I morgen er en ny dag, og da skal vi..

Det har vært en bra dag i dag. Var noen timer ute i sola og det nydelige været som er for tiden. Gikk til sentrum, gjorde noen innkjøp som jeg ikke skal fortelle mer om nå, annet enn nygrillet kylling, som enkelt og greit ble middagen vår her i dag. Gikk hjem også, bare så det er skrevet, hahaha.. Ellers kan jeg nevne at snuppen min har barbert skallen min i dag, så nå har jeg mohawk igjen 😜

Nå skal jeg avslutte, for i morgen vil jeg være uthvilt. Vi har planer som jeg gleder meg til. Men først stelle litt i leiligheten her på dagtid, tur med jentene og kose masse med dem før snuppen min og jeg skal ordne oss for ettermiddagen og kvelden.. da skal vi.. det forteller jeg en annen gang.. nå skal bunnyen kose senga 🥰

 

Natta alle sammen 😜😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. God morgen 😊☀️👍🏻

      Eg har hatt fri siden torsdag morgen så eg har hatt barnebarnet på 6mnd. på besøk noen dager.Eg nyter hvert minutt med han og foreldrene får litt fritid for seg selv,det er vinn/vinn for oss alle.Vi har kost oss masse,men i dag reiser han hjem til mamma og pappa.Det er et nydelig vær her i Bergen for tiden,så når barnebarnet har reist har eg tenkt å gå en lang tur i skog og mark med hundene før eg må hvile litt før nattevakt i kveld og i morgen kveld.
      Ha en fin lørdag og god helg,Bunnytrash 😊👍🏻🌺Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg