Hvis du måtte velge?! 😜😂


Nå har Frodith kosa seg med utfordring igjen i bloggen sin. Forrige gang var det en utfordring på 7 dager der man la ut bilder etter bestemt humør. Denne gang er utfordringen å svare på helt ville spørsmål. Jeg hiver meg på jeg..

Hvis du måtte velge en ville du da vært:

01). Super-Langbein eller Supermann?

Mitt svar: Supermann helt klart, hvis man kunne velge kropp og utseende så går man jo helt klart for Clark Kent uten briller. Jeg hadde helt sikkert ikke kunnet latt meg selv være i fred, men bedre enn å begynne grine hver morgen en ser seg i speilet. Langbein liksom 😂

02). Petter Smart eller Petter Stordalen?

Mitt svar: Jeg er veldig skeptisk til Stordalen. Er det ikke han som er så inkluderende med sine reklamer hvor alle er velkommen på hans hoteller? Bruker homofile, punkere etc på billboards for å vise hvor flott menneske han er, og samtidig tjene masse gryn? Så satte han sugerøret sitt ned i statskassa og drifter disse bedritne koronahotellene? Kynismen lenge leve hæ?! Jeg velger Petter Smart!! Hadde alternativet vært Large Ugly Troll (bilde over) i stedet for Petter Smart hadde jeg uansett ikke valgt Stordalen.

03). Bokser eller maratonløper?

Mitt svar: Bunny Trash vil heller løpe, det er ikke voldelig, og kaniner er både søtere og bløtere en kenguruer.

04). Spist en neve med biller, eller badet i et badekar fylt med hvite mus?

Mitt svar: Jeg går for billene, med litt créme triple og chilli blir dette snadder, jeg fikk plutselig angst for snoppen min også. Har jeg holdt meg et helt liv unna flate lus, så skal jeg faen tute meg ikke ha hvite mus. Vet slanger liker hvite mus, men så stor er den ikke stakkar.

Link: Litt om kanin kjønn og snopp.

05). Hoppet strikkhopp fra Eiffeltårnet, eller holdt foredrag for et fullsatt Spektrum?

Mitt svar: Foredrag? Boring!! Jeg hadde hoppet strikk fra Eiffeltårnet, minn meg på å ta bilder på vei ned.

Du da? 😜😘

Link til Frodiths innlegg: Hvis du måtte velge en, hva da?


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frodith #bunnytrash

4 kommentarer
    1. He-he, morsomt å se dine svar også! Veldig greit med eget innlegg, man får liksom muligheten til å utdype litt mer 😀 Og det er jo det jeg synes er gøy med dette, å høre HVORFOR folk velger som de gjør 🙂 Moro du stiller opp på sånt. Blir du med hvis jeg har catwalk-utfordring igjen også? Hadde for mange år siden, veldig moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg