Jeg har flytta!

Det er vel egentlig mer riktig å skrive «vi har flytta» da jeg ikke er alene, men har en herlig liten familie. Jentene våre, Ella og Ariel, og snuppen min. Så vi har flytta, men siden bloggen er min og den handler om mine tanker, meninger, følelser, opplevelser – altså meg, så skriver jeg «jeg».

En annen side av saken er vel også at jeg har vært pådriveren bak leiligheten. Når jeg nærmet meg gjeldfri så var jeg allerede i gang med å utforske markedet, hvor vi kunne trives, priser, forhøre meg med bransjefolk. Etterhvert involverte jeg snuppen min som da var lett å overbevise at det var på tide å flytte, kjøpe. Vi ble enige om noen få krav som gikk på hvor vi kunne bo, et ordentlig bad og et ordentlig kjøkken. Personlig ønsket jeg også en innglasset balkong.

Første desember overtok vi nøklene til nettopp en slik leilighet. Det har vært mye pes underveis, budrunder, medlemskap, papirer og møter, pakking, innleie flytte og vaskebyrå og mye mer. Det var superdeilig når vi var ferdig med leiligheten vi har leid de siste 11 årene, vi fikk depositumet tilbake og tok farvel.

I fire uker har vi bodd her nå. Det er en fin leilighet i et gammelt borettslag. Passer meg fint siden jeg er oppvokst i borettslag. Det heter Fjell her og er høyt oppe, over byen, det passer meg også fint da jeg er oppvokst i Utsikten. Når jeg sitter på balkongen ser jeg nabolaget, og fra kjøkkenvinduet ser jeg bare skog og natur. Stille og fredelig, men samtidig bare 15 minutter fra sentrum. På bildene så ser dere at vi fikk alle ønsker oppfylt. Helt nytt bad, nytt kjøkken, nytt gulv, innredninger, møbler.. alt er nytt, og jeg fikk min innglassede balkong. Vi er mer enn fornøyd, JEG er mer enn fornøyd!!

Jeg har ikke skrevet i bloggen på lang tid. Det har rett og slett skjedd for mye i hverdagen min. Alt dette med ny leilighet og flytting. En av mine nærmeste venninner som lenge har vært syk døde av kreft inni alt dette, så midt i gleden har det vært dyp sorg og begravelse. Jeg har hatt utrolig vondt i hjertet mitt, men stått på likevel.. Jeg har vært med på, og er enda med på et studieprosjekt som blir offentliggjort i Dagbladet snart. Har taushetsplikt om det. Jeg har en smårolle i en TV-serie som kommer på NRK snart. Her har jeg også taushetsplikt. Oppå alt dette igjen så har jeg rundet av med psykiske helsetjenester, trappet ned på terapi og behandlinger, men har enda en sak gående med advokaten min.

Med alt dette så har følelser og stress vært et surrealistisk summarium av glede, sorg, kaos og taushetsplikter. Jeg har rett og slett ikke klart eller kunnet skrive blogg. Først nå med noen dager avslappende jul har jeg kommet meg til det punktet, så i dette innlegget ser dere altså litt av leiligheten min. Fortsatt god jul alle sammen ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#flytting #etnytthjem #egethjem #leilighet #drammen #fjell #homoblokka #nyoppusset #fireroms #bad #kjøkken #spisestue #soverom #balkong #mylittlefamily #minlillefamilie #familie #jul

 

8 kommentarer

Siste innlegg