Hun skrev FAVORITTBLOGG! *1* og gjett hva!! 😝


Det har skjedd meg noen ganger at jeg er blitt omtalt av andre bloggere. Gjerne negativt, hahaha.. enkelte sliter med at jeg ikke skriver en rosa smileblogg pyntet med sminkereklamer, strikketøy og hairekstensions. Ikke har jeg vært med på Paradise Hotel, og ikke har jeg noen barn å bruke for å sjarmere flokken heller.

Her for noen dager siden ble jeg gjort bevisst om at bloggerinnen Gry Henriksen hadde skrevet et innlegg om meg. Klart jeg måtte lese det med en gang jeg hørte om dette, mennesker er jo nysgjerrige av natur.

Leser man bloggen til Gry (Gryende.blogg.no) så skjønner man raskt at dette er en selvstendig oppegående dame som bruker hodet. Hun skiller sak og person, hun trenger ikke være enig med folk i et og alt, og hun stempler ikke slike som meg som skal mene så mye om så mangt. Hun er litt slik selv, og det er kult. Jeg liker folk som er seg selv og ikke fokuserer hele tiden på det overfladiske og later som at dem er bedre enn alle andre.

Anyways, hun hadde gitt innlegget sitt om meg tittelen: FAVORITTBLOGG! *1* fantastisk tittel, ikke sant?! 😜

Her er noen sitater fra innlegget:

«Tidligere har jeg samlet mine blogganbefalinger i samlet tropp, men denne gangen tenkte jeg å gjøre litt mer ut av det ved å ta for meg en om gangen. Først ut, har vi ‘søppelkaninen’ selv, BUNNYTRASH».

Hahaha.. allerede der fikk jeg meg en latter. Fantastisk oversettelse! ’Søppelkaninen’ faktisk.. 😂 Egentlig skulle bloggen hete ‘Bunny Trash’ i to ord som skulle være motsetninger til hverandre og representere at det er flere sider av meg. Kaniner er jo søte, søppel er ikke det 😂

Litt lengre ned i innlegget sitt skriver Gry:

«.. det er vel i grunnen unødvendig å presisere at denne metaforiske gnageren, er blant de jeg virkelig har funnet tonen med i denne bloggverdenen, i tillegg til å være en jeg også har et ønske om å møte ‘in person’. Mannen er kort og godt et av de mest interessante mennesker jeg har vært borti».

’metaforiske gnageren’ 😂 hun finner ordene, det må sies! 😂

«han innehar nemlig denne spesielle dybden, om en kan kalle det dét; Den litt uhåndgripelige visdommen og interessante fremtoningen som gjerne følger de hvis livsløp har vært alt annet enn en pikknikk»

Jeg skal love deg Gry, det har vært MYE pikknikk 😂

«Videre, er dette en mann som sitter på like mye kunnskap som han har sterke meninger, det finnes ikke noen restriksjoner i hht å bryte med de politisk korrekte rammer. Dette er en mann som ikke går av veien for å banne i kirken, for å si det sånn!!»

Dét har du helt rett i, jeg har bannet både i statskirka, katolikkirka, metodistkirka, adventistkirka, rikets sal og i moské 😂

«Følgen er at jeg har lært enormt fra å følge denne bloggen, og selv om du ikke nødvendigvis deler hans syn, vil jeg like fullt anbefale utgivelsen på det varmeste dersom du er blant de som ser på det som en berikelse å få et videre perspektiv på ting».

Takk Gry 😘

«Men denne hardtslående samfunnsynseren har også en langt mykere side».

Ja jeg er en liten bunnykanin sant 😜😂😘

«..der det er snakk om hans ‘bedre halvdel’ som går under det smått ironiske tilnavnet ‘Snuppen’ som såvisst ikke er den vevre kvinneskikkelsen som jeg vil tro de fleste ville assosiert et sådant tilnavn med, for ‘Snuppen’ er intet mindre enn en røslig kar som hverken later til å ha noe vevert, sart eller kvinnelig over seg, og det er nettopp dette paradokset som gjør det så fullkomment».

Og her lo jeg til krampa tok meg. Du må møte ‘snuppen’ min Gry. Ord kan ikke beskrive han, og en kan ikke danne seg oppfatning av han via ord og bilder i en blogg – you’re up for a BIG surprise!! 😂

Til slutt anbefalte Gry sine lesere på det varmeste å lese bloggen min, Bunny Trash. Og jeg vil takke så meget for det. Og tusen takk for gode ord og i det hele tatt, wow 😘

I loved it!! 🥰

Så leste jeg kommentarfeltet og der hadde jaggu mister Kokkejævel kommentert, han skrev «Leser også Bunnytrash relativt hyppig..»

Det hadde jeg ikke trodd faktisk, husker jeg fikk en kommentar fra mister Kokkejævel  en gang for lenge lenge siden, og jeg oppfattet den kommentaren som surmaget. Altså, det var min oppfatning.. Men siden han leser bloggen min «hyppig» så må det jo være noe han liker.. jeg savner litt det at folk kommer med konstruktive tilbakemeldinger.

Anyways, tusen takk igjen Gry. Dette var moro, jeg har satt deg på listen min over ‘kule folk’ og at du bruker tid på å heve andre bloggere liker jeg veldig godt. Mye bedre enn oppgulpet enkelte driver med som skal gjemme seg bak utrykk som ‘satire’!

Ingen er feilfri, og jeg absolutt digger ditt ‘uperfekte deg’! 😜

Dere kan lese innlegget om meg i sin helhet her: FAVORITTBLOGG! *1*

Jeg har tidligere anbefalt Gry sin blogg. Den er intelligent, får deg til å tenke samtidig som der er humor og klare meninger. Og så er hun veldig glad i ‘Quotes’. Les gjerne siste innlegg fra Gry her: Gryende!!

Ha en fin kveld alle sammen 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gryende #gryhenriksen #kokkejævel #bloggere #blogg #blogging #bunnytrash

10 kommentarer
      1. Takk samme! Og du skal ha honnør for å ha fått meg til å smile og le flere ganger i løpet av innlegget, virkelig morsomt altså, metaforisk gnager 😜👍🏾😂😂😂😂

    1. Ja,eg syns det er på tide at mange flere får med seg din blogg.Eg og fant denne bloggen din ved en tilfeldighet,men nå har eg vært fast leser en god stund.
      Det er alltid hyggelig å bli anerkjent og gjort litt stas på,eg fikk selv to bloggawards i løpet av de ti årene eg blogget på blogg.no.
      Eg har av og til en følelse av at vi to har hatt litt sporadisk kontakt i den gamle bloggen min…..
      Det der med kokkejævel såg eg ikke komme,han slår ikke med som en som liker blogger som din,men der fikk eg meg en “in your Face” som er ganske så velfortjent.Det har ikke vært til å unngå at man noen ganger gjør seg opp en mening ut i fra hva andre mener og kokken har fått mye ufortjent kritikk fra flere hold.Men,det skal ikke få påvirke meg mer.Kan nevne at en blogger som er helt besatt av å komme med dritt,mobbing,hets og bloggstalking av kokkejævel er vel blandt de mest frastøtende bloggere eg har sett.Bare en (tidligere) blogg er verre og eg tror du vet hvem
      Du fortjener all den positive omtale du kan få.Kanskje kokkejævel kan finne en plass for positiv omtale om bloggen din også 👍🏻
      Ha en fin kveld og god helg 🌺😊Hilsen synskepeggy.

      1. Det er så hyggelig at du stikker innom Synskepeggy, du var borte her noen dager, og da ble jeg faktisk litt bekymra. At du har vært borti den gamle bloggen min er sannsynlig, jeg har blogget i mer enn ti år, den gang var det bunnytrash.com og nå er det bunnytrash.blogg.no. Men jeg blogger for meg selv, driver ikke med reklame, sponsorer og er ikke tilkoblet sånn at man tjener penger på klikk. Jeg bare er her liksom og «spyr» ut hva jeg mener og bruker bloggen terapeutisk når det trengs. Håper å få folk litt samfunnsengasjerte, på ting som jeg mener er viktige, og ja i det hele tatt. Tenk jeg har blogget så lenge og ikke hørt om bloggawards.. er det Vixen du mener? Var ikke den rigget? Når det gjelder Kokkejævel så har jeg ingen forestillinger om hva han leser, jeg har vel hele tiden følt at vi er vidt forskjellige.. og så var det den kommentaren jeg fikk en gang.. Tror nok han skal ha betalt for å omtale min blogg uansett om det er positiv eller negativ omtale. Anyways, takk det samme til deg Synskepeggy 😘 kos deg.

    2. Takk så mye,Bunnytrash 🌺

      Eg har en turnus som hver tredje uke har en såkalt helvetesuke,det er at eg jobber natt til tirsdag,natt til onsdag og natt fra fredag kveld til mandag morgen,de ukene får eg ikke gjort annet enn sove,spise og jobbe.Det er grunnen til at eg blir borte av og til.Etter den helvetesuka hver tredje så har eg fri i ni netter,tar ofte ekstravakter da,men i turnusen har eg fri.

      De siste dagene har eg prøvd å sette meg litt inn i hva Agenda 21 er,eg ser en rød tråd,en sammenheng med det man opplever nå,men ikke lett å få tak på akkurat hva det er.
      Videoen som var linket til i en kommentar under et annet innlegg,innlegget der du spør hva agenda 21 er,var en aha-opplevelse for meg.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg har tatt opp dette med Agenda21 i et et par blogginnlegg nå… svarene ligger i sitatet og spørsmålene, tror du ikke?

        Flink å jobbe du, honnør til deg 😘

    3. Takk,eg liker å jobbe,så det er greit for meg å jobbe mye.

      Du har rett igjen.
      Det meste som gir mening for meg i denne gale verden,er det andre kaller for konspirasjonsteorier.Det er hersketeknikkk i den hensikt at folk ikke ønsker å høre om eller vite ubehagelige sannheter.
      Men det er slitsomt å nekte å innrette seg den illusjonen som myndigheter og andre øvrigheter vil at vi alle skal befinne seg i.Det ser jo svært behagelig ut å være i den illusjonen,men min personlighet tillater ikke meg å overgi meg,eg er av den udiskutable oppfatning at man har for mye å tape.
      Hilsen synskepeggy.

    4. God morgen ☀️😊🌺

      Eg har selv tenkt det,at vi tenker mye likt.Mange av innleggene dine tenker eg ofte at eg kunne ha skrevet selv da de temaene du tar opp og dine meninger,er (nesten) alltid i tråd med hva eg tenker og mener selv.👍🏻

      Bloggawards var noe som bloggere selv startet med,en blogger la ut innlegg med hvem som hadde fortjent bloggaward i uken som gikk,bloggeren hadde da en omtale av forskjellige blogger og andre bloggere kunne stemme på den bloggeren de mente hadde fortjent det mest.Dette holdt man på med en god stund før det plutselig blei slutt,innen det sluttet hadde eg fått to bloggawards selv.

      At noen tar betalt for å omtale andre bloggere er vel i drøyeste laget,da blogger man kun i kommersiell interesse,noe eg mener er helt feil med tanke på bloggkonseptet sånn som det startet.Eg hadde mange bloggvenner før,nå er det kun din blogg og en til eg har noen som helst interesse av å lese.Eg syns blogglivet var mye mer mangfoldig,interessant og sosialt før,nå er det rett og slett kjedelig,kommersiellt,glattbarbert og politisk korrrekt – med unntak av din blogg,det er derfor eg leser og er innom så ofte.
      Ha en fin lørdag og god helg,Bunnytrash 🌺😊☀️Hilsen synskepeggy.

      1. Ok, bloggawards var en sånn «artig greie». Nå leser ikke jeg heller mange blokker, men jeg sitter igjen med motsatt inntrykk av deg her. Det jeg så før var masse rosablogger med silikonpupper og masse overfladiske greier. Sophie Elise var dronningen liksom, så var det alle fra Paradise Hotell som med sin elendige norsk ikke engang hadde noe vettugt å komme med,(no offense people). Jeg opplever at det er langt færre som leser blogg, «barna» er forsvunnet til andre medier og bloggverdenen er mer voksen.

        Jeg leser kun Gryende fast. Men hender jeg stikker innom Monicavederhus også. Det er ting jeg relaterer til i begge disse, og de er ærlige «down-to-earth».

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg