Frodiths utfordring!


Da er endelig utfordringen fra Frodith dukket opp i postkassen her, tar sin tid å få post fra Oslo til Drammen, det er som om Drammen ligger i Tyrkia eller noe. Men gøy er det når det dukker opp noe annet enn reklame, som jeg er reservert mot, men som likevel finner veien inn i postkassa vår med ujevne mellomrom.

Anyways, snuppen min og jeg står på farten til sentrum nå. Vi skal finne en liten gave til en kompis som har bursdag om et par dager, som vi da skal feire i helga. Snuppen min har kveldsvakt, og jobb fram til selve feiringen, så vi må ta dette nå. Derfor lar jeg pakkebrevet ligge uåpnet til jeg kommer hjem senere, så får vi se om jeg tar utfordringen «på strak arm» da, eller om jeg må iverksette tiltak først for å gjennomføre. Den som venter får se.. 😜

Les mer om Frodith utfordring her: Hemmelig utfordring, bli med da vel!

See yah 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tirsdag #post #frodith #utfordring #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg