Intervjuet av avisa i dag.


I går ettermiddag ble jeg kontaktet av en nasjonal avis, altså ikke en lokalavis, men en avis som er en av Norges største og har 1,4 millioner daglige lesere på mobil, nett og papir. Jupp jeg snakker om Dagbladet.

Personlig er jeg ikke stor fan av hverken Dagbladet, Aftenposten eller VG da deres politiske vinkling er veldig subjektiv, rød og venstrevridd. Dagbladet promoterer også rosabloggere som Sophie Elise og støtter dermed influenservirksomhet som kroppspress og glorifisering av injeksjoner og plastikk kirurgi. Mye sladder også. Men den delen som går på sport, kultur og underholdning er grei nok.

Så nei, det er ikke av politiske årsaker jeg ble kontaktet. Jeg ble spurt om å stille til et intervju i dag. Det sa jeg ja til. Fra klokken 12:00 til 14:00 i dag formiddag ble jeg intervjuet og knipset mellom hundre og hundreogfemti bilder av. Hehe.. av alle bildene blir det sikkert brukt to eller tre. Det var ihvertfall litt moro, litt tankeavspredning gjør godt i denne tiden når alt ellers bare handler om corona-virus, smitte og sykdom. Både journalist og fotograf var kjempehyggelige, og været var jo helt nydelig for en photo-session i Drammen.

Hva intervjuet handlet om? Det kommer jeg tilbake til i et fremtidig innlegg. Først skal Dagbladet få publisere saken sin. Det skjer ganske snart 😜

Takk for at dere leser!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#intervju #photosession #bunnytrash #drammen #dagbladet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg