Jeg blir gal, jeg ER rockeklar!!


Tons of Rock i år ble jo selvfølgelig avlyst. Ikke noen bombe det. Helt forventet. Gadd ikke bestille billetter. Risikerer alt for mye styr med å få returnert penger. Det ble jeg jo smertelig klar over da vi hadde flere reiser og konserter på gang som vi egentlig skulle på rett etter «bomben smalt» og pandemien ble erklært. Noen av de som skulle returnere penger til meg halte det hele ut i det lengste. Jeg kan nevne Fjordline, de var verst!!

Men altså Tons of Rock 2021 er avlyst, og nå blir jeg spammet med mailer og reklame for Tons of Rock 2022. Iron Maiden kommer, og jeg har faktisk aldri vært på Maiden-konsert! Inni meg er det noe som hyler og skriker at jeg må trykke på «bestille»-knappen. Jeg er bare SÅÅÅÅ underernært på konsertopplevelser nå at jeg har bare lyst å dryle på anlegget her og spille noe HardRock til hele bydelen!!!

Fuck ass!!

Er du klar for den største festivalen i Norge noensinne?  Torsdag 23. juni 2022 headliner IRON MAIDEN Tons of Rock Festivalen på Ekebergsletta i Oslo. Det blir garantert en kveld for historiebøkene🤘Og i ukene fremover vil det fylles på med flere fantastiske artister.

Det er bare å glede seg til verdens største hardrockband inntar Ekebergsletta.

Forsalget varer kun i 24 timer –  så sikre deg billetter før alle andre NÅ!

FESTIVALPASS
23. – 25. juni 2022

Ekebergsletta, Oslo

 

Samme mailen kommer på nytt og på nytt og på nytt!! Reklame på sosiale medier, overalt!! Det må være noe som har hengt seg opp eller så er det noen som har skjønt hvor ROCKEKLAR jeg egentlig er!!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ironmaiden #tonsofrock #ekebergsletta #rock #hardrock #bringyourdaughtertothesksughter #festival #konsert #musikk #oslo

2 kommentarer
    1. Hei. God morgen. Det er helt utrolig hva folk klarer å lire ut av seg på nett. Personlig synes jeg det er flott at folk klarer å lage seg litt kos i denne deprimrende tide.

      Agenda 21 har jeg ikke hørt om.
      Agenda 2030 derimot har jeg hørt om . Noe miljøgreier. Du vet den klokka som teller ned til 2030. Henger visstnok på Egertorget i Oslo.

      Jeg føler at hvis jeg nevner noe høyt om hva jeg tenker så er jeg en konspirasjonsteoretiker. Jeg tror i utgangspunkt godt om de fleste….. men vi får vel se.

      Ha en flott dag og helg 🙂
      Klem fra Lise

      1. God morgen. Ja vi prøver å kose oss så godt vi kan. Såvidt vi vet så lever vi bare én gang. Vi vet jo ikke når lyset slukkes heller. Skal man dø i depresjon og ulykkelighet? Nei, noen mennesker altså… ikke noe gærent i å være konspirasjonsteoretiker, for konspirasjoner er det overalt, den som tror noe annet lever ikke i den virkelige verden. I utgangspunktet vil jeg tro godt om de fleste.. men.. hahaha.. ha en riktig fin dag Lise 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg