Islam er verre enn uansett virus!

Bacha Bazi

Jeg har egentlig aldri tenkt på meg selv som nasjonalist. Men de siste ti årene har nasjonalismen vokst inni meg.

I dag er jeg hundre prosent på at det norske folk skal ha selvbestemmelse i sin egen stat. Jeg er for demokrati mener at den eneste rettmessige form for styre er selvbestemmelse.

Mange tror og mener at Norge i dag er et demokratisk land, der har de blitt lurt. Se for eksempel på vår regjering i dag hvor partier under sperregrensen sitter og tar viktige avgjørelser som folket ikke har stemt frem. Se på at vi ikke ønsker EU-direktiver, men likevel er med i EØS, som egentlig er det samme, bare at vi da sitter med kun ulempene. Det på tross at folket har sagt nei til EU flere ganger. Marokkoavtalen, migrasjonspakten ble signert uten noen form for folkeavstemning.

Mange avtaler blir gjort mot folkets vilje. For de som ikke har skjønt det, vi lever i et voksende diktatur. Det vi har i dag er et demokratur. Det er ikke greit, vi må ta demokratiet tilbake.

I hverdagen min henger jeg sammen med mennesker fra Italia, Tyrkia, Pakistan, Chile, Korea, Kroatia, Iran, Romania, Nederland, Bulgaria, Marokko, Jamaica og i det hele tatt. Hudfarge spiller absolutt ingen rolle. Det er hvordan de opptrer i samfunnet og deres medmenneskelighet som betyr noe. På tross av hvor inkluderende jeg er har jeg likevel ofte blitt kalt for rasist, det fordi jeg er særdeles islam- og innvandringskritisk.

Disse menneskene jeg omgås er integrerte, lovlydige borgere som respekterer det norske samfunn og omfavner det. Dessverre ser vi at største delen av ikke-vestlige innvandrere ikke gjør det. De ønsker å islamisere Norge og innføre sharia.

Jeg stemmer for at ikke-vestlig islamsk innvandring til Norge skal stoppes, og ukulturene fjernes.

De som lever på flukt kan hjelpes i nærområdene. Det er feil at de skal reise gjennom flere land og bosette seg her hvor vi har kjempet frem likestilling, likeverd og et trygt samfunn. Det er feil at vårt (tilnærmet er lik) velfungerende samfunn skal bygges ned på bekostning av deres (faktisk talt) ikke-fungerende islamske samfunn.

Jeg vil ikke ha religion i det offentlige rom, og jeg er for at moskeer skal slettes med jorden og ideologien Islam skal utryddes i vårt land. Folk må få tro hva de vil i sine egne hjem, men vi skal kunne bevege oss fritt i dette landet uten å bli utsatt for ukulturer.

Det blir feil å si at jeg ikke ønsker multikultur, det er mer riktig å si at jeg ikke ønsker ukulturer. Det blir feil å si at jeg ønsker et homogent samfunn, selv om noen vil like å påstå det. Meningsmotstandere på dette området liker å dytte på meg meninger og holdninger jeg ikke har. Det er jeg ikke alene om å oppleve. Rasismekortet brukes i tide og utide.

Her i Norge vet mange ikke hva reell rasisme faktisk er. Til og med små barn stemples som rasister, som jeg skrev om i forrige innlegg.

Jeg liker at vi mennesker er forskjellige, ser forskjellig ut og har forskjellige meninger om ting. Skulle alle vært like og tenkt likt hadde samfunnet blitt grått, monotont og kjedelig. Vår eksistens hadde kun blitt å være, eller ikke være. Fornøyelse, egenverd og glede hadde ikke eksistert hvis det hadde vært slik.

Jeg er likevel sterkt imot at religion og religiøse ideologier skal påvirke samfunnet vårt. I dagens Norge ser vi at ideologien Islam er på vei til å knuse ytringsfriheten vår og islamister herjer i samfunnet med sin manglende respekt for norske lover, autoriteter og norskt levesett.

Fra barneår har jeg alltid vært fascinert av religion. Det at folk velger å tro på det, som for meg er bare tullball og roten til alt vondt på hele planeten, det er psykt. Det er min oppfatning. Å leve etter gamle eventyr som ble skrevet for tusenvis av år siden er jo tydelige tegn på sinnssykdom. Religion er årsaken til alt vondt, og ideologien Islam ser jeg på som den største ondskapen innenfor de livssyn som eksisterer i dag.

Jeg kommer aldri til å akseptere Islam og jeg nekter å akseptere moskéer og bønneutrop i Norge. Folk kan ha sitt livssyn, sin tro, sin religion, sin hjernevask i sine egne hjem, ikke på offentlig plass. Folk skal få mene, tenke og føle hva man vil, men ikke ødelegge andres liv som konsekvens.

I dag ser vi at stadig flere prester krenker og fornedrer sin egen tro. Det politiske partiet Kristelig Folkeparti (KrF) som er en del av vår regjering støtter Islam sammen med flere andre politiske partier. Flere steder i Norge er kirker blitt moskéer. I et såkalt kristent land.

Vår opprinnelige tro ble utvisket av kristendommen. Nå ser vi at kristendommen utviskes av islam.

 

I dette landet mener jeg at vi ikke skal ha moskéer i det hele tatt, kirker og religiøse bygg bør stenges som bedehus. Praktisering av religion, som å be, kan man gjøre hjemme. Kirken bør kun brukes til tradisjonelle større samlinger som bryllup, dåp, konfirmasjon og begravelse.

Jeg vil at det norske samfunn legger krav til de innvandrere som er bosatt i Norge at de respekterer norske lover, ytringsfriheten og demokrati. Kvinnediskriminerende plagg som burka, hijab, niqab, chador, al-amira og khimar bør forbys. Disse plaggene er ikke bare kvinnediskriminerende, disse plaggene sender et signal til alle islamister: «Ikke aksepter vestlige verdier, vi støtter et islamsk samfunn! Vi har vårt eget mål, vår egen agenda!»

Dét er ikke akseptabelt!

Bruk av religiøse eller ideologiske plagg i norsk offentlig tjeneste er helt bak mål og burde ikke vært tema engang! At dette er tillatt er forkastelig. Vi skal ikke bli tvunget til å forholde oss til islam når vi går på butikk, apotek, er hos lege, ligger på sykehus eller får hjemmehjelp på besøk!

Jeg står for min mening om at at de innvandrere som er her skal lære seg norsk, skriftlig og muntlig. De skal kunne forstå betydningen av ord og setninger! Forstå norsk som språk!!

Igjen, jeg gir fullstendig faen i hudfarge, da en persons hudfarge ikke er relevant for oppførsel, folkeskikk eller dannelse. Jeg står for en lov, en norsk lov som skal være lik for alle. Uansett hudfarge eller ideologi. Ingen ideologier eller religioner skal settes høyere enn denne loven, aller minst sharia og islam.. ingen skal ha spesialfordeler eller strafferabatter!

Jeg står for og mener at statlige midler deles etter norsk sedvane og at sosiale midler skal være nødhjelp og ikke et levebrød. For eksempel uføretrygd skal kun gis som bidrag til de som virkelig er uføre i form av sykdom skade eller lyte, altså reell funksjonshemming. Ikke fordi en nekter å lære seg språket i landet en bor, eller fordi en bedriver barneavl. Hver sak skal utredes og avklares grundig i flere instanser. Utredningen og avklaringen av innvandrere skal være lik nordmenns. Sosiale bidrag skal ikke sendes utenlands. Bidrag skal stoppes til de som reiser på ferie til sitt opprinnelsesland. Ingen økonomisk støtte til innvandrere som bosetter seg i andre land.

Jeg krever at vår kultur og vår historie skal respekteres og bevares. Ikke mer «black lives matters», men likhet for alle og «Norway matters»!!

Jeg kommer aldri til å akseptere at islamister sitter i en norsk regjering. Jeg kommer aldri til å akseptere islamister i noen maktposisjoner i Norge. Jeg kommer aldri til å akseptere kvinnefornedring og diskriminering, voldtekter, homohets og sjikanering, sosial kontroll, bacha bazi, overfall, kjønnslemlestelser, pedofili, flerkoneri, bilbrenning eller noen annen form for vold og opprør i våre gater, i vårt Norge.

Jeg har aldri uttrykket støtte til SIAN eller vært tilstede på deres appeller eller møter. Men jeg støtter at de nå viser det norske folk hva islam er og hvordan islamister opptrer og at islamsk innvandring er kun ødeleggende for Norge. Det er absolutt ingenting berikende, godt eller positivt med islam – tvert imot!

Jeg kommer alltid til å benytte min ytringsfrihet til å stå imot islamisering i Norge. Innvandring er det som veier mest når jeg stemmer ved valg. Ikke bygging av nye veier, bompenger, klima og miljø, helse, covid-19 eller noe annet. Islamsk innvandring påvirker alt i vårt samfunn, i en negativ ødeleggende retning. Farligere enn noe virus!

Om noen mener at noe av det nevnte gjør meg til en rasist, helt greit, for da er jeg det jeg med stolthet, ære og god samvittighet!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #islamister #muslimer #muhammedanere #islamisering #sharia #sharialov #norsklov #loven #kultur #ukultur #høyre #venstre #religion #trossamfunn #livssyn #ideologi #arbeiderpartiet #homohat #kjønnslemlestelse #sosialkontroll #kvinnediskriminering #pedofili #flerkoneri #religiøsesymboler #homofobi #homohets #vold #kvinnefornedring #bilbranner #fremskrittspartiet #voldtekt #knivstikking #machete #steining #kristeligfolkeparti #nasjonalisme #sosialistiskvenstreparti #senterpartiet #ernasolberg #sivjensen #abidraja #audynlysbakken #bachabazi #jonasgahrstøre #hadiatajik #christiantybringgjedde #jonhelgheim #sylvilisthaug #sian #larsthorsen #virus #corona #koronavirus #covid19 #ytringsfrihet #norge

4 kommentarer
    1. Det er i det hele tatt fullstendig uforståelig hvordan folk smiler overbærende av slikt som de norrøne-, greske-, osv mytologier, mens den hebraiske med alle dens forgreininger fremdeles har full aksept i et opplyst samfunn! Ser de virkelig ikke likheten!?
      – Og som om det ikke var galt nok med kristendommens så alt for store plass i den norske hverdagen, så skal vi måtte forholde oss til den arabiske forgreiningen av våset.. Helt f*cking utrolig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg