Innvandringsvold mot ytringer, Norge!

De fleste har vel nå fått med seg bråket som oppsto blant annet i Bergen og Oslo under SIAN sine demonstrasjoner?!

Ytringene til SIAN hvor de også rev sider fra og satte fyr på koranen, ytringer som fikk ekstreme fra venstresiden, naive ungdommer, og hovedsaklig personer med innvandrerbakgrunn, til å opptre som gale. De angrep politiet som prøvde gjøre jobben sin, hærverk ble gjort og der ble mye vold.

I Bergen ble organisasjonens leder Lars Thorsen slått ned. En kvinne i organisasjonen, Fanny Bråthen, ble slått ned i Oslo.

Ikke bare de i organisasjonen ble utsatt for trusler og vold, men også tilfeldige uskyldige som befant seg i nærheten ble utsatte. I blant dem en 33 år gammel kvinne som bestemte seg for å snakke til en gruppe unge menn som kastet stein og gjenstander på noen politihester. Det ble besvart på følgende måte. De kalte henne «jævla hore» og andre skjellsord før de gikk til angrep på henne og dyttet henne opp inntil et butikkvindu. Hun hadde ikke kommet uskadet fra det om ikke noen sivile og vektere hadde kommet imellom.

Alle har vel også fått med seg resultatene av «Black lives matter» hvor hærværk og vold, segregering og hat er hva de hovedsaklig har oppnådd med disse markeringene?! Dette startet i USA, men i godhetstyranniets navn utviklet dette seg globalt, og medførte kun grusomheter.

I dag er det blitt slik at enhver ytring blir sett på som rasistisk. Det er gått så langt at det er ikke lenge igjen så fjerner de skyene på værmeldingen. Svarte skyer varsler vær som oppfattes negativt, vi får nok etterhvert høre at disse skyene er rasistiske. På samme måte som trebenker er rasistiske, historiske statuer, filmen «Tatt av vinden», tv-serien «Hotell i særklasse», barnebøkene om Pippi Langstrømpe, hudprodukter (L’Oreal), Kinderegg og så videre.

Nylig har innvandringspolitisk talsmann i Fremskrittspartiet, Jon Helgheim, lagt ut en rekke statuser om hvordan media og politiet håndterer vold mot ytringer her i Drammen, byen jeg bor.

Søndag for fem dager siden ble en 19 år gammel gutt ble slått blodig av fire til seks innvandrerungdommer her på Strømsø i Drammen. Han ble først spyttet på fordi han er homofil. Det besvarte han med å spytte tilbake. Det gjorde innvandrergruppen aggressiv og munnhuggeriet var i gang.

Her har innvandrergrupper og media fått det til at den 19 år gamle gutten måtte finne seg i trakasseringen og volden han ble utsatt for, fordi han i affeksjon, frustrasjon og følelsen av å bli nedverdiget og krenket skal ha sagt «jævla utlendinger» og brukt det berømte n-ordet.

Gutten er populær på nettstedet «Tik Tok» hvor han har mange følgere. Etter nevnte episode blir han daglig utsatt for masse hets og hat. Hatmeldinger som har økt etter at media vinklet det dithen at det han ble utsatt for var selvforskyldt da han tidligere har kommet med uttalelser som ikke er «politisk korrekte».

Nå er gutten «stemplet rasist» og går enda mer utrygt i gatene enn han gjorde før. Jeg kjenner moren hans, og ingen i den familien er rasister, tvert i mot. Dette er grusomt.

I forrige uke ble også en barneskoleelev truet med sveitserkniv av jevnaldrende barn med innvandrerbakgrunn her i Drammen. Er det greit at barn blir utsatte for slike traumer? Skal man kunne si at siden barna ikke opptrer «politisk korrekt» så er det til pass for dem? Da kan innvandrerbarn bruke kniv og vold mot etnisk norske barn? 

Tydeligvis.


For mens vi er i gang med å se på hvordan media håndterer vold mot ytringer i Drammen. Her kommer en uttalelse fra leder ved politiets forebyggende enhet, Geir Oustorp.

«Vi har hatt samtaler både med gutten og faren til gutten, og gutten skjønner at det var en dårlig vurdering. I en tid der en hel verden legger ut støtte til denne «blackouttuesday»-bevegelsen, innser gutten nå at det ikke var så lurt å legge ut noe som signaliserte det motsatte. Gutten har valgt å beklage på sosiale medier»

Altså, gutten ble tidligere i år utsatt for vold for å ha lagt ut et hvitt bilde på Instagram, mens alle andre la ut et svart bilde. Det endte altså med «irettesettelse» fra politiet om at dette ikke var så lurt, det var ikke «politisk korrekt» og voldsofferet, en guttunge, måtte beklage til voldsutøverne.

Hvor bakvendt og psykt er ikke dette? Ytringsfriheten berøves alle som ikke er «politisk korrekte». Vi skal ikke ha meninger. Vi får ikke lov til å forsvare oss, vi får ikke lov å mene at disse «bevegelsene» og innvandringskulturen går for langt, vi får ikke lov til å ønske et trygt og godt Norge uten ukulturer og vold. Prøver vi å besvare, eller motstå, urettferdigheten så fortjener vi å bli utsatt for trakassering og vold, muligens bli ødelagt for resten av livet. Selv barn fortjener dette ifølge media og utøvende makt, politiet.

Under all «Black Lives Matter» propagandaen skrev jeg både «All Life Matter», «Every Life Matters» og «Norway Matters» som motreaksjon. Jeg mener denne stakkarsliggjøringen av mennesker fordi de er mørkere i huden er tåpelig. Jeg mener at det å kalle alt mulig for rasisme er idioti. Vi er ikke rasister, men mennesker som tar til motmæle. Skal jeg brennes på bålet for dette? Godkjent av politi og media..

Jeg personlig er ikke sjokkert over at det er slik her i Drammen. Hverken innvandrervolden eller håndteringen fra politi og media. Jeg har opplevd dette selv. Ikke bare i Drammen, dette foregår overalt. Det bare merkes mer i områder hvor staten har overfylt med innvandring. Jeg har skrevet om dette en rekke ganger over flere år. Dette er den sanne virkelighet som jeg vet mange gjør seg blinde for. Men uansett hvor blinde folk gjør seg, så forsvinner ikke virkeligheten. Og en virkelighet som denne blir bare verre når folk, politikere, media og politi opptrer som de gjør.

I Oslo ble jeg angrepet og overfalt av fem innvandrerungdommer. De kom plutselig fra intet. En av dem trakk kniv mot meg. Pekte på meg med den og kom mot meg. Jeg reagerte instinktivt, sparket handen som holdt kniven, helomvendte 180 grader og løp alt jeg kunne. Jeg kom meg unna uten fysiske skader. Mobilen min ble stjålet, og hendelsen sitter som brent på netthinnen min.

I linken under kan dere lese om denne hendelsen som jeg opplevde, samt om flere hendelser i Oslo som andre har opplevd på særlig utsatte steder som bydelene Grønland, Grunerløkka, Tøyen og Galgenberg.

Link: Det nye norske samfunnet.

Som skrevet har jeg opplevd mange episoder med trusler og vold fra innvandrere. En episode var jeg og min samboer ute på rusletur med vår første valp da en ung bilfører i Mercedes prøvde å kjøre på valpen vår. Da vi reagerte på kjøringen kom han ut av bilen med slagvåpen. Dette var her i Drammen, og jeg har nevnt denne episoden flere ganger i bloggen. Bare å søke «bunnytrash og mercedes».

Jeg har også nevnt flere ganger at jeg en gang gikk tur med hundene og skulle på besøk til en venninne da jeg møtte på et gjeng med innvandrerungdommer som fyrte av og kastet kinaputter på oss. Hva slags oppførsel er det egentlig? Skremme og skade dyr, og være slik mot andre mennesker?! Ondskap lærer man av sine eldre, og miljøet en lever i, det er ikke medfødt.

Link: De kastet kinaputter på hundene mine.

Slik fortsetter det og fortsetter. Samboeren min jobber i akutten på sykehuset. Jobbet i 23 år på sykehuset for å hjelpe mennesker. Alle mennesker. Hva han innimellom ser og opplever i jobben sin er ikke bare-bare akkurat. Men han jobber og står på. Jobber ekstra ved behov også, sier sjelden og aldri nei. Og hva han møter når han skal hjem fra jobb er også skremmende, i form av innvandrergjenger. En gang møtte han på to gjenger i løpet av den halvtimen det tar han å gå hjem. To gjenger som kom med stygge krenkende tilrop og oppførte seg truende. Igjen er det bare å bruke søkeord for å finne innlegg i bloggen om hendelsen.

Jada, historiene er mange. Jeg kan ikke legge ut om alle. Da vil dette innlegget bli så langt at ingen leser halvveis engang. Men noen hendelser må nevnes for å understreke at dette med innvandrergjenger, trusler og vold, medias vinkling, politiets håndtering og politikernes elendige politikk er ikke noe nytt fenomen. Problemene har bare økt og økt som en konsekvens av hvordan politikere, media og politi jobber. Selv små barn får kraftig gjennomgå, og må ta på seg skylden selv.

Link: Mobbes for å være norske.


Så var det den gangen jeg var på fest hos en venninne. Jeg sto på balkongen og tok en røyk da jeg ble vitne til to store gjenger som gjøv i hop med hverandre. Det ble et masseslagsmål med utrop og tilrop på et eller flere språk jeg ikke kan, og vold med blant annet bruk av flasker som slagvåpen. 
Politiet ble oppringt, informert og kom ganske raskt.

I Drammens Tidende (HER) fikk vi lese at dette ikke var noe masseslagsmål, slik som jeg, vi på festen jeg var på hadde rapportert. De skrev at det var ikke vold i det hele tatt, men to kvinner fra forskjellige fester som røk uklare og hun ene skulle ha falt. Det ble ikke nevnt med et eneste ord at dette var innvandrergjenger. Derimot stod der at den ene jenta var fra Oslo og den andre fra Hedmark. De som leser msm medias aviser trodde selvsagt at dette var norsk ungdom. Og slik ble det som egentlig skjedde dekket over som innvandrerkriminalitet som oftest blir. De som leser i mainstream media får levert en konstruert virkelighet.

Link: Massevold i Drammen.

Denne saken om massevolden ble skrevet om i Resett i ettertid. Drammens Tidende ble kontaktet av Resett etter jeg hadde gått ut i bloggen og skrevet at de leverer fake news. Drammens Tidende hadde da besvart Resett med at hvis jeg hadde innvendinger om deres artikkel i saken så burde jeg tipse dem. Fakta er at Drammens Tidende hadde allerede kontaktet meg, men var ikke interessert i å skrive om saken slik jeg som øyenvitne hadde beskrevet den. De henviste heller til en annen avis og politiet. De blåste sannheten bort!

Link: Resett skriver om saken.

Til slutt vil jeg her nevne en sak som viser hvordan innvandrere legitimerer at de truer, hetser og i veldig mange tilfeller tyr til vold. Denne episoden hendte midt i Drammen ved en bro over elven som min samboer og jeg måtte over for å komme oss hjem etter en handletur. Før vi kommer til brua passerer en mann på sykkel oss, roper «jævla homser» til oss før han stopper litt oppå broen vi skal over. Der står han og viser oss fingeren og fortsetter trakasseringen. Han fikk da beskjed om å «pelle seg tilbake hvor han kommer fra». Da begynte han å skrike «rasister» til oss!

I hans øyne hadde han sin fulle rett til å trakassere oss, være truende og stygg mot oss. Men vi hadde ingen rett til å besvare oppførselen hans. Dette er oppførselen politikere, media og politi legitimerer. På denne måten gjør samme media, de samme politikerne, og det samme politiet slik at kvinner kan overfalles og voldtas, homofile kan hetses, trues og utsettes for vold. Og norske barn må finne seg i å bli truet med kniv og bli slått til blods, akkurat slik det har vært flere episoder av her i Drammen siste uka!

Link: Ropte «jævla homo, soper» og truet med vold.

Link: Jon Helgheim: Norsk ungdom kan ikke lenger gå trygt på gata.

Link: Jon Helgheim: Hvordan media og politi håndterer vold mot ytringer i Drammen.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vold #voldmotytringer #voldmotbarn #jævlahomo #homohets #ideologi #jonhelgheim #islam #kultur #blackouttuesday #demonstrasjoner #blm #koranen #motdemonstrasjoner #islamisme #muslimer #islamister #innvandrere #regjering #fannybråthen #larsthorsen #ekstremisme #msm #blacklivesmatter #utlendinger #tiktok #voldskultur #homohat #sjikanering #trakassering #sharia #homofili #kniv #våpen #geiroustorp #slagvåpen #voldtekt #sian #overgrep #overfall #media #politikere #politi #dt #drammenstidende #utøvendemakt #ungdom #stortinget #fremskrittspartiet #frp #drammen #bergen #oslo #norge

4 kommentarer
    1. Glitrende skrevet! Håper på en motreaksjon fra det norske folk når det blir valg neste gang og at de stemmer Frp! Det er vel det eneste partiet vi har å håpe på når det gjelder motstand mot innvandring.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg