Har dere prøvd Fartsdumpen?


«Har dere prøvd Fartsdumpen?»

– Dette kom da inn på min messenger i dag fra en helt fremmed mann. Det første jeg tenkte om det er kommet et tivoli til byen. Er dette en karusell eller? Og hvorfor spør en fremmed mann meg om dette? Så av ren nysgjerrighet så biter jeg på og svarer mannen med et spørsmål, og med det åpner jeg for kontakt med personen.

«Hva mener du?» spør jeg.

«Jeg har lyst å prøve» svarer han.

«Hva da, jeg skjønner ikke hva du mener her og hvorfor du spør meg, jeg kjenner ikke deg».

«Jeg vil prøve Fartsdumpen med deg, begge dere hvis du vil».

«Javel, hyggelig det, men jeg vet hverken hvem du er eller hva du skal fram til, og jeg orker ikke skrive tull fram og tilbake her»

– Så fikk jeg en link da, til NRK faktisk. Så da klikket jeg inn der. Og da ble det moro, for der sto der hva Fartsdumpen er. Jeg som alltid har vært en «tester», men aldri hørt om Fartsdumpen før. Burde vært flaut! Men here it goes hoes, hold dere fast 😂

Fartsdumpen:

«Den ene partneren ligger på magen. Den andre ligger oppå, men motsatt vei og penetrerer. Varier gjerne med å stå på alle fire, hvis det gjør stillingen lettere å utføre. Den underste kan gjerne løfte rumpa litt, så den andre kommer bedre til.

Stillingen kan være litt utfordrende, for det skal litt til å treffe riktig. Penis får en uvant vinkel i denne stillingen, så vær forsiktig!

Skal dere gjøre denne stillingen analt, husk oppvarming og glidemiddel! Analsex kan være en utfordring for noen. Det kan være lurt å begynne med litt rumpekos. Om dere går videre eller ikke, er helt opp til dere».

– Jeg takket mannen for informasjon og kompliment, men at vi trenger ikke noe pes og kjør og jeg er aseksuell i år. Det er moderne blitt.

Link: Fartsdumpen (NRK)

Har dere hørt om eller prøvd Fartsdumpen? Noen som skal kjøre Fartsdumpen i helga 😂

 


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fartsdumpen #sexguiden #nrk #saltnpepa #letstalkaboutsex

4 kommentarer
    1. Fordelen med å bli tatt bakfra, er jo at en kan gå når en vil, så jeg forstår ikke hvorfor noen skulle ville vanskeliggjøre denne muligheten?? 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg