I kjærlighetens hjerte er siste stopp.


Da er det snart kveld og snuppen min og jeg er klare for en liten fest hos et vennepar.

Omverdenen legges «på hylla» og vi skal kose oss masse. Så håper jeg alle der ute, venner, familie, bekjente, mine bloggvenner, lesere og alle som leser dette har en best mulig, fin kveld.

Vi er alle forskjellige, har forskjellige utgangspunkt og stiller i forskjellige situasjoner.

Mange tar livet for gitt, mens andre igjen lever under en skjebne hvor de vet at i veldig nær framtid så er det slutt. Livet som man kjenner det opphører å eksistere.

De av oss som har innsett at livet er en reise hvor vi alle er passasjerer i rommets største berg- og dalbane, bør fylle sin reisevogn med all den glede en kan oppleve, med all den kjærlighet en kan få, omgi seg med de som betyr noe, dele det livet gir og omfavne det.

Energi dør ikke, energi endrer bare form, da er det nok godt å ha samlet all den gode positive energi, samholdet, gleden og kjærligheten, og ta den med oss inn i hjertene til de som blir igjen etter oss, der hvor vår energi, minnet om oss, skal leve videre.

Og i mellomtiden burde vi huske at i den korte tid vi har som fysiske vesener, med den eneste kunnskap vi hittil har, at mulighetene vi har, mulighetene vi er gitt, er i nået, vi lever bare én gang – det er her og nå.

Beste tanker til alle der ute 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#lifeasweknowit #butterfly #livet #glede #kjærlighet #menneske #human #familie #venner #omsorg #omtanke #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg