Jeg er nok ikke den beste pappaen.


I går slo dårlig samvittighet seg langt inn i hjerterota på meg. Jeg scrollet innom Facebook, og dette var da utpå dagen, nærmere ettermiddag. Det kom opp slikt et minne, slik det ofte gjør på Facebook. Jeg ble helt satt ut, minnet jeg så var fra en tidligere bursdag for yngstejenta vår Ariel. Stakkar lillegull, far hadde glemt bursdagen hennes. Det er faktisk skammelig. Jeg kastet meg over henne og koset henne masse, ba om unnskyldning og i det hele tatt. Så fikk hun og Ella våtfór og noe snacks å kose seg med. Da ble de begge så lykkelig fornøyde. Tenk 7 år siden Ella fødte og vesle Ariel kom til verden som yngste i et kull på fire. Eneste jente var hun også. Et lite mirakel, og hun som Ella, de vakreste beviser på hva ekte kjærlighet er ❤️


Jeg er altså ikke den beste pappaen må innrømmes, uansett hvor bortskjemte småtrollene er, uansett hvor godt de har det, uansett hvor mye kos og kjærlighet de får. Det er godt de ikke er mennesker, for menneskebarn er det vondt å bli glemt av sine foreldre, eller ha foreldre som ikke bryr seg om den slags, ikke noe «gratulerer med dagen», ingen presang, ingen oppmerksomhet. Jeg hadde en slik far, jeg vet.

Bildet av Ariel er bare to-tre dager gammelt. Er hun ikke bare helt nydelig? Jooooo ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ariel #bursdag #ella #kjærlighet #familie #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg