Jeg er ufin og urettferdig, ikke sant Kjerringtanker?!

Noen ganger er jeg virkelig ufin og urettferdig. Jeg kan helt klart oppfattes slik, oftere enn jeg ønsker. Når noen bruker mitt navn og min person for å lage en sak om noe som opptar meg, noe som har innvirkning på mitt eget liv, i negativ forstand. Noe som ødelegger for folks ve og vel og skaper mistrivsel i mange hjem. Da kan jeg reagere noe hardt. Jeg er ingen perfekt person jeg, men jeg vil bare ikke ha det slik, jeg ønsker ikke at noen skal måtte ha det slik. Jeg sliter med denne saken, slik er det bare. Mennesker skal ha det godt i egne hjem, de som vil ha det annerledes kan reise til Midtøsten hvis det er Midtøsten de ønsker.

Legitimering av ukultur i allerede belastede områder. ‘Allah er størst’ skrikende inn både stue og soveromsvinduer. ‘Muhammed er sendebudet’, landeveisrøveren som også er kjent som en av historiens verste massemordere, som tok slaver, var pådriver for barneekteskap og ukultur. Nei takk, vil ikke ha han som ‘sendebud’ inn i stua her. Vi snakker ikke om støyforurensning, men om indoktrinering og psykiske belastninger. Vi snakker om mental helse og forverring av den. Og ikke minst snakker vi om potensielt ytterligere skade på samfunnet Norge som en helhet.

‘Støyforurensing’ har man i byene, det hører på en måte med, men Allah og Muhammed, eventyrfiguren som hater kvinner og homofile, og sendebudet, den pedofile massemorderen, det hører ikke med. Vi er faktisk i Norge, ikke Saudi-Arabia.

I Norge må man gjerne tro på hva man vil, men ikke prakk det på andre! Hvis man ønsker Saudi-Arabia så kan man flytte dit. Hvis man ønsker islam og klankulturer så finnes det over 60 land å velge mellom som man kan flytte til.

Klart jeg reagerer og tar til motmæle når noen lager en sak med meg som utgangspunkt og anklager meg for feilinformasjon og tar for seg kun et av en hel serie innlegg om samme saken. Klart jeg reagerer når ideologisk propagandautrop blir sammenlignet med bjelleklang. Klart jeg reagerer når jeg ser at vedkommende bruker noe jeg kaller for løgn til å diskreditere mine naboer som er direkte og personlig involvert i saken, og da fremme og rose personer som utnytter de svakeste i samfunnet. Klart jeg blir sint når en blogger får seg til å direkte lyve og fortelle at for eksempel Jon Helgheim som beboer i området her, et område med høy islamsk befolkningsandel skal ha bedt ungjenter med hijab å kle av seg mot betaling. Det er farlige påstander og komme mot noen som bor i sådan område. Vi hadde jo en kjent politiker som gjorde det da noen hijab-jenter kom for å provosere han. Det resulterte i at jenta som ble tilbudt penger fikk komme i media å fortelle at hun opplevde det som et overgrep og krenking. Hun fikk stakkarsliggjort seg og høstet sympatistemmer til muslimer. Vedkommende politiker fikk hat og trusler. Og vi snakker om å kle av seg et hodeplagg!

Jeg og mange med meg opplever det som overgrep å ha det hengende over hodene våre at det kan komme bønnerop fra den mest hatefulle ideologien i verden inn i hjemmene våre. Disse bønneropene vil være svært traumatiserende. Stadig blir man advart av både den ene og den andre, deriblant muslimske venner om å ikke reise til islamske land fordi de hater slike som meg og det er farlig for meg der, og med det synet de har på kafirs og kvinner i tillegg, hvorfor skulle dette med islamske bønnerop da være greit? Ikke faen om det er!!

Når vedkommende i dag, nok en gang kommer med utsagn som villeder, så reagerer jeg på det. Vedkommende vet at flere av mine utsagn i gårdagens innlegg er om kommentarer og innlegg som har kommet fra den kanten over tid. Vedkommende vet det, men likevel fremstilles det som om at mitt «angrep» var helt og holdent utfra dette ene innlegget fra den kanten. Hvis noen spør vedkommende hvor mange innlegg og kommentarer hin har spilt ut om Bunny Trash så kan hin ikke svare.

Les gjerne mitt innlegg fra sist vinter: Monica Vederhus, Kokkejævel og Kjerringtanker.

Hvor mange ganger kan ikke jeg heller svare på fordi jeg har bevisst unngått å lese der. Den tid jeg faktisk leste noen innlegg så var det ustanselig om hvor lite interessant praktisk talt alle blogger er, hvor lite nytt, og hvor kjedelig. Ikke alle blir raderte, men de bloggerne vedkommende velger å skrive om, er uenig med, og må komme med utspill mot, det er gjengangere.

I dag er utspillet at jeg skal ha påstått i mitt innlegg i går at vedkommende skal ha skrevet nedsettende om meg i sitt innlegg. Jeg har ikke det. Jeg har skrevet at jeg personlig har inntrykk at vedkommende ikke prøver skape noe godt miljø, jeg har skrevet at hun utelater opplysninger, diskrediterer og førsøker destruere andres troverdighet. Jeg anklaget henne for for forsøk på latterliggjøring og jeg påstår hun bruker hersketeknikker. Hvilket hun gjør. Men jeg har ikke skrevet at hun har vært nedsettende mot meg.

At jeg har tatt hardt i og angrepet Kjerringtanker for hennes utspill det er sant. Ufin og urettferdig, jovisst kan det tolkes dithen utfra hvem en er som leser. Det burde hun egentlig ikke si noe på da hun i dag fremstiller saken som om jeg har reagert utfra en enkelthendelse. Og hun kommer ikke selv med noen innrømmelser. Hvor mange moskeer det er i Norge er for meg i denne saken likegyldig. Blir det bønnerop fra én moské så eskalerer det uansett om det er 222, 259 eller 279. Etterhvert får vi da høre over hele landet at Allah er størst, større en vår tro og våre verdier. Og Muhammed er sendebudet, la oss ikke glemme det!

Det som her er interessant er at Kjerringtanker hentet informasjon fra det alternative media HRS og har muligens selektivt «glemt» i forbifarten hennes utsagn om at jeg ikke er troverdig eller sådan når jeg påstår jeg ikke er rasist, fordi hun mener det er rasister som leser alternative media. Det er typisk Kjerringtanker-kommentar fra henne til meg.

Kjerringtanker skriver i dag at mitt innlegg som jeg skrev i går opprørte henne. Jeg beklager ikke det, fordi den røde tråden i Kjerringtankers blogg er å omtale og kritisere andre, den samme røde tråden finner man i min blogg, bare at jeg har ikke daglige «stikk» til mine medbloggere.

Men ja, jeg synes SophieElise er fake, kynisk og lystløgner, jeg synes NorgeOgVerdensNytt er en dårlig blogg med hårreisende uttalelser. Jeg har omtalt flere blogger som jeg mener er dårlige, er spammere og i det hele tatt.

Jeg har skrevet at jeg mener at Kjerringtanker har et grisete kjøkken og ser ut til å ha farlig overvekt, det utfra tekst og bilder hun selv har lagt ut. Beklager om det oppfattes ufint, jeg klarer ikke å huske om det var ment ufint, satire (kremt) eller bare rett fra levra. Men jeg er ufin noen ganger, frekk og utidig, en skikkelig jævel, et rasshøl kan man si.. haha, der jeg kommer fra er dette komplimenter. Men seriøst, noen ganger er jeg slem. En bad bunny! Regner med dere vet hvilken blogg dere leser i nå.

Kjærringtanker skriver i dag at jeg er en av de bloggerne hun synes det er mest spennende å følge med på. At jeg skriver bra, tar opp en del interessante tema. Det må jeg jo ta som kompliment, tusen takk for det!

Men videre forteller hun at hun forsøker å sette seg inn i tankegangen til mennesker som har et annet syn på saken, at det gir henne lærdom. Dette reagerer jeg på, hvilken lærdom? Hvilket perspektiv? For jeg opplever utelukkende uenighet, ihvertfall 99%, ihvertfall kan det virke som Kjerringtanker er bestemt på å være uenig allerede før hun leser mine innlegg, for noe forsøk på å sette seg inn i min tankegang gjør hun så absolutt ikke. For da hadde pipen hatt en annen tone.

Uansett, avslutningsvis, noe Kjerringtanker og jeg faktisk har til felles. Det er oppfatningen at det er frivillig om man vil lese noens innlegg, jeg vil bare tilføye at det er jævlig vanskelig å la være når flere påpeker at hele innlegget handler om en selv, og overskrifta faktisk er ‘BunnyTrash’.

Klikk her —> Underskriftskampanje mot bønnerop fra muslimske moskeer i Norge!!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #moské #samfunn #islamisme #jihad #sharia #rødt #kjerringtanker #islamisering #mohammed #bønnerop #allah #jonhelgheim #drammenkommune #fjell #blogg #kjerringtanker #drammen #norge #bunnytrash

27 kommentarer
    1. Nei, Bunnytrash jeg opplever deg ikke som ufin.

      Jeg skal innrømme at jeg opplevde innlegget ditt i går som urettferdig. Jeg fikk føle på noe av det du antakelig følte når du leste mitt innlegg. Det gjorde meg sur og gretten. Men det tåler jeg. Det er min måte og reagere på. Min reaksjon. Ikke ditt ansvar

      Når jeg leser innleggene dine, som ofte provoserer meg fordi du og jeg ser relativt forskjellig på en del ting, tenker jeg over det du skriver. Reflekterer er vel det fine ordet på det.

      I denne saken, om bønneropene fra moskeen på Fjell, forstår jeg at mens jeg definerer bønneropene som en lyd av en viss varighet står bønneropene for deg som symbolet på en religion og en kultur du ikke mener hører hjemme i Norge.

      Slik jeg forstår deg ville bønneropene gi deg assosiasjoner til alt det du misliker med Islam. Jeg forstår din motvilje mot Islam, og nei det er ikke alt ved den religionen jeg heller er positiv til.

      Jeg kommenterte bønnerop – ikke en religion og tankegods til de som praktiserer den.

      1. Du kommenterte islamske bønnerop fra en moske der det ropes ut at Allah er større en alt du måtte tro på, og Muhammed den pedofile profeten som legitimerer barnebruder og massedrap, som representerer kvinnediskriminering og homohat er SENDEBUDET! Jeg vet ikke hva noen ikke skjønner her, men det kommer vel for en dag når en får et eget sendebud inn vinduet som hater en.. og du kommenterte vel mer enn bønnerop når du dro inn usanne uttalelser om Helgheim, Hijab og så videre… men men, taqiyya.

        1. Eg var innom bloggen til hu kommunistdama i går, og kikka litt.
          Trur du gjer lurt i å ignorere hu, for du får berre høgt blodtrykk, og det er heilt fånyttes å argumentere med henne.
          Mot dumskap kjempar sjølv gudane fåfengt.

          1. Jeg tenker publikum har spist opp popcornet sitt nå, så da går man videre ja. Det er ingen vits å ha en lengre diskusjon med noen som næres på dette. Det er jo en grunn til at vedkommende har dette som blogg-konsept.

    2. Ja, hvordan stiller du deg til denne saken Brit? Når man gir lillefingeren…Utrolig at det i det hele tatt prates om, at d har kommet så langt!..Det er virkelig skremmende! Selvfølgelig skal det ikke bli tillat med bønnerop i Norge! Hæææ???😳Folk må få praktisere hvilken religion de vil, de som absolutt må🙄Men ja, ikke prakke det på oss andre for f!!!Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at det eskalerer til hat og mistrivsel. Lag gjerne et innlegg på det, så vi vet akkurat hvor du står. Kjenner meg igjen i Bunnytrash her, fikk også et par blogginnlegg når jeg skrev til deg privat. Uten at du svarte først, bare lagde et innlegg som jeg våknet til dagen etter. Det er dårlig stil, likte det ikke i det hele tatt! Så derfor har jeg ikke kommentert å lest hos deg mer. Ja, fikk faktisk ganske sjokk..Skriver en privat melding og hører det på blogg dagen etter. Nei..Det funker ikke altså😣Men uansett, synes dere skriver bra begge to og liker dere begge uansett🤪😂Og jeg håper Brit som er i politikken kommer med et innlegg ang innvandring. Jeg vil gjerne vite hennes synspunkt der. Jeg vet jo at hun er uenig med oss. Men jeg vil vite hvorfor, og hvordan det kan skje…🥰

      1. Jeg synes jo Kjerringtankers utsagn hvor hun forteller at hun forsøker å sette seg inn i tankegangen til mennesker som har et annet syn på saken, i dette tilfellet mitt syn, at det gir henne lærdom. For ethvert argument jeg har lagt fram i bønneropsaken får ingen respons, kun at hun lager egne innlegg som du sier Mss. Det faktum at dette skaper mer hat og splittelse, at her bor reelle flyktninger i Norge som har flyktet fra islam, at vi er mennesker som er og blir traumatisert av dette, at det er skadelig for samfunnet vårt, det tas ikke lærdom av. Merker ikke et snev av det. Hun er bare uenig, argumentene i sakens kjerne glimrer med sitt fravær. Kjerringtanker sier hun kommenterte bønnerop, ikke islam, men bønneropene er jo islam, at islam (Allah) er størst og Muhammed er sendebudet, det er dette de gauler ut av islamske moskeer og da legitimerer ideologiens handlinger. I islam skal en søke og bli som profeten Mohammed, sendebudet. Hvem var Muhammed? En fredelig mann? Hva gjorde han? Reddet liv? Vernet kvinner og barn? Viste omsorg for de homofile? Reddet slaver? Bønneropene legitimerer Muhammeds handlinger, dermed legitimeres handlingene til de som søker å bli som Muhammed, det er hva islam er.. så jeg vil spørre alle som ikke er imot islamske bønnerop i Norge. Hvem var Muhammed, hva gjorde han og hva står han for?

      2. Måten kjerringtanker skriver blogg er noen ganger betenkelig, og skremmende. Selv har jeg sluttet å lese den, kun en sjelden gang. Jeg har sett hvordan folk blir hengt ut, til offentlig tørk og kritikk. Hælspark kan komme så det suser, gjerne etter at hun har fått kritiske tilbakemeldinger. Deg, Bunny T, og vi har sett nedsnakk og ufine karakteristikker som utfordrer det hun selv kaller satire.
        Kjerringtanker oppfatter bønnerop som en lyd av en viss varighet, skriver hun. Altså ser hun på det som kun en lyd uten innhold, og eier altså ikke innsikt og forståelse for budskapet som ligger i bønnerop i den islamske tro. At hun sier noe slikt forteller alt, om hvor hule og kunnskapsløse argumentene hennes er.
        Hun ønsker klikk og reaksjoner i sitt kommentarfelt, men det får hun ikke lenger, av etterhvert veldig mange som vender henne ryggen. Folk vil ikke støtte opp om den nedrakkende og sure satiren.

        Som du skriver, hun lager/bruker folk til å lage innlegg på bloggen sin, og jeg blir ikke overrasket over at fortrolighet blir brukt i offentlighet på bloggen hennes. Det er virkelig dårlig stil. Vi har også sett en blogger som i fortvilelse ba henne slette et stort innlegg hvor hun ble hengt ut på en stygg måte, men ble ikke hørt. Det er helt forferdelig å se.
        Kjerringtanker har mye dårlig stil, og hun forsøker å kalle det for satire. Det vi ser er ei noe humørsyk kjerring som er villig til å bruke de fleste midler for å skaffe seg lesere. Det er godt mulig at hun ser for seg potensielle fremtidige velgere fra det muslimske miljøet ved å tale deres sak vedrørende bønnerop, dette selv om hun faller gjennom troverdighetsprøven med et gigantisk brak. Hvilken vekt hun representerer er i tåka. Jeg tenker at hun i veldig mange tilfeller heller kan forbli under pelspleddet sitt og sove av seg grinetheten før hun setter seg ved tastaturet og hamrer muggent i vei om andre sine liv.

        All støtte til deg, Bunny T. og Mss.

        1. Jeg tenker at det er greit at jeg ikke har hatt den bloggen på leselista etter at jeg i min tid ble sittende med samme inntrykk som du her beskriver. Og jeg merker jo etter denne saken at der er liten og ingen forståelse for hva islamske overgrep i samfunnet gjør. Hva islamske bønnerop betyr. Men det sier jo litt når noen er FOR noe som skaper splittelse og hat. Det underbygger jo påstandene om bloggingen hennes.

    3. Og ja, hørte det opptaket når Gjedda tilbøy penger for hijab…Sånn man snakker til voksne mennesker..Fysj! Tipper det er på samme måte på bussen til Fjell…🙄

      1. Det der var rigget, det er ingen tilfeldighet at muslimer i hijab henvender seg til Norges største hijabmotstander og får til en sådan hidjabsak med skjult opptak. Men uansett, det var ihvertfall ikke Helgheim som gjorde dette, og her igjen føler jeg at det Kjerringtanker skriver ikke har hold. Hun skriver at Helgheim har provosert henne en rekke ganger, men hun har ikke oversikt hvem han er når hun påfører han en helt annen manns handlinger. Helgheim har gjentatte ganger vært i dialog i moskeer, han bor i Fjellbyen, han har en helt annen fremtoning enn han som tilbød penger.

    4. Ja, tåler ikke gjedda selv. Og ja, det var Såå rigga, man forsto jo såpass oppi denne galskapen. Det var jo bare forsøk på å sverte. Og hva kom i nyhetene, jo, stakkars jente…Stakkars ufyselige jente som ikke eier oppdragelse…
      Helgheim har jeg vært mye hos i barndommen. Du skulle bare visst, Alle jentene sikla etter han i Hokksund her😁😂Hehe..

      1. Vel, mange som ikke liker gjedda som du kaller han. Jeg har faktisk litt sansen for han, eller egentlig har jeg veldig sansen for han, han er ikke så jævla politisk korrekt, så han er for meg mer menneskelig hvor han buser ut og enten driter seg ut eller haler torsken i land, politisk er jeg veldig enig med han.. anyways, hadde litt med Helgheim å gjøre da jeg var medlem i FrP. Så kjekk vet jeg ikke om han er, men han har klart å holde på respekten fra meg, på tross av et par uttalelser til meg som ikke falt helt i god jord her i gården, men han kan vel si det samme om meg så.. 😜

    5. Det er sjukt vettu, når du i alder av 35 funderer over hvordan du skal flytte, hvor du skal tilbringe alderdommen…Ja, de tankene kommer jo. Jeg ønsker ikke bo i Norge når det blir bønnerop og Islam for alle penga. Glem det!

    6. Ja😁Men i mine øyne så er d noe sleskt der🙈🙈😂Men er på samme lag. Kjekk! Du skulle bare visst hvor kjekk han var i ungdommen, OMG!!!! Han var grisefin rett og slett😄(var)

    7. Jeg håper dere kan legge denne ballen død en gang for alle, være enige om å være uenige uten å bli ufin mot hverandre. Jeg heier på dere begge to, jeg er daglig inne for å lese deres innlegg. Men vi må ha respekt for hverandres meninger uten å dra inn utseende, det bør gå en grense.
      Jeg er en av de som ikke vil tråkke inn i denne debatten av et vepsebol, kanskje det gjelder kjerrintanker også? Det er ingen vinnere i denne debatten, og begge to betyr mye for meg. Derfor håper jeg ikke denne ballen får lov til å rulle videre, det siste vi trenger er en ny bloggkrig💖

      1. Ikke så veldig glad i moraliserende kommentarer, det er å kaste ved på bålet so to speak, jeg har ingen problemer med å se mine lavmåls sider, og innrømme dem. Men når man fører en blogg hvis mål er å tiltrekke seg lesere på en måte der andre bloggere er nødt å klikke seg inn for å følge med om man blir baksnakket, da er man slu. Det å sette løgner på trykk og ikke stå for dem faller heller ikke i god jord hos meg. Og sist men ikke minst karakteristikkene som har kommet hist og her gjennom tiden. Dette har aldri handlet om et eneste innlegg. Takk for besøket. Din kommentar er lest, og ditt synspunkt er notert 😜

          1. Den kunne oppfattes slik. Det er det som er greia ned korte tekster og sånn fram og tilbake. Derfor unnlot jeg å påstå at du var moraliserende, men heller bare påpekte at jeg ikke synes om moraliserende kommentarer. Jeg ville ikke dytte på deg hensikter du ikke har. Liker at du sier meningen din der andre stikker halen mellom beina, men kan vi ikke le litt nå? 😜👍🏾

            1. Jo herlighet, er det noe jeg trenger i disse dager så er det latter 💜Det er en grunn til at jeg ikke skriver lange kommentarer, øynene går i kryss😅

      2. Kjære deg, jeg tror du mener godt, men at du bommer litt med pekefingeren her. Det er noe med å se forbi den gode relasjonen du opplever at har til kjerringtanker, og virkelig legge merke til hvordan hun tidvis behandler andre mennesker. At hun støtter og fremsnakker deg er godt og prisverdig, men det er overhodet ikke gitt at andre får verken vennlighet eller saklighet gjennom hennes tastatur. Noen har opplevd tunge stunder på grunn av hennes nådeløse behov for å henge ut den det måtte passe. Synes du at det er greit av henne å gjøres?Noen soler hun seg i glansen av, deg(?), og andre dyttes inn i mørket, for å spisse begrepene av slik profilen kan leses over langen. Hun opptrer som selvutnevnt dommer over hva hun mener er kvalitet i livssyn og ytrer meninger om folks sine liv i bloggverden. Har du lagt merke til hvor langt hun går i sine omtaler av folk og deres liv? Hun har noen få trofaste følgere tilbake, og veldig mange er blitt borte av grunner som vises til av flere.

        1. Jeg hadde ingen intensjoner om å komme med noen pekefinger her, synd at du oppfatter det slik. Jeg har ikke noe imot verken Bunnytrash eller Kjerrintanker, og hva de velger å skrive om er opp til dem. Alt jeg håper på er at dette ikke utvikler seg til nok en bloggkrig, for det tror jeg ikke vil gagne noen parter.

          1. Noen ganger må krig til for å få fred, og en bloggkrig er vel bedre enn noen annen krig?! Så vi må vel tåle det alle sammen. I dag er jo beskjeden at jeg MÅ skrives om hvis jeg får plassering over vår felles bekjente. Så da må jeg liksom enten la være å poste innlegg for å få færre lesere, eller så må jeg poste et innlegg som ikke kan vris på eller vendes på, eller bli omtalt på sådan måte at en skal diskrediteres eller omtales som en som ikke har troverdighet. Jeg vet ikke, klarer ikke forutsi dette, selv noen Quotes ser ut til å bli tolket negativt. Så hva er ditt råd, skal jeg ikke legge ut innlegg, eller skal innleggene bestå av blomster? Da kan det jo ikke bli verre enn at en får omtale om å legge ut kjedelige eller uinteressante innlegg 😂

            Hellige måne.. bare ignorer oss du Vivian, det er nok det beste. Jeg prøver å telle til ti, det klarer denne Bunny Trasheren 😜🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg