I går fikk jeg den merkeligste middagsinvitasjon EVER!!!

I går kveld satt snuppen min og jeg her hjemme og tok noen drinker og koste oss. Etterhvert kom Raju og gjengen på besøk. Raju er en venn som snuppen min ble kjent med for noen år siden. Han er hyggelig og vi har begynt henge litt med han og gjengen hans i det siste. Grunnen til at jeg skriver «gjengen hans» er fordi de er mer lukket enn Raju, de gir ikke like mye av seg selv som Raju gjør. Så derfor kjenner vi ikke de like godt som han. Kanskje etterhvert. Men uansett så dro vi alle sammen til Oscar pub.

På Oscar var det litt annerledes stemning. Der møtte vi en som vi kjenner fra gammelt av, som snuppen og jeg har valgt vekk på grunn av løgner og ubehageligheter.

«Nils» var en vi ble kjent med den gang rett etter vi flyttet hit til Drammen for tilnærmet 12 år siden. Første gang jeg var ute på byen her sammen med han slo han en fyr rett i gulvet før jeg visste ordet av det. Vi hadde såvidt kommet inn på stedet, Sir Winston som det het, vi hadde ikke kommet oss til baren og kjøpt drikke engang. Jeg vet jo i dag at han som ble slått ned er en idiot og fortjener å bli slått ned flere ganger. Men den gang visste jeg ikke hvem han var, og jeg hadde ikke noe med det å gjøre. Det var veldig ubehagelig å bli blandet inn i drama på den måten. Tok en stund før jeg viste meg på det stedet igjen, for å si det sånn. I dag er det nedlagt.

Vennskapet med «Nils» ble kortvarig. Plutselig fikk han for seg å fortelle snuppen min at han hadde sett meg og en venn av meg som heter Kristian kline ute på byen. Det ble fremstilt som om vi hadde en hemmelig affære. Den gang var forholdet vårt nytt og snuppen min derfor litt usikker. Å ha en venn som drev å gjentok til min kjære at jeg er uærlig og har noe på gang med en kompis, det var noe belastende. Vi kjente ikke mange i byen her den gang, i hvert fall ikke jeg som hadde kommet flyttende fra nord-norge. Så at den ene kompisen løy på den andre var ikke noe sunt vennskap å ha. Derfor valgte snuppen min og jeg vekk «Nils». Snuppen min skjønte at Nils løy fordi eventyret hans endret seg fra gang til gang. Sannheten endrer seg ikke, det gjør løgner.

Kristian og jeg har på alle disse årene vi har kjent hverandre aldri hatt noen seksuell spenning mellom oss, vi har aldri klint, kysset, musset eller noe som helst. Ikke på tull i fylla en gang. Han har heller aldri vært en «klem-kompis». Jeg har flere kompiser der vi gir hverandre en klem hver gang når vi møtes eller tar farvel. Slik er det ikke med Kristian. Han kjører Trabant, har 50-talls stil, er «galant» og handhilser.

Aldri så lenge jeg har kjent Kristian har han vært sammen med en gutt. Aldri har jeg sett han rote eller kysse med noen av samme kjønn. Nå har han vært gift med en kvinne i flere år, og han har sluttet å komme på puben som var «vårt» møtested den gang. For å drikke øl. Våre liv har tatt hver sine veier, det er ikke mer komplisert enn det. Vi prates når vi møtes, vi avtaler ikke å møtes. Så nå er det vel kanskje ni måneder siden sist. Forundrer meg ikke om han er blitt pappa neste gang jeg møter han. Hahaha..

De første årene etter at vi sa opp vennskapet med «Nils» så var vi ikke på talefot engang. Men når man bruker å stikke på samme utested når man drar en tur på byen en og annen helg så blir det til at man havner med samme bord, kjenner litt samme folk og derfor kommer litt i kontakt. Og det var helt greit. Det er voksent å oppføre seg på byen. Man drar jo ut for å ha det hyggelig. Så da var vi på hils når vi passerte hverandre i gaten, og vekslet noen ord når man møttes på byen. Ting var «greit».

Så for halvannet år siden møtte jeg han på Oscar en kveld. Samme sted som vi var i går. Jeg hilser og begynte prate til han, og da ble han bare frekk og ufin og anklaget meg for å ha skrevet stygge ting om han her i bloggen min. Jeg ante ikke hva han pratet om, og gikk heller å pratet med noen som var ute for å ha det hyggelig. Men det var innlysende at «Nils» er ustabil, og at man faktisk aldri vet hvor man har han. Det var jo det som gjorde at snuppen min og jeg avsluttet vennskapet med han i første omgang.

Så møtte vi altså «Nils» på Oscar i går. Raju og gjengen satt inne mens jeg og snuppen min satte oss først i bakgården, for Jeg måtte røyke. Så kom «Nils» og ville at vi skulle legge bak oss det som har hendt og bli venner igjen. Han var passelig full, men jeg sa det som det var, at jeg aldri kan være venner med noen som jeg ikke vet hvor jeg har. Venner som lyver og kan bli ubehagelige. Så da var det i gang igjen. Det var som å trykke på en knapp. Han holdt ved historien om Kristian og meg. «Bare spør Einar, bare spør Ola». Han begynte å blande inn andre som ingen av oss har kontakt med i dag. Og snuppen min og jeg trenger ikke spørre noen, vi vet best selv hva som er sant og ikke sant i vårt liv. Jeg vet best hvem jeg har klint og ikke klint med. Hahaha..

På dette punktet gikk snuppen min inn til Raju og gjengen og satte seg. Han orket ikke vissvaset til «Nils». Mye ble sagt i går, og jeg fikk konfrontert «Nils» med en del. Blant annet spurt om blogginnlegget jeg skulle ha skrevet om han. Da sa han at jeg skulle ha latterliggjort at han brukte Guess-klokke. «Javel, har jeg det?? Så du ble sur fordi at jeg skal ha skrevet i et blogginnlegg at jeg ikke liker Guess-klokker, og da tar du det personlig og mener det handler om deg?» Jeg begynte å le. Jeg lo så jeg grein. Enkelte mennesker bare vil at jeg skal skrive blogg om dem, og gjør jeg ikke det så greier de faen steike meg å innbille seg selv det. Overbevise seg selv totalt om at jeg tenker på dem og bryr meg så mye at jeg skriver om klokken dems. Hahaha.. jeg dævver!!!

Joda det stemmer at jeg skrev i et innlegg at: «Det er mange som tror at lenge skjorten er fra Jean Paul, buksa fra Bennet, skoene fra Puma og klokken fra Guess er det kult». Og så stilte jeg spørsmål ved folk som går med klokker, og uttalte at jeg synes klokker er harry. Poenget med innlegget var at man trenger ikke bruke dyre merkeklær for å se bra eller kul ut. Men da hadde jeg altså vært ute etter å henge han ut. Jeg ler enda når jeg tenker på det. Du «Nils», du «Nils». Det er jo bare «helt Nils»!

Og nå satt han ved bordet vårt igjen.. Det var han som kom bort til oss. Vi satt faktisk ved bordet lengst borte, lengst inne i kroken. Det var ikke slik at han tilfeldig passerte oss. Neida, han siktet oss inn og kom bort. Jeg sa som jeg mener, jeg kan ikke bli venner med noen som holder på løgner og faktisk innbiller seg slike ting som han gjør. Han ble da mer og mer oppfarende. Måtte slenge litt dritt til meg. «Takket være deg har typen din ingen venner, han har ingen venner, dere har ingen venner».

På det tidspunktet kom Donia, ei venninne, ut til oss for å hente meg inn til snuppen min, Raja og de andre. Jeg begynte å le enda mer. Der satt «Nils» alene ute og fortalte til meg at snuppen min og jeg ikke har noen venner. Jeg lo så jeg ristet, tårene kom, og jeg spurte «Nils» om hvorfor han hadde kommet bort til bordet vårt. Hva han egentlig ville. «Jeg ville invitere dere middag»!!

Takk for god underholdning «Nils»!

😂😂😂

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oscar #byliv #uteliv #venner #uvenner #bekjente #løgn #ustabilitet #fortid #nåtid #blogg #drammen

 

15 kommentarer
    1. Du skrev da jo mye dritt om denne personen tidligere du. At du er så ustabil at du ikke husker hva du legger ut sier jo noe om deg vel?

      1. Nå fikk jeg en latterkule igjen. Typisk anonyme nettroll som kommer med påstander uten å legge ved en lenke for å backe sin påstand. Hahaha.. patetisk!

        1. Gidder da ikke å lete etter de innleggene dine, men du skrev da med navn og det hele at dette var en psykisk ustabil person som gjorde alt for å ødelegge for dere, du skrev at han var voldelig og ufyselig, du skrev at han ikke var velkommen men allikevell hadde klatret opp og inn verandaen deres.

          1. «Gidder ikke» lete opp blogginnleggene mine.. hahaha, jeg ser jo det!! Tenk deg å gjøre slike ting, du mener vel det er stabil vettug oppførsel du da.. hahaha

          2. Kvalme folk som liker å lage kvalme. Greit å skjule seg som anonym da. Feig. Jeg husker innleggene som henvises til her, han som kom på verandaen og ellers fant på mye sjuke ting. Der var ikke noen navn i sin helhet. Dette vet jeg, for jeg spurte etterpå hvem det var. Tittelen på innlegget var et random etternavn, Iversen mener jeg. Værsågod, over femsifret antall mennesker i Norge med det navnet.

            1. Når folk skal henge seg opp i hva jeg skrev i et innlegg for 8-12 år siden, da har man lite å gjøre.. men det stemmer det du skriver Siv. Jeg skrev aldri hvem det var som klatret opp på balkongen vår og så videre. Men når noen blir truffet av sannheten..

    2. Ser «Nils» har funnet blogginnlegget ditt Roger. Du sier det er 12 år siden dere var venner, og enda kommer han bort til bordet deres når dere er på byen. Og kommenterer i bloggen din. Herregud!! Da er det noe virkelig galt, det er ikke vanskelig å skjønne.

        1. Såpass.. fremdeles like idiot da mao, si fra hvis det utloves skuddpremie på faenskapet, call me 😀

    3. Nå var «Nils» på Oscar i går også og han er akkurat like klysete og jævlig som han alltid har vært. Finnes heldigvis ikke så mange drittsekker som han.
      Så å tro at jeg rakker ned på det du skrev for mange år siden er feil. Poengterte bare at dette hadde blitt skrevet, noe du benektet i dette innlegget ditt her.

      1. Jeg tror du må lese innlegget og medfølgende kommentarer om igjen, for jeg tror faktisk du misforstår hva jeg benekter og ikke benekter. Først kaller du meg ustabil, og nå henger du ut «Nils» som en dritsekk etter at du tidligere prøvde å offentliggjøre navnet hans, og kritiserte meg for å ikke publisere det. Hvem er ustabil her sa du «Nils»?!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg