Jeg er rasist: – Norge 2018!

Det har slått meg flere ganger at mennesker som påstår at selv om man har forskjellig etnisitet, så finnes det ikke raser. Alle mennesker er like selv om man kommer fra forskjellig sted, har forskjellig hudfarge, forskjellige religioner, kulturer og så videre. Vi er bare én rase. Dette er de samme menneskene som er hyppigst på å slenge ut ordet ‘rasist’ til andre. Hvordan kan en være rasist hvis vi alle og enhver er én og samme rase?

Kanskje ordet ‘rasist’ rett og slett ikke betyr det samme lengre som det en gang gjorde? Det har alltid før vært slik at ordet ‘rasist’ betyr ‘tilhenger/utøver av rasisme’.

Så hva er rasisme?

Rasisme, tidligere omtalt som raselære, er forestillingen om at menneskeheten kan kategoriseres i ulike raser som hver tillegges et sett egenskaper og som rangeres etter verdi. Rasisme er og har vært grunnlag for diskriminering eller segregering.

Så diskriminering og segregering av rase, farge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav, det er rasisme.

Farge, avstamning eller opphav bryr jeg meg ikke om av andre årsaker enn at jeg er nysgjerrig på hvor folk kommer fra og er oppriktig interessert. Jeg liker å reise og jeg liker å møte folk. Jeg har venner fra Tyrkia, Bulgaria, Romania og Irak. Jeg har vært flere ganger i Afrika. Jeg har fadderbarn i Etiopia. Jeg har møtt hvite tigre og svarte hottentotter. Jeg er ikke tilhenger eller utøver av rasisme.

Hvordan har det blitt slik at man er rasister fordi en ønsker å vite for eksempel når det står i avisen eller kommer på nyhetene om begåtte hendelser. At man ønsker å vite hvem som har kræsjet, stjålet, rømt, startet bilbrann, voldtatt eller drept? Vi ser stadig i media at det unnlates å fortelle etnisitet på de som har begått kriminelle handlinger når de ikke er etnisk norske. Det kan jo umulig være rasisme når alle behandles likt. En skulle tro det var det som var hensikten, likhet for alle, likevel står det «mannen fra Oslo», «jenta fra Lier» eller «trønderen». Det er jo rasisme mot etnisk norske!

Enhver diskusjon om innvandrere, migranter, asylsøkere og så videre blir kneblet med anklager om rasisme, og personer blir kalt for rasister. Er man for streng innvandring og integreringspolitikk så blir man stemplet som rasist. Gir en ved valg sin stemme til FrP, så blir en stemplet rasist.

I Norge vil vi gjerne vite hvilken påvirkning innvandring har på samfunnet vårt. Sannheten. Det får vi vite gjennom media. I hvert fall burde vi det. Men så lenge media skjuler fakta for oss, eller fremstiller ting annerledes, så blir vi ført inn i en tåke. Denne tåken har det norske folk vaklet rundt i lenge, i mange år. Politikere og media har sine agendaer, for eksempel penger og makt. Så da gagner det dem å villede oss andre, folket, til å tro noe annet enn virkeligheten.

Ta til eksempel halalslaktingen, voldtektene og drapene på de to jentene i Marokko. Norsk media og politikerne her påstår at det har ikke noe med islam å gjøre mens regjeringen samtidig skriver under en migrasjonsavtale i Marokko. Fakta er at alle de arresterte er muslimer og islamister, og tåkeleggingen her i Norge handler om penger og makt!

Når en beveger seg ut i samfunnet. Til fots. Da får en med seg utrolig mye mer enn hvis en beveger seg fra A til B i bil. En får med seg mye mer av å bevege seg, enn hvis en bare tilbringer dagene sine hjemme, på kontoret eller hvor det måtte være. En må se og oppleve selv hva som foregår i samfunnet. En får også med seg mye mer fakta gjennom sosiale og alternative medier enn gjennom main-stream media. Nå er det stadig flere som får øynene opp for massemedias bedragerier og toppolitikeres agendaer.

Selv om det er stadig flere som begynner få med seg fakta og virkeligheten, så er det dessverre alt for mange som ikke gjør det. De kjører fra A til B. Lever i en «boble». De får ikke med seg annet enn nyhetene fra VG, Dagbladet, NRK, TV2 og Aftenposten. «MSM korrupt media». Og da sitter de igjen med å tro på ting som ikke er helt riktige. Masse ‘fake news’. De blir ganske enkle ofre for tåkelegging og en konstruert virkelighet.

I Norge er det veldig mange faktisk som tror at masseinnvandring er en bra ting. Jo fler som kommer jo bedre. Et fargerikt og mangfoldig samfunn. Så lenge media skjuler hvem som begår kriminaliteten, for eksempel alle voldtekter og overfall, så er det jo greit for folket. Vi vil jo ikke støtte rasisme. Og så lenge våre politikere, som skal holde oss trygge og landet vårt trygt, kaller innvandringen en «berikelse» og islam for «den gode religion», så tror vi på det. Naivt, og samtidig en veldig falsk og farlig trygghet.

Islam er farlig. Islam er mange mange flere av disse mennene som drepte de to jentene fra Norge og Danmark i Marokko.

Jeg ble overfalt av fem stykker i Oslo en kveld etter en intimkonsert på Gruneløkka. En av dem trakk kniv mot meg. Dette var noen år før «innvandrerkrisen» i 2015. Den gang var jeg naiv selv, trodde på det massekulturelle og stemte MDG.

Med årene har det blitt oftere og oftere slike triste, fæle og onde hendelser. I form av overfall, hets og vold. Ved flere anledninger har «berikelsen» angrepet hundene våre. En prøvde å kjøre på Ella med sin sølvgrå Mercedes da hun var valp. Et par stykker har prøvd å sparke henne. Og her om dagen var det et gjeng på seks-sju stykker som kastet mini-kinaputter på Ariel og Ella. Uskyldige små hunder som ellers bare er glade og snille mot alle. Disse folka ville skremme og skade dem. De kunne ødelagt øynene på dem, og skadet/traumatisert dem for livet, og slike hendelser skal vi bare godta?! Vi feirer jul mens dem holder helvete. Det helt merkelig psyke med dette er at når jeg forteller om disse hendelsene og opplevelsene så blir jeg kalt for ‘rasist’.

Hvorfor?

Ved å se på hva som skjer i politikkens verden, hva som skjer i media, i samfunnet, og hva jeg har opplevd selv, så har jeg nå skjønt at ordet ‘rasist’ har endret mening og betydning.

Jeg er rasist fordi jeg er for streng innvandring og integreringspolitikk. Jeg er rasist fordi noen angriper hundene mine, kjæresten min eller meg. Jeg er rasist fordi jeg har stemt på FrP. Jeg er rasist for at jeg synes Sylvi Listhaug er tøff. Jeg er rasist fordi jeg er islamkritisk og ateist. Jeg er rasist for at jeg sier ‘negro sukkerkulør’, spiser bacon og juleribbe. Jeg er rasist fordi jeg mener at eventyrene om Pippi Langstrømpe er en kulturskatt som vi ikke bør endre på. Jeg er rasist fordi jeg vil beholde Nasse Nøff, bestevennen til Ole Brum, i barnehagene. Jeg er rasist fordi jeg tror på ytringsfrihet. Jeg er rasist fordi jeg tror på høflighet og gjensidig respekt. Jeg er rasist fordi jeg vil beholde korset i flagget vårt!

Lille julaften, altså bare for noen få dager siden, så var snuppen min og jeg på «Lykke Bingo» i Flytogpassasjen på Strømsø her i Drammen. Dette er blitt et samlingssted for innvandrere, blant dem ’romfolket’ som gambler og spiller bort tusenvis av kroner daglig, som naive nordmenn gir dem i sympati for deres «fattigdom». Bingoen er delt opp i to rom, et for spilleautomater, og et for vanlig bingo. På automatrommet holder romfolket til.

Denne dagen fikk snuppen min og jeg hver vår hendelse samtidig. Han spilte på automat-rommet da en av romfolket sølte ut en hel brus på gulvteppet. I stedet for å ordne noe å få tørket med så tråkket fyren det heller inn i teppet. Snuppen min sa til han at han heller fikk finne noe å tørke med. Da fikk han beskjed om å holde kjeft. Så spør snuppen min om det er slik man bruker å gjøre? «Rasist, din rasist» fikk han til svar.

Selv satt jeg på bingosiden da en romdame kom og stjal en kopp kaffe av benken der (koster 5 kroner). Så stakk hun den andre neven sin nedi skålen med sukkerbiter, grafset til seg og puttet i lommen sin. Der er skjeer til sukkerskålen, til å ta sukkerbiter med, men disse synes det er moro å være svinete og å demonstrere. De driver og spytter på gulvet og er veldig ekle. Jeg sa til hun damen at hun måtte bruke skjeen og ikke neven til å ta sukkerbitene med, jeg nevnte ikke at hun faktisk stjal. «Rasist» sa hun til meg, snudde seg og føyk ut av bingoen igjen.

Denne samme romdama (bilde over) er blant de som bruker å grave i søppelcontaineren vår, og bæsje i hekken her. Jeg sa ifra til ei av bingovertinnene om hva som skjedde, men skal jeg på bingo igjen så tar jeg heller med meg eget sukker fra nå.

Uansett, i dag så betyr ikke ordet rasist det samme som det en gang gjorde. Ordet ‘rasist’ har INGENTING WHATSOEVER med rasisme å gjøre. I dag betyr rasist en som sier meningen sin. Jeg er rasist, jeg sier meningen min. Jeg kommer alltid til å være rasist, for jeg kommer aldri til å slutte ytre mine meninger!!

Jeg er rasist, og jeg er stolt av det!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#rasist #rasister #rasisme #marokko #etnisitet #marrakesh #statsminister #dyremishandling #kinaputter #hunder #mops #sylvi #listhaug #sylvilisthaug  #fremskrittspartiet #frp #is #isis  #dobbeltdrap #voldtekt #fn #romfolk #mord #islam #islamister #islamisme #muslimer #raselære #berikelse #ukultur #stortinget #regjering #islamisering #rase #diskriminering #segregering #kriminalitet #politikk #politikere #massemedia #msn #vg #dagbladet #berikelse #religion #ideologi #mdg #innvandring #ateist #integrering #fakenews #mainstream #nasse #nøff #aftenposten #tv2 #nrk #politikere #bacon #juleribbe #negro #sukkerkulør #ytringsfrihet ##ateisme #grunerløkka #oslo #lykkebingo #bingo #strømsø #drammen #norge

10 kommentarer
    1. Hver gang noen kaller meg rasist, så blir jeg glad. Fordi det betyr at jeg gjør noe riktig. Hvis disse hyklerske hippie-svinene hadde likt meg, så hadde jeg blitt veldig deprimert. Nå er det slik at det fantes ikke rasisme i Norge før utlendingene kom hit. Jeg levde i 25 år uten å tenke på utlendinger i det hele tatt. Jeg hadde ingen problemer med dem. Men så kom de hit og jeg møtte dem. Og jeg så hva de gjorde og jeg hørte hva de sa. Så selvfølgelig avskyr jeg dem nå. Alle normale nordmenn gjør det.

      Og til slutt vil jeg nevne at verdens mest rasistiske land ligger i Afrika. Norge derimot, er verdens mest tolerante land. Hvis jeg vil så kan jeg reise til Afrika nå og kjøpe slaver for 200 kroner stykk. Afrikanere selger slaver i Afrika nå, i 2020. I Norge har vi ingen slavehandel. Så disse idiotene som nå skriker seg hese om rasisme og slaveri, de sitter i feil land. Hvis de vil bekjempe rasisme og slavehandel. så må de først reise dit man finner disse problemen. Afrika. Det er en god del nordmenn i dette landet nå som har gjort seg fortjent til juling. Sitte i Norge og gjøre seg til, skrike om den fæle rasismen og slavene. Noe vi ikke har i Norge. Idioter.

    2. En ting som er irriterende, er at hvis jeg møter en afrikaner og sier “den fyren der er et jævla svin” så begynner afrikanere og venstreekstremister å skrike om rasisme. Rasisme, rasisme! Du er en rasist! Du kalte en afrikaner et svin, jævla rasist!!

      Det de ikke forstår, er at hvis jeg ikke likte huden hans så hadde jeg sagt “jeg liker ikke huden hans”. De forstår ikke at jeg kalte han et svin fordi han er et svin. Et svin er et svin, uansett farge.Jeg prater om innsiden av det tomme hodet hans, ikke huden hans. Dette er de ikke i stand til å forstå. Kritikk mot en afrikaner er rasisme, uansett. Hvis en afrikaner voldtok hunden min og jeg kalte han et svin, så hadde jeg vært en nazist rasist og afrikaneren hadde vært et offer.

      Til helvete med det. Så dum er det ikke mulig å være egentlig. Møter jeg et svin så kaller jeg han et svin. Uansett farge. Disse venstrekstremistene er så sykelig opphengt i hudfarge. Alt de gjør og sier er basert på hudfarge. Svart er bra. Hvitt er nazistiskt og rasistiskt. Til helvete med dem, jeg skulle bare ønske de alle hadde èn nakke på deling.

    3. Hvis det utlendingene sier er riktig, så er Norge et forferdelig sted og nordmenn er verdens verste nazist-rasister. Så da lurer jeg fælt på hvorfor de er her? Hvorfor reiser de 20,000 mil for å bosette seg i et land de ikke liker, med et folk de ikke liker??? Hvis jeg reiser til arabistan og oppdager at det er et møkkahull og den lokale befolkningen er en gjeng drittsekker, så blir jeg jo ikke der. Jeg reiser raskest mulig. Så hvorfor sitter de i forferdelige Norge og krangler med ekle nazist-rasist nordmenn? Og en ting til, når de klager over at Norge er så altfor, altfor hvitt, hva forventet de? De reiste til verdens hviteste og mest homogene land, slik har Norge vært i over 1000 år. Så jeg vil gjerne vite hva de forventet. Man kan jo forestille seg at jeg reiser til afrika, ser meg rundt og sier “herregud, alt er jo køl svart her!! Dette går ikke!!”. Folk hadde ledd av meg også hadde de kalt meg en rasist. Så jeg lurer på to ting; hvorfor er de her. Og hva forventet de. Så langt så ser utlendinger ut til å være de dummeste folkene jeg har møtt. De reiser til land de misliker, for å bo sammen med folk de misliker. Jeg kan ikke kurerer dumhet så jeg kan ikke hjelpe dem. Dette er deres problem, ikke vårt.

    4. En ting som er viktig å huske; den politiske venstersiden og venstreekstremister må få motstand. Det betyr lite om det er litt eller mye motstand, poenget er at de må føle og høre motstand hver eneste dag. Fordi, hvis de ikke gjør det så tror de alt er i orden. De tror de har rett, de går rundt i en liten boble og tror alt de gjør og sier er riktig. Fordi de får ikke motstand. Så fortell hver eneste venstretilhenger hva slags fjols han er hver eneste gang gang du møter dem. Gi dem ekle kommentarer, skjell ut foreldrene deres, legg igjen en diger kabel i postkassa deres. Alt hjelper, stort eller smått. Motstand må de få hele tiden, så de forstår at de har motstand. Så de vet at de ikke er akseptert av alle. Dette er veldig viktig, jeg har gitt dem et helvete hver eneste gang jeg har fått sjansen i over 5 år nå. Og jeg gir meg aldri, jeg kan gjøre dette i 50 år til hvis jeg må. Mostand skal de faan meg få ja. Hver time av hver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg