Hyllest til hyggelige bloggere!


Siste tiden har jeg vært relativt hyppig innom andre bloggere for å lese litt om hva som beveger seg rundt om i dette bloggerlandskapet her til lands.

Jeg har lagt igjen noen kommentarer her og der, og har også fått hilsener inne på bloggen min fra enkelte av disse. Etter litt fram og tilbake så har jeg truffet noen veldig hyggelige mennesker som gir litt av seg selv her på nettet. Alle har sitt å bidra med, forskjellige som vi er. Mangfold 👍🏾

Så jeg vil takke og gjøre honnør på disse for å være bidragsytere, i hvert fall for å ha gitt meg noen positive lysglimt i hverdagen.

Først vil jeg nevne Gryende, som er den desidert kuleste på hele bloggerplattformen. Dama ytrer seg som ingen andre i bloggverdenen, hun tar opp hva som skjer i samfunnet, hun utfordrer folk til å tenke, hun er en allsidig framsnakker, hun er den som kommer nærmest Bunny Trash, alle burde besøke Gryende.

Så er det Lindasmat da. Helt fersk blogger, har miniblogg. Hun legger ut bilder og gode enkle matoppskrifter, og noen få ord fra livet sitt innimellom. Gleder meg til å se bloggen utvikles. Det som er med Lindasmat er at jeg har møtt dama og har hatt kontakt med henne siden. Hun er alltid hyggelig!

Hjernevasket er ei flott dame som jeg fikk sansen for fra første besøk i bloggen hennes. Åpenhjertig framsnakker om mental helse og livet med psykiske utfordringer. Men det er mye mer med henne enn som så, mange interessante sider, jeg følger henne.

Lenetarnes virker som en rolig og fornuftig dame. Vi har ikke hatt så mye dialog, men det er noe med henne som skinner gjennom som en behagelig person å være rundt. Jeg vet ikke hvordan hun har greid å formidle den følelsen til meg via nett. Hun er vel bare lett å like.

Monicavederhus skriver om livet etter rus. Hun har vært virkelig ute å kjøre, og har levd et liv jeg kjenner. Hun skriver veldig bra, så jeg følger med fordi jeg rett og slett heier på henne som står i alt, jeg vet mye om hvor tøft det kan være. Har skrevet noen ord med henne, men ikke greid helt å opprette sånn ordentlig kontakt. Hun har jo mye som skjer inni henne av tanker og følelser, og er vel mer opptatt av å skrive, enn å lese andres blogger og opprette kontakter. Men bevares for en blogg!

ZoeticWorld er ei tøff dame. Jeg kjenner henne fra mitt tidligere liv i Harstad den gang jeg var gift og plaget. Hun skriver på fargerik dialekt og legger ut fantastiske bilder fra overalt hun er. Naturbilder i hovedsak. Og det kan jeg love, ingen steder i verden har så fantastisk natur som nordnorge!

Lenalykke gir inntrykk av rosablogger med første øyekast, og er muligens det. Men det er kjærlighet som treffer meg i hennes innlegg. Hun lever en russisk-norsk familie, er mor til en tenåring, men står på for å oppnå babydrømmen. Hun vil bli mamma igjen! En dag skal vi få glede oss på hennes vegne.

Frodith er koselig og vi stikker innom hverandres blogger og sier hei. Hun er glad i å kose seg i naturen og har skrevet diktet «Hulderdansen». Det er så herlig!

Solliv er også en blogg som må nevnes, hun startet bloggen med fokus på hørselshemming, siden jeg er født med hull på trommehinnene så er jo dette noe jeg relaterer. Men bloggen handler ikke om dette i dag, dette er en blogg for alle som har sansen for natur og vakre bilder, i tillegg glimter hun til innimellom med med slående verbal slagkraft. Og dét liker Bunny Trash.

Audmarit må jo bare nevnes. For denne bloggen er utrolig enkel. Hun skriver rett frem, åpent og ærlig. Du merker at her er et godt menneske, for måten hun sier ting på, det er så innlysende at denne dama er bare god. Det beste er at når jeg leser bloggen hennes så ler jeg, de vittighetene som er hist og her er fantastiske.

Så var det ChristineEmilie da. Kona til Kokkejævel. Lager mye flott, alle som liker handarbeid, garn og slike ting kan pelle seg inn på bloggen hennes. Jeg titter innom, men det er mest fordi dama er hyggelig.

Som dere ser er det ikke særlig til mannfolk her da, desverre er der slik at de få jeg har vært innom liker jeg faktisk ikke, hahaha.. mye cocky bullshit for å si det sånn.

De beste alternativene på ‘mannesiden’ er vel ølbloggeren LasseL, han virker veldig hyggelig. Olehartattordet er vel den som er minst politisk korrekt, utenom meg da. Fullstendigkaos er den mest originale. Så var det Kokkejævel da, vet han leser Bunny Trash, men tror ikke han liker mitt politisk ukorrekte meg. Han er jo hyggelig med «alle andre» så.. han er vel sikkert litt sånn da, flott og hyggelig kone har han i hvert fall!

Noen skulle hatt en manneblogg med litt ‘showoff’ uten å være cocky og blærete, men litt ‘down to earth’ og litt sånn stram rumpe og undertøysposering, det hadde vært noe, hahaha..

Så det var det, takk for at dere leste, kanskje har jeg bidratt til at dere finner en blogg eller flere dere kanskje kan like og følge, men håper dere fortsetter å komme innom meg da. Bunny Trash må jo følges, beste bloggen vet dere! Og til slutt, hvis det er noen jeg har glemt i forbifarten, så er ikke det meningen, men dere kan jo bruke kommentarfeltet mitt under her 😜


Er du samfunnsbevisst og realist? Er du annerledes og unik? Har du sterke følelser som kan raskt hoppe fra den ene siden av spekteret til den andre? Er du glad i dyr? Liker du naturen? Tåler du sterke meninger om hva det måtte være? Er du for likestilling og likeverd? Er du for å fjerne tabuer? Klarer du sette pris på at ikke alle er politisk korrekte?

Fuck religion og farlige ideologier!?!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Ja til livet og kjærligheten ❤️

14 kommentarer
    1. Så koselig å bli nevnt hos deg 😊 Jeg leser mange av de samme som deg, kjenner flere av dem, sånn litt i alle fall. Har jo blogget siden 2012 jeg, så kjenner en del bloggere, både inne her, og utafor 😊Takk for koselig omtale!

      1. Bare hyggelig, har blogget litt lengre enn det jeg, men aldri vært fast bloggleser, med et par unntak da, men de har gitt seg.. de som er nevnt her skal jeg følge litt fremover 😜 men utforsker enda.

    2. Så hyggelig og overraskende at du nevner meg i bloggen din. Tusen takk for det. Det var veldig hyggelig 🙂 Må innrømme at jeg mistenker deg for å stikke innom bloggen min for å få dekket abstinensene dine etter garn til å strikke deg et nytt skjerf 😉 Ønsker deg en fin kveld! 🙂

      1. Takk! Er veldig glad for at bloggerplattformen er her enda, for den har hjulpet meg med humøret og gitt meg lys når det har blitt litt mørkt. Spesielt disse nevnte, håper å oppdage flere unike givende sjeler her. Fin fin kveld til deg 🌹

    3. Tusen takk, så gøy da. Det kommer i hvertfall masse fra Fredrikstad! Og litt om livet. Litt mat og restaurantbesøk. Reiser hit og dit..En del Oslo, der liker jeg meg godt. Og det kommer fortsatt en del om hørsel. Men ikke hele tida, det blir kjedelig. ..
      Ønsker deg en fin fin kveld! 🙂

    4. Å du er så snill ❤️ Tusen takk for fine ord, igjen! Du er på toppen av min leseliste, og jeg elsker at du tørr å si meningen din rett frem. Jeg er ofte altfor feig til å gjøre det selv. Litt konfliktsky og en stor dose usikker på meg selv, ofte fordi jeg har svært vinglede meninger 😂😬

      1. Bare hyggelig. Jeg bare kjører på jeg, meningene mine skal ingen få ta fra meg uansett hvor hardt de prøver. Ikke får jeg sett en sak fra andre perspektiver hvis jeg ikke åpner for det, så.. 😜

    5. Så utrolig koselig at du nevnte bloggen min ❤ det betyr så masse 👍tusen takk for koselig ord 🤗 veldig glad jeg møtte deg og snuppen din 🤗❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg