Ja til livet, kjærligheten og romantikken!


I dag er det morsdag. Så det jeg gjorde når jeg våknet tidligere i dag var å sende henne en bukett med roser på Facebook, med glitter og gode ord. Jeg vet at ekte blomster hadde vært enda bedre, men mammaen min bor langt oppe i nord, og jeg vet det blir ordnet blomster til henne der oppe. Jeg skal ringe henne når jeg er ferdig med dette innlegget. Det er kontakten, samtalene og forholdet vi faktisk har som er viktigst. Jeg er veldig glad i mammaen min ❤️

I morgen 10/2 har snuppen min og jeg 13 års jubileum. Det er faktisk så mange år siden vi møttes for første gang irl på brygga på Verket på Klokkarstua. Siden har vi vært sammen, i tykt og tynt, i gode som i vonde dager. Mest gode dager, mange fantastiske. Alle reisene vi har vært på, turene, feiringene og festlighetene. Den gang vi fikk verdens snilleste Ella og vi ble en liten familie. Da vi fikk lille bølla Ariel og familien ble kjærkomment større. Alle konsertene med Madonna, vårt idol som spleiset oss. Leiligheten vår, for å nevne noen av mange høydare ❤️

Fredag er det Valentines Day. 14. februar. Snuppen min og jeg feirer alt vi kan feire. Livet er tøft, det er mye jobbing og ting som skjer i denne verden som ikke symboliserer glede, lykke og kjærlighet i det hele tatt. Så vi er ja til livet og kjærligheten, og tar ikke noe for gitt. Vi har ikke lagt noen planer, men jeg tenker det blir deilig middag ute på restaurant og kino ❤️

Det har seg nemlig slik at neste søndag, altså om en uke fra i dag, så drar vi til Paris. Vi har begge vært der før, men ikke sammen. Så dette blir en velfortjent opplevelse. Vi skal bo på fint hotell i et flott område. Vi skal være der noen dager, og har lagt en hel dag til Disneyland, ingen av oss har vært der før. Jeg gleder meg og vet dette blir fantastiske dager ❤️


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#morsdag #jubileum #valentines #paris #frankrike #valentinesday #disneyland #mamma #mødre #snuppen #kjærlighet #livet #ella #ariel #madonna #mops #musikk #hund #familie #jatillivet #minlillefamilie #mylittlefamily ❤️

 

4 kommentarer
    1. Ja så enig med deg der <3 Fikk ingen blomster ,men en kjempehyggelig telefon og det varmet hjertet det ! Ha en fin kveld og kos dere masse ! God klem til dere alle 4 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg