Hvorfor lyver du om slankeoperasjon?!

Det er noe med det å ytre seg på sosiale media. Stikker en hodet frem så er det alltids noen som prøver å hugge det av. Som en islamist, en IS-terrorist rett og slett!

Det er rart hvordan folk opptrer og er mot hverandre på det store internettet. Utrolig mange mister delvis, men også helt, det filteret man ellers har. Jeg mister også litt filter på nettet, men det er mest fordi jeg ikke er så brautende ellers. Kommer liksom ikke til ordet i muntlige diskusjoner.

Mange tror at det er de som roper høyest er de som blir mest hørt. Det er ikke slik, det er de som høres mest, men det er ikke de som blir hørt. Det er faktisk to forskjellige ting. Personlig lukker jeg ørene når folk roper og skriker for å få frem poengene sine.

På nettet blir det ofte veldig til takhøyde i diskusjoner, og det er greit, men diskusjonene sklir ofte veldig ut også. Man tyr til skjellsord og utsagn som «du er jo faen meg «steike stokk dum». Derfra går en bort fra saken og på personen. Man blir stygg!

Den slags har alltid provosert meg, og noen ganger har jeg begynt å synke ned på motpartens nivå. Jeg lar meg ikke provosere like ille i dag som tidligere, men det skjer.

Som veldig aktiv på sosiale media, og med høy eksponering på meninger og følelser her i bloggen har det blitt en del ganger at noen har prøvd å kappe hodet av meg. Men hodet mitt er enda godt påskrudd.

Innimellom kommer det kommentarer i bloggen som ikke blir fanget opp av spamfilteret eller søppelbøtta. Feige personer som prøver å gjemme seg bak «anonym» og pseudonym.

De skal liksom fortelle meg hvem jeg er. Som om jeg ikke vet det best selv. De synser og tror, antar og kommer med beskyldninger. Vrir og vender på mine ord og tolker mine ytringer i en retning de aldri var ment.

Jeg ser meg ikke pliktig til å svare på slike uforskammete uttalelser. Det meste er bare vrøvl fra feiginger uten noe liv, og de ønsker ondskapsfullt å la sin bitterhet og sjalusi gå ut over andre. I disse tilfellene meg.

Så kommer det; jeg er sånn og sånn, fordi ditt og datt. Beskyldninger. De ser ikke ikke selvmotsigelsene i hva de skriver. De ser ikke seg selv og hvordan de opptrer. De bare kjører på og mener de er i sin fulle rett. Jeg humrer og ler godt når de beskylder meg for å være, for å gjøre, akkurat dét de selv gjør. Jeg skjeller ut, jeg er ufin, jeg ser ikke meg selv, ingen liker meg, blablabla. De ser ikke seg selv i det hele tatt, men JEG ser dere 😜

Det er da ikke jeg som gjemmer meg som «anonym» og oppsøker noen for å komme med drit. Hahaha..

Så kommer kommentarer om at jeg ikke er velkommen her og der. Jeg er til og med utvist fra utesteder hvor jeg aldri har vært.

Og nå her om dagen fikk jeg meldingen «Hvorfor lyver du om at du har tatt slankeoperasjon. Du har operert deg, så hvorfor skryter du av at du har slanket deg. Det er ikke det samme som å ha slanket seg når en opererer bort fettet. Alle vet du lyver. Hvorfor fortsetter du?»


Jeg har hatt, og har, til en viss grad et par ‘stalkere’ fordi jeg skriver blogg. Noen blir visst fanatisk opphengt, og klarer ikke la være. Det er ikke ofte jeg får slike dumme og stygge kommentarer i bloggen om min person i dag.

Det skjer en sjelden gang.

Meningsmotstandere er det litt mer av, folk som er uenige og negative til mine ytringer, og kanskje er litt røffe i språket. Men de ønsker jeg velkommen, med en viss saklighet selvfølgelig. Men de som bare er ondskapsfulle, de gidder jeg sjelden og svare.

Men innimellom må jeg bare.

Denne kommentaren om at jeg lyver om å ha tatt slankeoperasjon gadd jeg ikke svare på. Bestemte meg heller for å lage et innlegg om det. Jeg har ikke tatt noen slankeoperasjon. Hvorfor skulle jeg lyve om det?

Hvis jeg hadde tatt slankeoperasjon hvorfor skulle jeg lyve? Hvilken grunn skulle jeg hatt? Det hadde jo ikke vært noe problem for andre å finne ut av. Jeg er jo ikke illuminati akkurat. Jeg ville heller brukt det som en gylden mulighet til en serie blogginnlegg om hele prossessen. Delt det med andre som sliter med overvekt.

Forberedelser, utgifter, bilder fra sykehus og eller klinikk. Hva en må gjennom fysisk og psykisk. Jeg kunne lagt ut mye, og jeg tror nok jeg hadde fått en god andel nytt publikum til bloggen her da det faktisk engasjerer mange.

Fedme og overvekt er et økende problem, og helseutfordringene en får på grunn av overvekt er også økende. Livstilsykdommer.

Det JEG har lagt ut om er prosessen ved å faste to dager i uken, kutte ut sukkerbrus og ikke overspise resterende dager. Jeg har lagt ut om turer jeg har gått og hvor aktiv jeg har blitt. Prøvd å inspirere andre som trenger inspirasjon og motivasjon.

Gjennom det hele har jeg blitt fulgt opp av Dagbladet og kostholdsekspert Tine Sundfør og teamet rundt disse, som med planlagte mellomrom har tatt blodprøver av meg, målt omkretsen min og hatt meg på vekt. Hele prosessen er dokumentert, og jeg tok av meg 28 kilo på 7 måneder.

Flere ganger underveis har det vært sak om meg i Dagbladet, med bilder før og etter. Så enhver påstand om at jeg har tatt slankeoperasjon kan motbevises. De nesten 30 kiloene jeg har tatt av, har me, myself and I, gjort all by my self!!

Man er bra TAPERE når en bedriver med å anklage folk, komme med beskyldninger og ufine påstander. Men samme det.

Om jeg hadde tatt slankeoperasjon så hadde det vært min sak, jeg hadde stått ved det. Om jeg ikke hadde funnet en metode som fungerte for meg, og ikke hatt min indre styrke, så hadde jeg muligens tatt slankeoperasjon. Det er ingen skam. Det viktigste her er helsen og trivselen. Jeg trives veldig godt med meg selv nå, og helsa mi er bedre enn den har vært på over 10 år!!

Ha en riktig fin lørdag alle sammen, og da mener jeg ALLE sammen. Det skal jeg 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helse #trivsel #slankeoperasjon #løgnere #nettroll #feiginger #anonymefeiginger #rasshøl

4 kommentarer
    1. Ja, hvorfor skulle du lyve om hvordan du har slanket deg?? Som god venn og nabo VET jeg at du IKKE har vært på sykehuset og fjernet fett! Og jeg er IMPONERT over den voldsomme innsatsen du har lagt i egen helse. De som tror du har “jukset” er antagelig slike som har veldig tungt for å komme seg ut av sofaen selv (på seg selv kjenner man andre, vet du…)

      Riktig god lørdag og god helg til deg, Snuppen og jentene <3

    2. Om du hadde vært slankeoperert, så fjerner de ikke fett. Bare deler av tarm og magesekk.. jobben med å gå ned i vekt, må gjøres likevel.
      Lett å være anonyme nettroll.. #dritidem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg