Hvil i fred ❤️


Som lyn fra klar himmel.. ord blir så jævlig vanskelig når slikt som dette skjer. En av de beste menneskene i to sko i denne byen gikk bort i dag. På noen få år rakk jeg å bli veldig glad i Erik. Nå er han borte, bare 61 år gammel rakk han å bli. Det har ikke sunket inn, ærlig talt.

Erik var en slik som alltid var snill og god. Han har slitt mye i det siste, men ikke noe å si på humøret og han var med godt mot. Dette var en mann som har opplevd traumaer verre enn andre kan forestille seg, men likevel ikke latt det ødelegge seg.

Et godt eksempel på at det som ikke ødelegger deg, gjør deg sterkere. Han hadde noe veldig godt ved seg som ingen greide å ta fra han.

Det virket som om det gikk bra i disse dager, tross helsa, siste jeg hørte fra han var bare for noen dager siden at han skulle flytte fra leiligheten sin, til en ny leilighet over gata. Så dette var virkelig brått og uventet.

Vi holdt kontakt, i fjor på sensommeren, midt i alt dette som har pågått siste året hadde jeg bursdag. Mens snuppen min var på jobb møttes vi på Sjenkestua og tok oss et par pils sammen med ei venninne. Erik hadde kjøpt gave til meg i Amerika. Han elsket å reise til Amerika.

Jeg har sett frem til at vi skulle treffes igjen nå snart, vi skulle ut å spise hamburgertallerken. Det var det som var planen.

Neste gang jeg spiser hamburgertallerken vet jeg at jeg vil tenke på deg Erik..

Jeg er så takknemlig for ditt vennskap, at jeg fikk den ære, jeg ser ikke på så mange som mine venner, men du var virkelig en av dem. Jeg kommer alltid til å ha deg i hjertet mitt. I kveld tenner jeg et lys for deg. Hvil i fred min venn!

Til alle dere der ute som leser dette. Det er ikke greit at vi bare skal eksistere, vi må ta friheten vår tilbake. De siste gangene jeg møtte Erik så ga vi hverandre en klapp på skulderen. Vi brukte alltid å gi hverandre en klem. Vi må klemme, og vi må leve! Kan ikke bare sitte hjemme og se alt passere, bli opplyst på sosiale media at en venner blir borte én etter én. Savn ❤️


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Ja til livet og kjærligheten ❤️

 

4 kommentarer

Siste innlegg