Fredagsfårikål og helgestart!

Yuhuuu!! Nå er det fredag, helg og moro!! Var ikke så veldig moro helt på slutten av kvelden i går. En hodepine kom snikende, ikke sånn veldig, men en svak hodepine er også kjedelig. Men den var selvforskyldt. Det har seg nemlig slik at når en driver med slanking og fasting så kan en sådan hodepine oppstå. Jeg var ikke plaget med det den gang da jeg fastet meg ned 28 kilo. Men det er slik at noen ganger innimellom kan en få litt hodepine, og det er vanligvis i begynnelsen, altså noen av de første dagene en faster.

På kvelden i går fikk jeg også et enormt sug på et eller annet, folk forveksler ofte sult og sug, tror de er sultne, spiser, og legger på seg. Det er viktig å ikke gi etter for dette suget. Jeg ga etter i går kveld, jeg spiste to hele oliven, hahaha.. Dette suget tar sin tid å bli kvitt, det tar to tre uker å bli «vant til» å faste. Så tidligere har jeg brukt å kjøpe agurk og kutte i små terninger som jeg har «gnofset» for å stimulere suget. Det funket for meg..

Nå er det helg anyways, fredag, og jeg skal ikke faste igjen før på tirsdag. Jeg skal spise som normalt i dag, men samtidig være bevisst. Det er enda veldig tidlig, jeg har ikke stått opp enda. Ligger og koser med jentene, de er så gode *smelt*. Men når jeg står opp så skal jeg unne meg en tassimo baileyskaffe til morgenrøyken min, det blir digg! Jeg har drukket svart kaffe på morgenen de dagene jeg har fastet. Det er ikke det samme, er ikke glad i svart kaffe, men effekten er der.. Nå gleder jeg meg til én kopp deilig søt kaffe. Men det blir med den ene!

Ellers da så får vi se hva dagen bringer. Har ingen andre planer enn en luftetur med jentene. Lørdag, altså i morgen er dagen for å skeie ut. Men det er i morgen. I dag utenom en tur med jentene så er eneste planen å småbrune noe lammekjøtt, før jeg tar fram min store gryte og blander sammen kjøtt, hodekål, vann, gulrot og hel svartpepper til koking av Fårikål. 

Dere liker Fårikål? 😜


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #helg #fårikål #bunnytrash

6 kommentarer
    1. God morgen 😉 sitter her med en god kopp chai latte fra tassimo og leser koselig innlegg fra deg 😍 ha en strålende fin dag og kos dere masse i helga 👍🍁🍂

    2. 2 oliven faktisk, det var da skikkelig til utskeielse. Du er flink da! 💪 Tenker den kaffe’n smaker bedre enn noen gang i dag, det gjør som regel det når man ikke gjør det hver dag. Fårikål, omg så klart jeg liker det, fikk servert sesongens første hos mamma på søndagen som var og mmmmmmmmm det smakte godt! Ønsker deg en strålende fin fredag godeste du 💙

      1. Sukk ja, den kaffen var helt nydelig. Elsker de Tassimo-kapslene. Gleder meg veldig til den Fårikålen, vet det blir godt i dag, men på søndag når den har fått stått ei stund, og vi har «dagen derpå» DET blir snadder det!! 😜

        Knallgod helg til deg 😜🥰

          1. Vi venter to dager for andre oppkok 😜 «Dagen derpå» er søndag, altså dagen etter festligheter 😜 Ja nå nyter jeg fredagen, spiller musikk, artisten LP, og ser på Sugga (robotstøvsuger) som jobber 😂 Kos deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg