Gladnyhet til de som ikke ønsker vaksinere seg!


Det har i mange diskusjonsforum jeg er medlem i vært stadige diskusjoner rundt dette med vaksinepass. Jeg personlig har følt veldig på det at de som ikke vaksinerer seg ikke kommer til å få lov til å reise utenlands, ikke får dra på konserter og festivaler. Det har til og med vært sagt at man ikke får dra på restauranter, til frisør og så videre. Jeg vet at det er slik det blir i Danmark, at en må ha vaksinepass for disse tingene, men her i Norge er jo alt hele tiden på diskusjonsnivå, ting tar alltid lengre tid her, og folk mener og synser og har hørt så mye forskjellig at man blir jo mildt sagt forvirret.

Etter snuppen min fikk første dose av slangegiften Astra Zeneca så har har jeg hatt mye å bære på. Etter han fikk denne dosen var det jo selvsagt bivirkninger i forskjellig grad hos hans kolleger som tok vaksinen samtidig. Så begynte blodpropper, hjerneblødning og dødsfall bli tema andre steder. Anafylaktisk sjokk er det noen som har fått. Snuppen min har holdt seg frisk etter injiseringen, men jeg vet han er plaget med «trykk» i hodet innimellom, og hodepine. Det har aldri vært noe tema her før, og vi har vært sammen i 15 år. Jeg vet dette kom etter Astra Zeneca. Her kan jeg ikke annet enn å håpe av hele mitt hjerte at dette går bra.

En annen ting et dette med å reise utenlands, det er noe både han og jeg elsker. Storbyturer, nye steder å oppleve, besøke venner vi har på Kreta og i Alanya og så videre. Det å reise er et behov vi har, og nå er vi mer trengende enn noen gang før. Så det har vært litt trykket her mye på grunn av at jeg fremdeles står på det at jeg ikke skal ha noen vaksine. Jeg stoler rett og slett ikke på noe av dette rundt denne pandemien de har erklært. Nada og niks, det er så mye som skurrer uten at jeg skal gå mer inn på det. Men det å gi opp noe av det vi liker best med livet føles tungt. Uvissheten er også veldig tung. At man muligens ikke får dra på konserter, noe som også er noe vi elsker.

Haha.. nå skulle dette egentlig være et positivt innlegg, men dessverre faller jeg lett inn på det triste. Det er vanskelig å styre unna, men jeg kjemper, så det blir bedre.

Dette mye omtalte «Vaksinepasset» eller «Grønt vaksinekort» om du vil, har lagt én ting til grunn, dette passet skal IKKE diskriminere noen, det inkluderer de vaksinerte, ikke vaksinerte og de som har vært smittet av eller fått påvist covid-viruset tidligere.

En jeg kjenner som er mer enn engasjert i denne saken sendte meg et dokument der jeg kunne lese selv om at målet er at alle skal ha vaksinepass, akkurat dét er ingen bombe. Altså blir du vaksinert vil legen føre dette opp i vaksinepasset ditt, har du tatt test og den er negativ før avreise skal dette føres opp i vaksinepasset ditt, har du hatt korona skal dét føres opp i vaksinepasset, og alle disse tre oppføringene gir legitim grunn og tillatelse til å reise til de land som er med på avtalen. Da kan en dra på konserter og festivaler, barer og Tusenfryd om en vil.

Jeg aner enda snuskeri og ugler i mosen, og føler at alt er en del av en meget godt regissert agenda, men jeg må ta dette som en gladnyhet selv om. En gladnyhet for oss alle. Det kan se ut som vi slipper unna slangegiften, vaksinen. Kall det hva du vil. Det er bare det at, og dette har vi hørt mange ganger, vi må bare holde ut litt til!

Her er dokumentet:

Link: Dokument Europa EU Commision

Klikk inn og les selv!

Her er et lite utdrag jeg har oversatt til norsk:

«Alle mennesker – vaksinerte og ikke-vaksinerte skal ha nytte av et «Digital Green Certificate» når de reiser i EU. For å forhindre diskriminering av personer som ikke er vaksinert, foreslår kommisjonen å opprette ikke bare et interoperabelt vaksinasjonssertifikat, men også Covid-19 testsertifikater og sertifikater for personer som har kommet seg fra Covid-19».

Så…

Ingen kan si at vi ikke er med i EU, vi har vel egentlig alltid på en måte vært medlem av EU etter den gang Gro Harlem Brundtland lurte oss inn bakveien via EØS-avtalene. Nå fullfører vel bare Erna jobben så det kan bli offisielt. Altså, Ap-Brundtland eller Høyre-Solberg, same shit different wrapper!!

Dere som tenker som meg, ikke gi etter, vi har virkelig ikke behov for at en ytterligere større andel av befolkningen slutter seg til den berømmelige globalist «bermen» som dilter etter den politisk korrekte «bjellekua».

Hold hodet kaldt og hjertet varmt ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksine #vaksinepass

 

6 kommentarer
    1. Hei igjen. takker for informasjon. Her er vi i samme båt. Jeg er ingen vaksinemotsander, men denne her er jeg skeptisk til gitt.

      De vingler hele tiden. Først de eldre osv, nå er det plutselig de yngre. Kan se ut som om de kommer til å fortsette med “slangegiften” Fordelen er større en ulempen sier de. Jeg tenker mitt om det.
      Skal holde hodet kaldt og hjertet varmt ja.

      Klem fra Lise

      1. Blir så glad hver gang jeg skjønner at jeg skriver med noen som er tenkende og bruker hodet. Jeg respekterer folks avgjørelser, jeg bare vil at folk ikke skal bare hoppe når noen sier hopp.. klem

    2. Er heller ikke motstander, men også skeptisk til dette. Har selv gitt mange vaksinen, men har selv takket nei x flere. Kan tro jeg var glad siste gang jeg sa nei, det gikk 2 dager og AZ ble satt på pause.

      1. I min verden er det lurt å vente. Hurtigfremstilte vaksiner som er hastegodkjente virker litt som russisk roulette.. om oddsene for å overleve er mye høyere enn ved russisk roulette, så er ihvertfall roulette kun ett skudd så er det over.. disse vaksinene kan føre til langsom tortur og alvorlig sykdom resten av livet.. hvem vet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg