Her har dere svarene!


Våknet veldig tidlig
i dag, har allerede tatt morgenrøyken og kaffen på balkongen. Før frokost!! Snuppen min sover enda, han skal vel ta igjen litt søvn etter 9 vakter på rad uten én dag fri imellom. Sola skinner, det er varmt og nydelig. Jeg har gått gjennom innkommende kommentarer som har kommet i bloggen her siste tiden. Her er svarene!

Hvorfor dette skremmeriet hva korona og vaksiner gjelder? Du har jo ikke peiling i det hele tatt, hvorfor ikke la det være opp til de med faglig kompetanse til å uttale seg om? Vaksiner redder liv, er det så vanskelig å forstå?

La oss til eksempel ta rapporter fra Skottland. De er mennesker de også, og de injiseres med samme vaksiner som i Norge. De rapporterer fortløpende om vaksiner og bivirkninger. De mest oppdaterte tallene som ble publisert av Public Health Scotland og i rapporten som ble utgitt 23. juni 2021 avslører at mellom 8. desember 2020 og 11. juni 2021 døde totalt 5522 mennesker innen 28 dager etter å ha fått en dose med en Covid-19 vaksine. 1877 dødsfall knyttet til Pfizer mRNA-vaksinen, 3.643 dødsfall til VaxeVria/AstraZeneca, og 2 dødsfall etter vaksinasjon med Moderna mRNA-vaksinen. Som skrevet, dette er «public information», så dette kan du søke opp og lese om selv.

Hvor gammel er du? Når har du bursdag?

Jeg er ikke gammel, jeg er ung. Jeg er akkurat så ung som jeg skal være. Jeg har bursdag 31. juli, bare noen dager til. Remember it! Jeg liker å bli overrasket med presanger. Vet du ikke spurte om dét da, men min blogg 😜

Hvorfor inviterer du ikke innvandrere til kaffe og blir kjent med dem, istedet for å spre frykt og fremmedhat?

Jeg er motstander av farlige ideologier og religion i det offentlige. Dette er årsaken til nesten alt ondt. Hvem jeg drikker kaffe med vet du ingenting om. Å antyde at jeg forhåndsdømmer enkeltpersoner er grovt. Nær 50 prosent av de jeg omgås i dag er ikke etnisk norske. Til helga skal jeg ha selskap her, både innvandrere og norske. Men jeg inviterer ikke noen som bedriver konverteringsterapi, skriker jævla homse etter meg, folk som roper Allahu Akbar eller truer meg med kniv. Hvem sprer frykt og fremmedhat sa du?

Er kyllingkjøttdeig tørrere enn den «vanlige»?

Det vil jeg ikke påstå. Men når jeg skal ned i vekt foretrekker jeg å bruke den da den har mye lavere kaloriinnhold enn vanlig kjøttdeig. Kjøttdeig er fy-fy! Hahaha..

Har du prøvd å høre på musikken til Tommy Tokyo?

Spiller han på tredje dagen nå. Fantastisk musikk. Men ikke hørt de første albumene enda (som sikkert er de beste) da de ikke ligger på Spotify. Mange favoritter. På det nyeste albumet er «The Extra Mile» favorittlåten.

Var det vondt å pierce brystvorta?

Den gang for 25 år siden da jeg piercet brystvorta tenkte jeg umiddelbart at jeg ville pierce den andre også. Det var så sinnsykt deilig faktisk! Glemmer aldri den følelsen!!

Har du tenkt på at det er vaksinemotstandere som er hjernevasket?

Hvem bedriver den hjernevasken? Ikke vet jeg, jeg er ikke vaksinemotstander. Har tatt mange vaksiner jeg. Hvis du mener kvakksinene som pushes på befolkningen i dag så minner jeg om at det som foregår er et studie. Tidligst i år 2023 får vi vite om feks Pfizer blir godkjent.


Vi har jo alle sett bildene fra Fjell i media. Det jeg mener. Oppskrift på hvor ille det kan gå. Det jeg er litt overraska over er hvorfor du/ dere har valgt å bo der? Du skriver innlegg om innvandring. Og er kritisk. Jeg deler mange av de meningene. Fjell, det finnes jo ikke fler innvandrere samlet på et sted i Norge? Tror de i er topp 1? Jeg bare spør.

Hverken snuppen min eller jeg kjører bil. Han jobber på akutten på sykehuset. Herfra er det gåavstand til sentrum og jobb. Her er flotte turområder. Leiligheten vår er pusset opp fra gulv til tak, alt er nytt. Å bo her gir oss litt mer økonomisk frihet til å kunne leve litt. Jeg er for streng innvandring og imot islam, ukultur etc. Men jeg har venner fra hele verden. Cirka 50 prosent av Fjell er innvandrere, det er de vi ser og hører mest. Men det er ikke noe verre her enn andre steder i Drammen. De verste opplevelsene jeg har hatt i Drammen er i Tollbugata på kveldstid (og sidegater til Tollbugata). Problemet på Fjell er bussen, den er til tider skremmende å være passasjer på. Folk som truer, ungdommer med kniv etc. Den bussen tar vi kun når vi må. Det er innvandringspolitikken som må endres. Hvis ikke blir det flere bydeler som Groruddalen, Grønland og Fjell.

Hvordan vet man om man er naturlig immun? Antistoff-test? Jeg har ikke vært syk på 4,5 år. Ikke så mye som et lite snufs. Har jeg bare et godt immunforsvar? Er jeg immun mot Covid-19? Og hvis så, hvorfor skal jeg ta vaksine, ja….?

Det er et spørsmål til din lege. Blodprøve? Gjentatte blodprøver? DNA-test? Jeg vet ikke, kanskje en må utsettes for smitte og testes flere ganger for å finne ut av dette? Jeg vet bare at det finnes personer som er immune.

Link: Derfor kan du være immun (Oslo Universitetssykehus)

Tips til neste blogg. Eirik Jensen? For du skriver godt 😊 Hva synes du om at noen blir dømt på indisier??

I bloggen min er noen temaer som en rød tråd hele veien, innvandring, islam, overgrep, narkotika, barnevern, seksuell legning etc. Dette er alvorlige temaer som jeg har bred erfaring med. Jeg har vært ranet, truet, hetset og utsatt for mange stygge opplevelser begått av islamske innvandrere. Jeg er rusfri narkoman, jeg er homofil, jeg har kjempet mot barnevern, vært utsatt for mange psykiske og fysiske overgrep. Grove overgrep. Derfor skriver jeg om dette. Bare et og annet innlegg er utenfor mine typiske. Eirik Jensen vet jeg ikke mer om enn headliners. Mange jeg kjenner mener han er feildømt. Er han det så er det intet annet enn urettferdig og grusomt. Å bli dømt på indisier høres bare helt feil ut. Men jeg tror man må sette seg inn i den enkelte sak for å kunne uttale seg.

Du tror du er smart?

I kirker og bedehus tror man, ettersom jeg skjønner. Jeg tror ingenting angående meg selv. Jeg vet hvem jeg er det holder for meg. Om jeg er smart er vel noe som må vurderes i en sammenligning. Om jeg er smart i forhold til deg, det er nok meget sannsynlig 😘

Du ser ut som en flott og kjekk mann, hvorfor bruker så mange gamle bilder i bloggen og så mange med filter?

Takk 😘 Aldri vært komfortabel med bilder. Spesielt ikke når folk sier «still deg/dere der så tar jeg bilde», det blir så tilgjort, og jeg opplever selv at det kommer veldig godt frem på utrykkene mine i bildene. Så da vil jeg bare ganske enkelt ikke bruke dem. Filter er bare en morsom greie. Bildene jeg bruker er både med og uten. Ikke legger jeg ut mange bilder heller. Det bruker være et av meg helt til sist i hvert innlegg, som en signatur på at det er jeg som har skrevet innlegget.

Jeg liker bloggen din, ikke alltid jeg er enig, men hvor tar du alt fra?

Livet! Mye er aktuelle topics i media der og da som jeg har erfaringer med, eller meninger om. Mye er rett og slett egne opplevelser. Så jeg tar ingen steder fra, dette er hva livet gir meg.

Er du rasist?

I følge dagens misbruk av ordet så er jeg det. Filmen «Tatt av vinden» er jo nå erklært rasistisk, den har jeg liggende i filmskuffen min, synes det er en fin film. Jeg er for streng innvandring, krav til å lese og forstå norsk. Fungerende integrering. Imot bygging av moskeer. Imot heldekkende plagg. Jeg leser alt av nyheter uansett om det kommer fra Aftenposten, Harstad Tidende, Document eller Resett. Ifølge Kjerringtanker er jeg rasist for at jeg leser sistnevnte (nekter tro på at det var ment som satire). Så fordi en ønsker å være opplyst og bevisst så er jeg rasist i 2021.

Om du spør om jeg har problemer med folks hudfarge, etnisitet, om noen er fra Asia eller Afrika. Nei. Det blir for dumt! Noen av mine beste venner er fra land som Tyrkia, Pakistan, Italia, Korea, Chile, Jamaica og Whatever! Jeg hadde en tyrkisk fuckbuddy en periode, veldig flott kropp og snopp, og god på sex, hahaha.

Men på grunn av islam kunne vi aldri ha et forhold eller noe slikt..

Er du kåt, lyst å treffes?

Ja gjerne! Send meg navn, adresse, profilbilde og kroppsbilder så avtales vi nærmere 😜😂😂


Følg Bunny Trash på MeWe: Link!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!

#spørsmål #svar #blogg #bunnytrash

4 kommentarer

Siste innlegg