Idiotkjærring!!


Folk flokket seg overalt i går fra klokken 16:00 i gater og på utesteder for å feire at Norge endelig er gjenåpnet. Og vår «kjære» statsminister Erna Solberg angrer ikke på at hun fredag trykket på den store gjenåpningsknappen.

«Nå som det er smittevernsfaglig greit å åpne samfunnet igjen, ville det vært dumt å vente. Vi skal ikke ha strenge tiltak, om de ikke er faglig begrunnet. Da må folk få lov til å leve som de ønsker. Det betyr frihet til å fylle utesteder og fotballtribuner igjen, slik vi gjorde før pandemien. Men selv om belastningen på helsevesenet ikke lenger er stor, så må folk fortsatt passe på. Det er viktig at vi følger de smittevernreglene som fortsatt er der, og er flinke til å teste oss om vi føler oss dårlig» uttalte hun.

Sorry, men ikke sorry. Jeg må bare si det, den kjerringa er i mine øyne fullstendig idiot. Jeg leser nyheter fra byen jeg vokste opp, Harstad, der har det vært full slåssing og blodbad, utslåtte tenner og narko på toalettene .

Ellers over hele landet har det vært kaos, massevold, knivstikkinger overalt, flaskeknusing, lange køer på utestedene, folk som svimer av. Bare elendighet fra ende til annen. Oppkast og blod. Jeg så dette komme, enhver oppegående så dette komme, enhver dust så dette komme. Hvor farlig denne åpningen var skjønte vi alle, unntatt Erna.

Hvorfor kunne det ikke bare åpnet på mandag? Ikke på en lørdag av alle dager, klokken 16:00, hallo!! To døgn fra eller til etter over 500 døgn, hadde det ikke vært mer fornuftig? Og utestedene åpent til midnatt første helga, til klokken 02:00 helgen etter og full åpningstid etter to uker. Idiotkjærring!

Min mening..

Og hva covid og virussmitte angår 😂

Her i Drammen har det gått ganske bra tross alt, og det forbauser meg litt, overraskende, men er glad for det 🥰


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#gjenåpning #uteliv #statsminister #ernasolberg #idiotkjærring #norge #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Idiotene er jo de som flokket seg sammen ute. Det er lov å bruke hodet selv. Slutt å legg skylda på andre hele tiden som de sauene dere er!

      1. Hehe.. nå er jeg ikke helt med, hvem er sauer? Er jeg en av dem? Skylder helt klart på Erna jeg, jeg synes en brååpning på en lørdag var idiotisk og farlig, det sa jeg idet jeg fikk nyheten. Og jeg synes det er berettiget å skylde på henne. At folk ville flokke seg skjønte man jo, og det burde jo henne også gjort. Men covid til side, det ble satt rekord hva vold og bruk av farlig våpen angår. Synes det er grusomt.

          1. Jeg skal ærlig innrømme at jeg måtte lese den et par-tre ganger før den gav noen mening selv også, men det hele koker altså ned til 2 separate idiotklassifiseringer; 1) De som “flokker seg sammen ute” (hvorpå jeg antar både inkluderer de som utøver faenskapen og de som risikerer å utsettes for den ved å menge seg med denne ‘møljen’). 2) De (les; du) som skylder på andre (les; Erna), som de(n) sauen(e) dere (les; du) er..
            Oversatt til norsk, så sies det altså at man ikke kan pålegge Erna Solberg/regjeringen å ta forhåndsregler i tilfeller som dette (altså der det er store muligheter for slike volds-spree som var utkommet av gjenåpning på lørdag kl. 2 timer til vorspel-tid! Siden det som sagt er de idiotene som utøver volden, liksom de idiotene som utsetter seg for fare ved å menge seg med folkemassen i en sådan stund sin skyld, så er det kun saue-hoder som legger ansvar for det inntrufne på de som kunne forhindret det ved å drøye, eller fremskynde for den saks skyld, åpningen en dag eller to..
            – Men for all del.. Imponerende komplisert uttrykk for et budskap som over hodet ikke holder vann!.. 😛

            1. Jeg trenger virkelig en ferie nå, hvis det er slik at nordmenn skal være intelligente så er ikke dette virkelighet. Det begynner virkelig se ut til at det er ovies aries som avgår med seier for intelligent toppnivå her til lands.

    2. Mange idioter i går spør du meg… Jeg ble litt “hun med hårrullene” i går. For jeg skjønner ikke helt at dette var nødvendig, i går…omtrent annonsere full fest for hele landet. 😛 Men vi er forskjellige.. 😀

    3. Ein ting er å meine at Erna er dum som ein sau, men det er hu dessverre ikkje. Hu er eitt relativt smart, beregnande og kalkulerande vondsinna djevelsk kvinnemennesk. Det synte til fulle i sin tale i FN, den 20ende.
      Hu visste svært godt at folk som har vore sveltefora på sosial omgang, ville oppføra seg som haudelause høns.
      Og kva vil skje med smittespredninga nå, når alle med redusert imunforsvar plutseleg skal ut å klenge? Jo nettopp, eksplosjon. Og kven er det som får det i fonget? Akkurat, hennar medsamansvorne EU og FNtilbedar og agenda 2030 konspiratør, Jonas.
      Vel, me kan berre forestilla oss kva som kjem, men eg trur me kan vera rimeleg sikre.

      1. Dum eller ei så er disse handlingene idiotiske uansett vinkling, for om det er kalkulert iht noen agenda, eller om dette ble gjort med de intensjoner som hun fremstiller med utsagnene som jeg har sitert i innlegget, så er det idioti. Litt revet med kan en nok ha vært da jeg skrev innlegget, for hun skjønte nok veldig godt hva som ville skje. Tilbake i tid har jeg skrevet om disse agendaene, men det går over hodet på folk. Jeg vil ikke ta det så langt at jeg vil gjenta meg selv i de sakene, for en sitter hele tiden med uvisshet om hva som egentlig foregår. Noe er det, og det gjør meg så forrbannet!

    4. At handlingane er idioti, det er heilt eineg i.
      At hu ikkje skjønar konsekvensene av sine handlingar, derom herskar det liten tvil, men det kjem mest av hennar sjølvgodheit og hovmod.
      At hu gjer vituge folk forbanna, det er sjølvsagt. Det er eg og. Det er vanskeleg å tenke ut kva straff hu burde få for landssviket sitt, men å henge hu over ein grill, som ein annan gris, og la hu steike i sitt eige fett, er ikkje ein heilt framand tanke.
      Alt hu foretek seg, er derimot planlagt og bevisst.
      Ja, det er lett å la seg rive med, når adrenalinet er på topp, og då sit superlativa laust, iallefall i mine tankar. Og dei er ikkje av det positive slaget, for å seia det slik.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg