Grå dag med noe godt i vente 😜


Bildet over er jo meg da, for de av dere som ikke ser eller skjønner det. Det er fra snæppchætn til snuppen min. Han er ei ekte gjennomsyret snæpphore, legger ut masse rare bilder hele tiden. Han kunne egentlig laget seg en snæpphoreblogg, tror nok mange ville fulgt han, raringen..


Så var det han selv da, vi er på vei til Oslo da han knipset disse snæppbildene. På tross av gråvær og regn så tok vi turen likevel siden han hadde fri. Skulle kose oss med shopping og spise et sted.

Det ble ikke mer enn et par gå/joggesko på oss hver. Det er mine sko på bildet over. De er svarte og røde egentlig. Det som på bildet er lys grått er egentlig knall rødt. Vet ikke hvorfor, men det har blitt mye svart/rødt siste året.. begynner jeg bli aggressiv?

Som nevnt så var jo planen å spise et sted etter shoppingrunde. Men den opplevelsen ble jo bare trist. Hvis trist er rette ordet. Egentlig visste vi jo at restaurantene var stengte. Jeg var psykisk innstilt på biff på Jensens Bøfhus, eller finne et sted med indisk mat. Men alt var kun takeaway eller stengt, praktisk talt.

Burgersjappene hadde åpent, men ikke lov å spise inne på noen av de heller. Så da fant vi ut at vi kunne kjøpe noe fra Burger King og spise på en benk eller så. Det kunne jo være koselig det også, var oppholdsvær i hovedstaden. Men neida, de har «tapetsert» benkene, satt sånn pappgjerde rundt for at folk ikke skal kunne sitte. Inne i Østbanehallen og på Oslo S også. Kan ikke engang sitte på annenhvert sete som før. Man kan sitte på gulvet, og det gjorde folk. Som uteliggere i leirene i Romania. Som om å sitte på gulv eller på bakken utgjør mindre smitte. Latterlig og sørgelig på en gang. Fascistregime er i gang!

Vi endte med å ta maten med oss på toget vi. Fikk satt oss i en slik bås med bord mellom oss, og grafset i oss. Jeg klarte liksom ikke slippe følelsen av at man nå blir behandlet som «low life street thrash» som flyr gatene rundt for å få seg en matbit, for så deretter finne et nogenlunde trygt sted å spise. Jeg har hatt perioder tidligere i livet på gata, jeg kjenner følelsen, dette var nesten verre. Det å være rusfri og oppleve verden i dag er deprimerende.


Det må sies at det var godt å komme til Drammen igjen. Neste tur ut av byen tenker jeg blir Tønsberg. Det var dit vi skulle dratt i dag, men vi dro feil vei. I Tønsberg får man sitte, hygge seg og føle seg som et menneske når en skal kose seg med en matbit. Anyways, neste gjøremål på ferden vel hjemme i Drammen var å gå rett på polet. Der handlet vi masse shots og Whisky. Vodka har vi hjemme. Vi er invitert på fest til helga, jippi, det blir moro – temafest! Da forsvinner vel mye av shotten, men den whiskyen har jeg sikkert i ni måneder. Er bare jeg som drikker den, og da er det til én eller to Irish Coffee innimellom.

Etter polet stakk vi på No1 Sushi og kjøpte oss et stort brett til å dele senere. Når dagen ikke ble helt som vi ønsket, så rigger vi oss til for kos på kvelden. Sushi er alltid en innertier her, selv om de to første gangene jeg fikk snuppen min med på sushirestaurant så jamret han at det smakte både hoggorm og hoppetau. Jeg undres enda hva slags mat han egentlig ble servert i oppveksten med slike sammenligninger?! Jeg fikk hverken hoppetau, hoggorm eller noe som lignet i min oppvekst. Nærmeste var spagetti tenker jeg. Men nå simpelthen elsker snuppen min sushi, så da blir vi begge fornøyde.

Så med det er vi hjemme igjen hos jentene våre. De ble som alltid hoppende glad. Nå ligger vi hele gjengen rundt om på sofaen og jodler. I morgen er det helligdag, så vi ser egentlig bare fram til helgen vi nå. Temafest med venner vi ikke har sett på ukesvis. Vi blir hele 7 stk til sammen. Det blir jo liksom den største festen på månedsvis. Megaparty!!! Det blir som når aper får en bunt bananer!! Nok om meg og min dag.. hvordan har deres dag vært? Noen planer for helga? Sleng igjen noen kommentarer da vel og vis at dere lever 😜😘

Er du samfunnsbevisst og realist? Er du antifascist? Er du annerledes og unik? Har du sterke følelser som kan raskt hoppe fra den ene siden av spekteret til den andre? Er du glad i dyr? Liker du naturen? Tåler du sterke meninger om hva det måtte være? Sterk mat? Bra musikk? Er du for likestilling og likeverd? Er du for å fjerne tabuer? Klarer du sette pris på at ikke alle er politisk korrekte

Følg Bunny Trash på MeWeLink!! Eller på FacebookLink!!

Ja til livet ❤️

2 kommentarer
      1. Livlig og dystert om hverandre 😂 snapphorebloggen blir nok ikke noe av, det blir for mye for den der, er mindre teknisk kyndig enn denne er.. nettopp spist sushien, orgasme i munnen 😜 fin fin kveld til deg CE 🌺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg