Islamist med piler og bue.


Jeg vet ikke om denne dagen blir noe bedre enn i går kveld. Det sitter i kroppen alle grusomhetene som skjedde i går.

Link: Katastrofealarm: mange drepte, flere alvorlig skadd.

Nå har det tikket inn meldinger om at den pågrepne mannen i Kongsberg som har drept minst fem stykker og skadet flere er en konvertitt til islam, som har hatt kontakt med norsk helsevesen flere ganger.

Altså det er jo ingenting som forundrer meg lengre, det blir bare verre og verre på denne planeten, og årsakene er islam. At noen med psykiske lidelser skulle lese koranen og la seg fascinere av denne doktrinen, denne politiske ideologien de gjemmer bak begrepet ‘religion’, da kan det veldig lett bli slik.

I all hovedsak handler koranen om å utrydde Kafirs. Kafir er vantro, de som ikke tror på islam, det være jøder, ateister, kristne og så videre.. og istedet for å forby islam her i Norge, fjerne moskeene, så er det nå snakk om fem bønnerop fra moskeer daglig slik det er i Midtøsten. Ja Norge skal bli som Midtøsten og alle menn skal søke å bli som profeten Mohammed. Det blir nok mange som klikker fremover tenker jeg. Folk over hele landet får bare holde seg mest mulig innendørs.

Klikk dere inn og signer mot bønnerop fra muslimske moskeer i Norge:

—> HER <—

10 kommentarer
    1. Grusom hendelse dette. Jeg har ikke ord for all ondskapen. Mine tanker går til alle berørte.

      klem fra Lise

      1. Jeg er rasende, forbanna, altså blodet koker, for praktisk talt all terror som utføres har en eller annen link til islam, også hendelsene i 2011. Enda så insisterer myndigheter, politikere osv å legge til rette for islam 🤬 og folk tror på media som kaller dette «fredens/kjærlighetens» religion.. 🤬 snakk om hjernevask..

    2. Ja, det byrgjar å dra seg til. Det er slik det verte, når me drar landet fullt av dei som forfylgjer andre, i staden for å hjelpa dei som verte forfulgt.
      Der er tusenvis av “kafirs” som verte valdtekne, skambanka og drepne, kvar einaste månad i muslimske land, men dei høyrer me ingen ting om i MSM.
      Det er jo ikkje så nøye med dei, for dei er jo ikkje av “fredens religion”.
      Vel, nå har iallefall rasshøla fått noko å skriva om, som skaffar dei masse klikk, og klingende mynt i kassa.

    3. Helt forferdelig at du blir blokkert. “Alle” vet jo hvilken vei det går. Dette har pågått i årevis.Vi har politikere med “hue under armen og beina i bind”. Har ingen respekt for dem lenger. Er kvalm etter hendelsene på Kongsberg . Ofte sier politiet at ” vi vet om denne personen – mange bekymringsmeldinger osv. Hvorfor må det ende med drap før noe skjer. (hvis noe skjer i det hele tatt)

      Jeg håper av hele mitt hjerte at du og din kjære kommer dere til Polen og får det hyggelig der .

      Masse gode klemmer fra Lise.

      1. De må bare kjøre på disse FB-folkene, de har mye urent mel i posen, følger litt med denne saken som har blitt tatt videre til Kongressen i USA. De greier ikke svare for seg engang, bedrifter forlater FB, også i Norge..

        Takk! Ja nå er vi klare for tur, en islamfri langhelg 😜😂

      1. Nope, det er ikke lov… legg merke til at da Manhaus ble arrestert for angrepet på moskeen i Bærum så var han med en gang omtalt i media som høyreekstrem. Nå har vi en situasjon hvor en venstreekstrem, en som følger islam er arrestert for terror, men å omtale han som venstreekstrem eller islamist, det er forbudt. Han er psykisk syk han stakkar, akkurat som om det ikke er noe falt i hodet på alle som flyr rundt å dreper folk!

        Denne gang ble jeg blokkert fordi en araber skrev i et kommentarfelt til meg at islam er kommet for å bli og skal overta Norge, og jeg svarer at jeg synes å bruke islam på den måten er ynkelig. Det gikk to sekunder så fikk jeg rødt kort!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg