke til Greta Tunberg! Å være under myndighetsalder, har jo vært en absolutt betingelse for å kunne argumentere i mot den svenske jentungen uten å få ‘lynsjmobben’ på nakken!

      1. Helt sant det du sier, og det er ikke bare Thunberg det gjelder. Har prøvd meg med noen kommentarer til Sophie Elise og hva hun deler på sosiale medier og så videre. Da kommer hylekoret og forteller meg at jeg er gammel og ikke burde bry meg hva ungjenter gjør og ikke gjør. For meg har ikke alder noe å si, poenget er at disse er offentlige influencere, og alle burde få lov til å ytre sin mening om hva disse påvirker andre med, uansett kjønn alder etc. Det er jo diskriminering den veien også, noe de samme personene ironisk sier de er i mot!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg